Amaryllis profesör snape ile diagon sokaklarında dolaşırken her dükkana hayranlıkla bakıyordu. Okulun açılmasına yalnızca bir gün kaldığı için sokak neredeyse boştu.
Snape göz ucuyla küçük kıza baktı. Hayranlık ve merak yüzünden okunuyordu. Aklinda yüzlerce soru olmalıydı.
Önce Gringotsa gidip biraz para almalısın sonra alış verişe başlarız.
Peki profesör insan dünyasındaki hesabı hemen aktarırlar mı.
Biz talimat vericez onlar aktaracaklar. Cin cüceler pek güvenilir değildir. Ne kadar paran olduğunu biliyor musun kaç galleon edeceğini hesapla.
Amaryllis hesap cüzdanını snape verdi.
Bu seni mezun oluncaya kadar idare eder ondan sonra bile oldukça zenginsin ha dedi umursamaz bir şekilde ama bir şeyi görmezden gelemedi lily kadar zeki.
Amaryllis kızıl saçlı zümrüt yeşil gözlü olsaydı. Severus onun lily olduğuna yemin edebilirdi. Ama o lily değildi.
Bankaya gidip para aldılar ve Harry'nin hesabina ve kendi hesabına muggle parası aktarılması için talimat verdiler. Milyarlarca dolar milyonlarca galleona dönüşecekti bu zaman alırdı. Cincuce aktarım tamamlaninca size mektupla haber veririz dedi ve oradan ayrıldılar.
Kitapları, kazanını,iksir malzemelerini, üniformasını, cübbesini kitaplarını koyması için bir dipsiz çanta bu çantaya saptanamaz genişletme büyüsü yapılmıştı göz akıca bir rengi ve hareketli desenleri vardı. Her kız gibi amaryllis çantaya aşık olmuştu.
Şimdi hayvan dükkanında uygun bir evcil hayvan arıyorlardı. Kediler, baykuşlar kurbağalar içinde seçmek hiç kolay değildi. Biraz daha dolaştıktan sonra beyaz siyah benekleri olan bir kedi almaya karar verdi.Amaryllis dükkandan çıkarken kızıl bir çocuğa çarptı onun yaşlarında görünüyordu.
Özür dilerim dedi.
Önemli değil sende alış verişi son ana mi bıraktın.
Aslında son anda cadı oldugumu öğrendim.
Ah doğru babam söylemişti bakanlık bir kıza mektup göndermeyi unutmuş demek o sensin ben fred o sırada yanlarına fredin kopyası bir çocuk geldi buda ikizim george peki sen.
Amaryllis.
Adını söyledikten sonra snape dükkandan çıktı. Ikizler onun kim olduğunu biliyordu. Bir snape'e bir amaryllis'e baktılar.
Bayan dursley dedi snape asani almaliyiz.
Evet profesör okulda görüşürüz çocuklar dedi amaryllis ve oradan uzaklaştılar.
Ikizler arkasından merakla baktı. Bu kız neden snape'in yanındaydı ailesi neredeydi. Karanlık büyücü soyundan mi geliyordu kötü birine benzemiyordu. Bunun gibi pek çok soru ile başbaşa kaldılar.
Bay ollivender'in asa dükkanı karanlık ve tozluydu. Içeri girdiklerinde amaryllis hapşırmıştı. Bay ollivender gelip ona baktı ve lily dedi.
Aslında amaryllis lily'nin yeğeni dedi severus.
Ah severus onu lily sandım o kadar benziyor ki demek yeğeni umarım teyzesi kadar zeki ve güçlü bir cadı olur.
Umarım dedi amaryllis heyecanla.
Bay ollivender rafların arasında kayboldu. Sonra elinde bir kutu ile geldi. Asa-yı küçük kıza uzattı.
Biraz salla
Amaryllis asayi sallayınca pencere camları kırıldı panikle asayı bıraktı.
Sorun değil sadece asa sana uygun değil uygun olanı bulmaliyiz.
Saatler geçmişti dükkândaki üç kişide sıkılmıştı amaryllis hala bir asa bulamamıştı. Ollivender bile umudunu kaybetmek üzereydi.
Nasıl olur diyordu burada herkese aşa bulunur şimdiye kadar hiç bu kadar zor bir musterim olmadı.
Bay ollivender aşa aramaya devam ederken kapı açıldı içeri platin sarı saçlı bir Adam girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy