Düello

296 21 5
                                    

Amaryllis cedricin etrafindaki kalabaligi yararak yanina geldi.
Cedric dedi amaryllis cedric uyan harry nerede.
O dedi zar zor mezarlıkta voldemort orada kupa anahtar biz tuzağa düştük. Ona yardım edin.
Dumbledorun başka bir şey duymasına gerek yoktu. Ayağa kalktı kupayı eline almadan önce bay diggory'i hastahane kanadına götürün dedi.
Madam pomfrey onu ikiletmeden havadan bir sedye oluşturdu ve cedrici içine koyup hastane kanadına doğru gitti. Bay diggory ve diğer aile üyeleride onunla birlikteydi.
Çocuk aklını kaçırmış dumbledore dedi bakan fudge.
Göreceğiz diye karşılık verdi dumbledore eğilip kupayı eline aldı.
Asasini  kupaya dokundurdu ve sözsüz bir büyü yaptı. Kupa titremeye başladı onu yere koydu yerde can çekişiyor gibi görünüyordu. Kupadan bir anda büyümeye genişlemeye başladı. Sonunda bir mezara acılan bir kapı haline geldi. Dumbledore cedrici kendine getirmeye çalışırken geç kaldığını biliyordu ama bu kadar geç kalmayı düşünmemişti kapıyı biraz daha büyüttü. Şimdi herkes mezarlığı ve Harry'nin voldemort ile düellosunu ölüm yiyenleri görebiliyordu. Hatta Harry'nin anne babasının hayaletini bile.

 Hatta Harry'nin anne babasının hayaletini bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lily kapının olduğu tarafa döndü.
Onu koruyacağına söz verdin dedi bak onu nasıl koruyorsun.
Insanlar bu sözlerin dumbledore veya amaryllis için söylendiğini düşündü. Çünkü ikisi yanyanaydı ve diğer tarafta severus snape vardı. Sadece snape bu sözün kendisine söylendiğini biliyordu. O gece lilynin cesedini kollarında tutarken verdiği sizden bahsediyordu. Oğlunu koruyacağım demişti hayatım pahasına onu koruyacağım. Koruyamadı ve bundan sonra koruması daha zor olacaktı. Karanlık lord geri dönmüşken kimse güvende olamazdı.
Tom diye kükredi dumbledore. Sesi hem hogwartsta hem mezarlıkta yankılandı.
Ihtiyar dedi voldemort seni burada görmeyi hiç düşünmüyordum. Ama madem buradasın belkide harry potteri öldürmeyi erteleye bilirim sen ne dersin.
Sen yaşamak için düşmanına muhtaç olan bir zavallısın tom. Seni karanlık lord diye korku ve odullendirileceklerini düşünerek takip edenlerde öyle. Yanındakiler safkan saplantısı olanlar ama senin gibi bir melezin peşinden gidiyorlar.
Çünkü ben eşsiz bir büyücüyüm.
Hayır değilsin bunu sende biliyorsun senin gibiler daha önce de vardı bundan sonrada olacak.
Biliyorsun Albus ogrencinkende senin bu her şeyi bilen tavrından hiç hoşlanmazdım şimdide hoşlanmıyorum.
Asasını dumbledore'a doğrulttu ve ona bir büyü gönderdi. Dumbledore büyüyü assız bir şekilde engelledi ve asasını çıkardı.

Dumbledore ve voldemort bir düelloya başlarken ölüm yiyenlerde geçitten içeri giren seherbazlarla savaşıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dumbledore ve voldemort bir düelloya başlarken ölüm yiyenlerde geçitten içeri giren seherbazlarla savaşıyordu.
Okulda hiç kimse tek kelime edemedi. Tam karşılarında dönemlerinin en güçlü büyücüleri bir düello yapıyordu. Seherbazlar ölüm yiyenler ile çatışıyordu.
Bunun bir yarışma olması gerekiyordu ama şimdi savaş borusu öttürülüyordu. Kim olduğunu bilirsin sen geri dönmüştü kimse bunu inkar etmeye çalışmadı.
Bir kaç saat sonra voldemort ve takipçileri mezarlıktan kaçmak zorunda kaldılar voldemort düelloyu kaybetmişti. Bu insanların dumbledore'a olan inancını arttırmıştı.
Harry şimdi hastahane kanadindaydi yaninda  kuzeni arkadaşları ve cedric vardı.
Iyimisin canım dedi amaryllis.
Artık daha iyiyim onları gördün değil mi dedi.
Neden bahsettiğini biliyordu. Herkes gördü canım dedi öldükten sonra bile seni korumaya devam ediyorlar.
Sanki hayattalarmis gibi hissettim sanki hiç girmemişler gibi çok güzeldi ve korkunç korkmam  normal mi.
Tabiki öyle dedi bir ses korkmasaydın aptal olduğunu düşünürdüm.
Sirius dedi harry ile amaryllis aynı anda.
Yanında dumbledore,remus,mcgonagall, snape , bakan,kingsley ve gerçek moddy vardı.
Dumbledore onlara durumu anlatan ve hemen okula gelmelerini söyleyen bir patronus göndermişti.
Nasılsın dedi sirius yanına otururken peki sen cedric daha iyiyiz dediler aynı anda.
Şimdi ne olacak profesör dedi harry asamin yaptığı o şey neydi. Annem ile babamı nasıl gördüm.
Harry bundan sonra ne olacağına zaman karar verecek bizim ona uymanız gerekiyor. Diğer soruna gelince senin ve tom'un asası ikiz asalar. Bu durum priori incantatem adında bir duruma neden oluyor. Yani diğer asa tarafindan öldürülen insanların ruhlarının bir parçasını dışarı çıkartıp kalkan olarak kullanıyorsun. Annen ve baban seni korumak için öldüler o yaşlı muggle ise sadece geçimini sağlamak için tom'un ailesinin bakımını yapiyordu. Ölümü hak etmemişti. Bu yüzden seni korudu dedi.
Cedric ve harry hastahane kanadından çıktıklarında okulun son haftasıydı.
Herkes büyük salondaydı üç okulun öğrencileri ve öğretim üyeleri dumbledore'un konuşmasını bekliyordu.
Dumbledore altın baykuş heykelinin yanına geldi.
Size zaten bildiğiniz şeyleri söylemeyeceğim. Ama şunu unutmayın artık hiç bir yer güvenli değil. Tom yakın zamanda doğrudan başka bir saldırı yapmayacak ama bu onun tamamen sessiz kalacağı anlamına gelmiyor. Yandaşları saldırılar yapacak şuanda azkabanda olanları bir şekilde serbest bırakacağını düşünüyorum. Bizim yapmamız gereken her zamankinden daha çok  birbirimize güvenmek sevdiklerimizle mümkün olduğunca vakit geçirmek. Ölümün bizi ne zaman almaya geleceğini bilemeyiz. Üç büyük okul olarak bu yıl hogwartsta yeni dostluklar kurduğumda inanıyorum. Gerçek dostluktan ve sevgiden daha değerli bir hazine yoktur. Pek çok kişi hayatiboyunca böyle bir hazineye sahip olamaz. Bazilarida sahip olduklarının değerini anlayamaz. Elinizdeki hazinenin değerini bilin bu savaşta sahip olacağınız en büyük silah olacak çünkü insanlar sevdikleri icin her  şeyi yaparlar. Sizinde yapacağınızdan eminim.
Dumbledore konuşmasını bitirdiğinde üç okulun öğrencileri birbirleri ile vedalaştı. Herkes yeni arkadaşlarına güvende olmalarını onlara mektup yazmalarını söyledi.  Iki okul hogwartstan ayrıldı. Şimdi hogwarts öğrencileri eve gitmek için hazırlık yapıyordu. Muggle doğumlular evde olmanın güvenli olmadığının farkındaydı. Ama dumbledore hayattayken onlara kimsenin zarar veremeyeceğini biliyorlardı. Bunun verdiği huzurla trene bindiler ve ailelerine gitmek için yola çıktılar.
Her yolun bir sonu vardı. Iyi veya kötü king cross istasyonunda bir dahaki yıla kadar elvedalar edildi. Zor bir yıldan sonra aileler mutlulukla karşılandı. Anne babalar çocukları güvende olduğu için rahatladı. Bir dahaki saldırıya kadar herkes herşeyi unuttu olması gerektiği gibi ama onun geri geldiğini hiç unutmadılar unutmayacaklarda.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin