Gizli bir ilişki yaşamak bize göre değilmiş bunu öğrenmiş olduk dedi charlie'nin göğsüne başını koymuş teninde anlamsız şekiller çizen amaryllis.
Benim bundan bir şikayetim yok. Senin var mı dedi biraz hayal kırıklığına uğramıştı ilk kez bir kadınla uzun vadede bir ilişki düşünüyordu bir aile kuracak kadar uzun bir ilişki karşılıklı olmamasından korktu.
Tabiki sorunum yok ama kapıda bir savaş var kimin hayatta kalacağının kimin hayata veda edeceğinin bir listesi yok büyüyü yumuşatma konusunda yerimde sayıyorum dedi.
Charlie rahat bir nefes aldı sadece savaş yüzünden endişeliydi. Elini kızın çenesinin altına koydu ve başını kaldırıp kendisine bakmasını sağladı.
Büyüyü yumusatmanin bir yolunu bulacaksın dedi sakin bir sesle. Sen tanıdığım en genç büyü araştırmacısısın kimsenin aklına gelmeyen büyüler buldun bu savastan en az hasarla kurtulmanın bir yolunu bulacaksın dedi. Budaklarina bir öpücük bıraktı öpücüğü derinlesirken gecenin daha bitmediğini ikiside biliyordu.
Günaydın dedi sirius mutfakta italya atistirmaliklari yapan june'u izlerken.
Günaydın dedi june güzel bir gülümsemeyle.
Ne pisiriyorsun.
Italyan atıştırmalıklar dedi sirius kendisine yaklaşınca bu cannoli, panna cotta, ciambella al vino,crostata di ricotta, lemon ricotta granite,pandora,arancini ve sfogliatella dedi.
(Yukarıdaki sıralama ile aynı sekilde)Ooldukça güzel görünüyorlar.
Teşekkür ederim.
Günaydın dedi onları izleyen molly.
Günaydın dediler aynı anda.
Kahvaltiliklarin çoğunu hazırlamışsın june.
Evet çocuklar uyanmaya başlar.
Uyanmadan tamamlamalıyız yardım etmek ister misin sirius.
Ah hayır bir şeyler pişirmek bana göre değil. Size kolay gelsin hanımlar ben oturma odasında olacağım.
Iki kadın mutfaktan kadar gibi çıkan adama kıkırdadılar.
Erkekler dedi molly asla tek başlarına bir şey yapamazlar. Sirius çok zor zamanlar geçirdi onu anlayışla karşılayacak anlayacak bir kadına ihtiyacı var.
Molly ve june mutfakta kahvaltı hazırlarken sirius june ile bir aile kurduğunu ve çocukları ile onu kızdırmak için her şeyi yaptığını hayal ediyordu yüzünde hafif bir gülümseme vardı. Uzun zamandır hayal kurmamıştı marlene mckinnondan sonra bir kadınla birlikte olmayı düşünmemişti düşünce bile azkabanda bu mümkün değildi. Ama şimdi bir ailesi olabilirdi bunu istiyordu. James burda olsa benimle dalga geçerdi ve lily ona kendisinin bir aile kurduğunu siriusun geç kaldığını söylerdi keşke burda olsalarda onlarla kavga etseydi.
Onları ne kadar özledi anılar acımasızdı ruh emiciler kadar acımasız.
Charlie rahat dur dedi amaryllis kıkırdayarak.
Ben bir şey yapmıyorum bebeğim sadece günaydın öpücüğü.
Dudaklarını kastedemedim dedi.
Neyi kastettin peki. Charlie'nin sesinden eğlendiği belliydi.
Ellerinden bahsediyorum rahat durmasını sağla.
Charlie kıkırdadı denerim ama bunun mümkün olduğunu sanmıyorum mükemmel bir sanat eserini detaylı olarak incelemek istiyor.
Dün gece yeteri kadar inceledi hala yorgunum.
Bundan bana duşta eşlik etmeyeceğin anlamını mı çıkarmalıyım dedi ellirini amaryllis'in hassas noktalarında dolandırırken.
Sen bir baş belasısın biliyorsun değil mi weasley dedi inleyerek.
Baş belası olmamı seviyorsun dedi amaryllisi kucaklayıp ebeveyn banyosuna taşırken.
Bunun için şanslısın yakışıklı baş belalarına zaafım var dedi kıkırdayarak.
Banyoda geçirdikleri uzun zamandan sonra kahvaltı için aşağı indiler. Charlie bill'in yanına oturdu.
Yorucu bir gecemiydi dedi sırıtarak.
Ve sabah diye cevapladı kardeşini. Senin bankada tanıştığım fransız kızla ikiniz nasıl gidiyor sunuz.
Sesini alçalt annem duyacak ve onu yemeğe davet ettim.
Bu senin için iyi belki daha sonra birlikte bir şey yapmalıyız bilirsin...
Ne yapacaksınız molly sohbet eden en büyük oğluna merakla sordu.
Hiç bir şey anne sadece sin zamanlarda bill ile vakit geçiremedik hepsi bu.
Başka bir şey yok mu bill'in bir kız arkadaşı mesala bak charlie bile sevgili amaryllis ile birlikte ailenin en büyük çocuğu olarak sende bir aile kurmalısın dedi ve mutfağa geri döndü.
Iki kardeş birbirine baktı annelerinin duymuş olma ihtimali yoktu değil mi. Duymuş olsaydı en ince detayı anlatmasını isterdi.
Anneme söyle dedi charlie.
Tabi sonra amaryllis ve senin için yaptığı gibi düğün hazırlıklarına başlasın değil mi.
Yakında arkadaşlarının kızları ile randevu ayarlamaya başlarsa dedi charlie.
Bill inledi o zaman ona söylemek gerekecek ama şimdi değil.
Kahvaltı her zaman ki gibi eğlenceli geçti. Pencerede bir şey duyduklarında o tarafa baktılar. Bu bir baykuştu okul mektuplarını getirmişti.
Ron kalkıp bakıştan mektubu aldı ve herkese dağıttı molly baykuşa ikram verdi. Baykuş ikramı yer yemez gök yüzüne dogru kanat çırptı.
Bu yılın son yılım olduğuna inanamiyorum dedi amaryllis. Daha dün ilk kez mektup almışım gibi.
Bizim bu okul cilesinden kurtuldugumuz için memnunuz dedi ikizler. Hogwarts bizim için yeterli değil dediler dramatik bir şekilde.
Bence hogwarts sizden kurtulduğu için şanslı dedi Charlie altıncı ve yedinci yılım sizi beladan uzak tutmaya çalışmakla geçti.
Biz belayı seviyoruz dedi ikizler.
Sirius ve remus kocaman bir kahkaha attı kesinlikle onlara benziyorlardı.
Hafta sonu diagona dönüyoruz o zaman okul eşyalarınızı alabiliriz dedi molly ve kahvaltı masasını toplamaya başladı çocuklarda ona yardım etmek için kalktı.Bu gün ilk bölüm yayınladım bir kaç gün yeni bölüm gelmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy