43. Bölüm

210 15 7
                                    

Dumbledor'un yaşam tılsımı cenazeden üç gün sonra açıldığında dumbledore derin bir nefes aldı.

"Bir kaç günlüğünede olsa ölmek kesinlikle huzurlu ama tuhaf bir durum "dedi.

"Yaşayanların dünyasına geri dönmek güzel olmalı öyleyse "dedi remus.

"Ah sevgili remus tahmin bile edemezsin" dedi dumbledore.

Dumbledore tabuttan çıktığında onun yerine sahte bir dumbledore bıraktılar.

"Ben bile bu heykelin gerçek olduğuna inanırım" dedi albus dumbledore.

"Beğenmen çok iyi oldu albus bizde beğenmezsen ne yaparız diye düşünüyorduk" dedi moddy.

"Seni görmekte çok güzel alastor" dedi dumbledore.

"Evet evet her neyse gidelim artık yoksa biri bizi görecek" dedi moddy.

Yoldaşlık üyeleri hogwarts arazisinden ayrılırken neşeli bir melodi kulaklarında çınladı.

Dumbledore başını kaldırıp gökyüzüne baktı ve kolunu öne doğru uzattı.

Fawkes alçaldı ve dumbledore'un koluna zarif bir şekilde indi.

"Merhaba eski dostum seni terk ettiğimi düşünmedin "değil mi dedi dumbledore anka'nin yumuşak tüylerini okşarken.

"Albus "dedi alastor" gitmemiz gerek o tavukla daha sonra hasret giderirsin".

"O bir zümrüd-ü anka sevgili dostum bir tavuk değil "dedi dumbledore eğlenen bir ifade ile.

Moddy hamurdandı ve yürümeye başladı Dumbledore kıkırdayarak onu takip etti ve hogwartstan ayrıldılar.

"Geç kaldılar" dedi amaryllis.

"Endişelenme yakında burada olacaktır moddy ve remus onu almaya gittiler büyük bir aksilik çıkacağını sanmıyorum "dedi charlie.

Muggle dünyasında lüks bir apartmandaydılar. Dumbledore  Grimmund'a gidemezdi yaşadığını anlasilmamaliydi. Muggle dünyasında saklanmak daha kolay olacaktı.

Kapı zili çaldığında amaryllis kapıyı açmaya gitti.

"Neredeydiniz "dedi amaryllis sesinde azda olsa panik vardı.

"Albus hogwartstan ayrılamadı" dedi moddy sitemkâr bir şekilde.

Remus konuyu değiştirmek için" bu ev güvenli mi" diye sordu.

"Evet gerekli önlemleri aldık ama albus isterse başka önlemlerde alır" dedi charlie.

"Elbette "dedi dumbledore.

"Bundan sonra tam olarak ne yapmayı düşünüyorsun albus" dedi moddy.

"Bu severus'un bana aktaracağı bilgilere bağlı alastor" dedi dumbledore.

"Ona hala güveniyor musun albus" dedi moddy homurdanarak" böyle önemli bir sırrı paylaşmayacağını nereden biliyorsun."

"Bunu yapmayacak alastor "dedi dumbledore kısaca.

"Profesör mcgonagall hogwartstan bir ev elfini sizinle ilgilenmesi için gönderdi "dedi amaryllis.

"Evet bu iyi" dedi dumbledore "toplantılara nasıl bir görüntü ile katılacağı mı kararlastirdiktan sonra kuzeninizin yanına dönebilir siniz bayan dursley "dedi dumbledore.

Sonraki iki saat boyunca dumbledore'un sahte kimliğini tartıştılar ve bir karara vardıklarında apartmandan ayrıldılar.

Temmuz ayının son demleri yaşanırken kovukta bill ve fleur'un düğün telaşı vardı.

"Bu kadar iş nasıl yetişecek bilmiyorum" dedi bayan molly.

"Merak etme molly hepimiz buradayız her şey yolunda" dedi onu sakinleştirmek isteyen june.

"Tabiki senin için söylemesi kolay sirius ile hala evlenmek yada çocuk yapmak gibi bir durum düşünmüyorsunuz" dedi molly.

"Amaryllis evlenirken sana bana söylediklerini hatırlatacağımı  unutma diye devam etti."

"Sirius bana evlenme teklif etti" dedi june beklenmedik bir anda.

Molly şok oldu bir süre sonra güzel bir gülümseme ile june'a döndü.

"Bu güzel bir haber sen ne cevap verdin "dedi molly.

"Savastan sağ çıkmayı başardığı takdirde onunla evlenecegimi soyledim" dedi june.

"Neden savaştan sonra bill ve fleur ile sizde evlenebilir siniz "dedi molly.

"Savaşın getireceklerinden korkuyorum molly beklemek en iyisi" dedi june.

"Seni anlıyorum merak etme herşey yoluna girecek göreceksin gelecek yıl senin düğünün için koşturuyor olacağım" dedi june'a gülümserken.

"Umarım "dedi june ve bahçedeki düzenlemeleri görmek için dışarı çıktı.

Düğünün başlamasına yarım saat varken amaryllis hâlâ hazır değildi.

"Neden kapanmiyorsun" diye sızlandı  amaryllis elbisesinin fermuarını çekmeye çalışırken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Neden kapanmiyorsun" diye sızlandı  amaryllis elbisesinin fermuarını çekmeye çalışırken.

"Yardım etmemi ister misin "dedi bir ses.

Aamryllis arkasını döndüğünde charlie'nin kapı pervazına yaşınmış bir şekilde onu izlediğini gördü.

"Ne zamandır oradasın" diye sordu.

"Çok güzel bir kadına sahip olduğumu bilecek kadar uzun" dedi charlie odaya girip kız arkadaşına yaklaşırken.

Amaryllis gözlerini devirdi tabiki en başından beri oradaydı.

"Senden yardım istemek mi hayır" dedi amaryllis.

"Neden ben senin erkek arkadaşınım" dedi charlie alıngan bir sesle.

"Çünkü senin yardım anlayışın önce kıyafetlerimi çıkartıp uzun bir süre güldürmekten ibaret ve düğün başlamak üzere" dedi amaryllis.

"O zaman sana kötü bir haberim var tatlım düğün çoktan başladı" dedi charlie ve ona bir öpücük verdi.

"Yarım saattir burada bu lanet elbise ile mi uğraşıyorum "dedi çadırdan gelen sesleri daha yeni duymuştu.

"Yani geç kalmak için endişe etmene gerek yok zaten geç kaldık ve biraz daha geç kalmanda bir sorun olduğunu sanmıyorum" dedi charlie omzuna küçük öpücükler bırakarak.

"Senden nefret ediyorum biliyorsun değil mi "dedi amaryllis charlie'nin öpücüğüne karşılık vermeden önce.

"Bende seni seviyorum hayatım" dedi charlie onu kendine çekerek.

Bir saat sonra charlie amaryllis'in elbisesinin fermuarını çekti ve omzunu öptü.

"Artık düğüne katılmaya hazırsınız hanımefendi "dedi charlie.

Aamryllis gülümsedi ve "kesinlikle" dedi onu öperek.

Birlikte düğün çadırına girdiklerinde herkes mutluydu dans ediyor ve eğleniyordu.

Charlie ve amaryllis davetlilere katıldı ama bu mutluluk uzun sürmedi. Bir vaşak patronusu çadırın ortasına düştü müzik durdu çadırda nefes sesi bile duyulmuyordu.

Sonra o ses duyuldu bakanlık düştü...

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin