33. Bölüm

242 18 7
                                    

Harry ortak salona döndüğünde ron hermione ve ikizler onu bekliyordu.
Amaryllis nerede dedi fred.
Bakan fudge'ı okula girerken gördük sorun ne dedi ron.
Harry'nin arka arkaya sorulan sorulara cevap veremediğini gören hermione.
Susun dedi bırakın kendisi anlatsın sürekli konuşursanız neler olup bittiğini nasıl anlatmasını bekliyorsunuz.
Harry teşekkürler hermione dedi ve şöminenin yanına gidip oturdu.
Hadi anlat artık dedi merakla george.
Harry o gün olanları amaryllis'in umbrige'in odasına dalmasindan başlayarak anlattı. Şimdi hermione bile karnını tuturak kahkaha atıyordu.
Bunu görmek isterdik dedi ikizler çok güzel bir gösteri kaçırdık o pembe kurbağa korkudan ölmemiş ama yinede bombarda büyüsü üzerine gelirken yüzünü görmek isterdik dediler aynı anda.
Hermione kahkahasini sakinlestirdiginde. Ikizlere öyle söylemeyin dedi sert bir sesle. Bu komik ama bası ciddi bir şekilde belaya girebilirdi bir bakanlık çalışanına saldırmak çok büyük bir suç.
Ah hadi hermione sanki bakan fudge amaryllise karşı bir dava açabilirmiş gibi konuşuyorsun. Siriusun davasından beri mümkün olduğunca onunla çatışmaya girmemeye çalışıyor umbrige'i bile dumbledore'a bırakmış ve kaçmış baksana dedi ron.
Haklıydı fudge amaryllis ile çalışmaması gerektiğini anlamıştı ama bu durum umbrige için geçerli değildi.
Amaryllis'in nerede olduğunu söylemedin dedi hermione.
Snape'e bir iksirde asistanlık yapacakmış dumbledore öyle söyledi dedi harry.
Snape'e asistanlık mı bu fırtınadan sonra mı umarım onada bir bombarda büyüsü atar dedi fred yada daha kesin çözüm oluşturacak başka bir büyü hiç fark etmez.
Erkekler fred'in  sözlerine kıkırdarken hermione onaylamaz bakışlar attı.
Saçmalama fred dedi amaryllis'in öfkesi yıkıcı olabilir ama durduk yere snape'e saldırmaz.
Durduk yere mi dedi ron gecenin bu saatinde o yaşlı yarasaya iksir asistanlığı yapacak bence iyi bir sevgi tılsımı iyi olur böylece o huysuz hariç sevginin neye benzediğini öğrenir dedi.
Erkekler bir kez daha kahkaha atarken hermione tereddütlü bir gülümseme ile yetindi.
Harry Dumbledor'un odasından çıktıktan sonra dumbledore amaryllis'e yaşam tılsımında her hangi bir ilerleme olup olmadığı sordu.
Büyü çok karanlık beyazlastiramadim ama gri bir büyü veya tılsım yapabileceğimi düşünüyorum tılsım olmasını tercih ettim dikkat gerektirmeyecek bir tılsım böylece savaş anında çok daha yararlı olur dedi amaryllis.
Peki bunu nasıl hazırlamayı düşünüyorsunuz bayan dursley dedi snape petuniayi hiç sevmesede amaryllise karşı biraz saygısı vardı.
Bir iksir ile dedi amaryllis basit dikkat çekmeyen takıları bu iksirde bekletip tılsımı tamamlamayı düşünüyorum. Ama iksirde tam olarak hangi bitkileri kullanmam gerektiğinden emin değilim emin olduğumda tamamlanacak dedi.
Umarım çok fazla vaktimizin olmadığının farkındasınızdır bayan dursley dedi profesör mcgonagall ihtiyatla.
Elbette profesör elimden geleni yapıyorum ama ilahi karanlıkta bir büyü kolayca ehlilestirilemez dedi amaryllis.
Herkes bunun farkındaydı ama zaman kısıtlı olduğu için biraz tedirgindiler.
Amaryllis profesör dumbledore'un odasından ayrıldı kendisini çok yorgun hissediyordu. Yatağına gidip yatmak istiyordu kuzeninin ve arkadaşlarının onu meşgul etmemesini umut etti. Gryffindor binasının ortak salonuna girdiğinde boş olmasına sevindi ve koşa koşa yatağa gitti. Ertesi gün haftasonuydu ve charlie onu görmek için hogsmeade de olacaktı.
Angelina yarim saatir Amaryllis'i uyandirmaya calisiyordu başaramayınca ortak salona indi.
Hala uyanmıyor mu diye sordu alicia hayır uyku iksirimi içti acaba dedi angelina.
Hiç sanmıyorum dedi fred gece snape'in odasında iksir asistanlığı yapıyordu yorgundur sen şu uzayan kulağın ucunu onun kulağına dogrult ben onu uyandırırım dedi fred.
George kardeşinin ne yapacağını anlayınca kıkırdamaya başladı ama kızlar ne olduğunu anlamamıştı.
Hadi dedi fred ve angelina uzayan kulağı alıp alicia ile odasına gitti. Uzayan kulağı arkadaşının kulağına tuttu alicia fred'e tamam dedi.
Fred yüksek sesle amaryllis Charlie üç süpürgede slytherinden Celine Agustous ile flört ediyor diye bağırdı.
Amaryllis ne!!!diye bağırdı bütün yatakhane onun sayesinde uyanmıştı fred ve george'un kahkahaları ortak salondan duyuluyordu alicia ve angelina arkadaşlarının yanında gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.
Amaryllis acele ile üzerini giyinmişken seni öldüreceğim charles septimus Weasley diye söyleniyordu. Esmer arkadaşları öfkeden çıldıran kıza bunun bir saka olduğunu söylemeye cesaret edemediler. Amaryllis hızla ortak solunun kapısına yöneldiğinde ikizler kahkahalarla önüne geçmiş ve bunun sadece bir saka olduğunu söylemişlerdi. Eğer Amaryllis bakışlarıyla birini öldürebilseydi ikizler şu anda çoktan ölmüş olurlardı.
Amaryllis somurturken ikizler onun koluna girip onu büyük salona kahvaltıya götürdü diğer kızlarda onların arkasından büyük salona gittiler. Amaryllis sonunda böyle şaka mı olur dedi sitemkar bir sesle.
Oluuuur dedi ikizler kıkırdayarak.
Yataktan nasıl fırladığını görmeliydiniz dedi alicia diğer yatakhanedeki kızlarıda uyandırdı diyerek güldü.
Bende george seni aldatıyor diye şaka yapınca görürsün sen dedi amaryllis arkadaşına sitemkar bir bakış atarken.
Tamam tamam özür dilerim komik değildi defi alicia arkadaşına sarılarak.
Hadi bir an kahvaltını bir an önce bitirde randevuna geç kalma dedi Angelina.
Amaryllis hızla kahvaltı yapmaya devam etti arkadaşlarının aceleci davranışına kıkırdamasına aldırmadı charlie'yi çok özlemişti. Onu bir an önce görmek ve öpmek istiyordu.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin