Diagon

349 21 0
                                    

Weasley Ailesi geldiğinde iki kuzen kahvaltısını yeni bitirmişti. Molly ikisinede kemik kırıcı bir kucaklama verdi.
Alış veriş için hazır mısınız canlarım diye sordu sevecen bir şekilde.
Evet dedi iki kuzen üç yıldır burada alış veriş yapan amaryllis heyecanını asla kaybetmiycek gibi görünüyordu.
Bazen uyandığında bir yanlışlık yapıldı aslında bu dünyaya ait değilsin diyecekler diye korkmuştu bu korkusu azalsada hala derinlerde bir yerdeydi.
Alış veriş için eski pubdan çıktılar. Diagon Harry'nin düşündüğünden daha büyüktü bir şehir gibiydi. Belkide öyleydi emin olamadı. Etrafı incelerken geride kaldığını kuzeni kendisine seslenince fark etti. 
Gringotts bankasından parasını aldıktan sonra alış verişe başladılar.
Amaryllis aşa alması için onu ollivender'a götürdü.
Günaydın bay ollivender nasılsınız.
Günaydın bayan dursley harryyi aşa alması için mi getirdin.
Evet.
Kuzeninin aşa aldığı günü hatırlıyorum. Beni zorlayan nadir müşterilerdendi. Yirmi beş santim tek boynuzlu at kanı ve testral kılı huş ağacı oldukça sıra dışı bir eşleşmeydi.
Kesinlikle haklisiniz bay ollivender.
Bay ollivender elinde aşa kutularıyla döndü. Harry tek tek denemeye başladı. Henüz bir tane bulamamıştı. Bayan molly yanında hagrid ile birlikte içeri girdi. Hagridin elinde beyaz bir kar baykuşu vardı.
Doğum günün kutlu olsun harry işte hediyen.
Teşekkürler hagrid o çok güzel.
Bayan Molly sizi biraz bekleticegim. Bay potter henüz asasını bulamadı.
Sorun değil bay ollivender.
Harry ve ron sonunda asalarını aldıklarında ollivenderdan çıktılar. Madam fortescue'nun dondurma dükkanına dondurma yemeye gittiler. Madam fortescue onlara yeni ürünü olan sıcak dondurma ikram etti.
Bu dondurma bir volkana benziyordu. Lav kısmında çilek kiraz ve visneden oluşan marmelat vardı ve volkan kısmını çikolata oluşturuyordu. Sıcak denmesinin nedeni marmelatlarin lav gibi kaynar bir görünüme sahip olmasıydı. Aromalar birbirine karışmamıştı ve tadı inanılmazdı.
Günün sonunda herkes bir kez daha çatlak kazanda toplandı akşam yemeğini eğlenceli bir sohbetle bitirdiler.
O gece diagonda sihirli bir sirk vardı. Biletlerini alıp saatin gelmesini beklediler.
Sirk çocukların görüp görebileceği en güzel yerdi. Asla buradan çıkmak istemiyorlardı. Ama harry ve amaryllis'in eve dönme vakti gelmişti. Arkadaşları ile vedalastilar. Knight bus ile eve gittiler.
Bütün gün evde olmadıkları ve ev işlerini kendileri yapması gerektiği  için belli belirsiz azarlamalar  isitselerde onları umursamayacak kadar yorgundular.
Odalarına çıkıp bu güzel günün yoğunluğuyla derin bir uykuya daldılar.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin