25. Bölüm

302 19 10
                                    

Yani sen cadısın ama bize söylemedin. Cadı olduğunu hep biliyordum. Hogwartssa gidince irtibat kurmak istedim ama bir şey bana doğru zaman olmadığını söyledi.
Hangi okula gittin.
Ailem amerikada yaşadı o yüzden ilvermonyde okudum.
Hangi bina dedi harry.
Thunderbird.
Özelliği ne.
Gryffindor gibi harry macera cesaret hayalperestlik  tutku.
Harika.
Üç kişi grimmonda gelmişlerdi harry şifreyi söyledi ve kapıyı açtı.
June teyze şimdi sessiz olmalısın cehennem zebanisini uyandırmak istemezsin.
Cehennem zebanisi.
Sonra anlatırız dedi harry mutfağa inerlerken.
Bodrum katındaki mutfak ve yemek odasina girdiklerinde.
Harry neden bu kadar çabuk döndün dedi bayan weasley. Daha sonra arkasında amaryllis ve tanımadığı bir kadın gördü.
Bir sorun mu var.
Evet ve hayır bayan molly herkes burada mı.
Evet canım icerideler. Bu bayan kim bizi tanistirmayacak misin.
Ben amaryllis'in vaftiz annesiyim. June de moretti. Tanıştığıma memnun oldum diğerleri ile de tanışmak isterim dedi.
Ah tabi buyrun.
Kim gelmiş molly diye sordu sirius yemek odasının kapısını açarak. Karsisinda daha önce hiç görmediği güzel bir kadın vardı çocuklarda geri dönmüştü.
Neler oluyor diye sordu.
Sirius bana ve dudleye iki ruh emici saldırdı. June teyze zamanında mudale etmeseydi büyük ihtimalle okuldan atılırdım
Ne!Sana ruh emicimi saldırdı ne zaman.
Bir saat önce. Içeri girelim mi.
Sirius kapıdan çekildi. Herkes buradaydı yoldaşlık üyeleri ve arkadaşları.
Hermione bu nasıl olur onlar bakanlığın kontrolünde dedi
Evet onları bakanlıktan biri göndermediyse olamaz dedi amaryllis.  Bu arada vaftiz annem june o bir cadı ilvermonyden mezun olmuş bizde bu gün öğrendik dedi.
Charlie ve bill'in yanına otururken.
Evet patronus büyüsünü june yaptı amaryllis yapacaktı ama june hızlı davrandı.
Merlin teşekkürler dedi sirius.
June seni herkesle tanıştıralım. Remus,tonks,kingsley,deli göz moody,profesör dumbledore, profesör mcgonagall, profesör snape, bay arthur,bill,charlie,fred,george,ron,hermione,ginny,cedric babası bay amos bayan weasley ile tanıştın zaten sirius ilede. Vaftiz annem june italyan amerikada büyüdü yakın zamana kadar italyada yaşıyordu. İngiltereye geldiğini söylemiştim gitmeden önce dedi amaryllis yorgun bir şekilde.
Herkese merhaba.
Ingiltereye anı geliş sebebin ne bayan  de moretti.
Vaftiz kızım ve harry ölmeden bir kaç ay önce lily ile tanışmıştım harryi severim onu korumak istedim.
Evet bende june teyzeyi seviyorum dedi.
O zaman aramıza hoşgeldiniz bayan de moretti dedi dumbledore.
Insanlar özellikle sirius june'u daha iyi tanımaya çalışırken dikkatleri dağılmıştı. Charlie amaryllis'in kulağına eğildi.
Henüz normal bir randevu yaşayamadık biliyorsun değil mi dedi.
Amaryllis kıkırdadı.
Hep en uygunsuz zamanları seçiyorsun weasley biliyorsun değil mi.
Uygunsuz bir zaman olduğunu düşünmüyorum dedi.
Öyle mi kapıda bir savaş var en yakın arkadaşlarımdan biri neredeyse kuzenimle birlikte oluyordu. Ilk randevumuzu tek başına hastahane kanadında geçirdim iki ruh emici kardeşim ve harrye saldırdı  sen zamanın uygun olduğunu söylüyorsun. Bence bu evrenin acele etmeyin şu savaş bitsin ondan sonra devam edersiniz deme şekli.
Bence acele edin yarın yaşayıp yaşamayacağınızın garantisi yok deme şekli.
Ne öneriyorsun.
Çatı katındaki goblenin arkasında gizli bir balkon olduğunu biliyor muydun.
Hayır ama görmek isterim.
Göstermeme izin ver.
Evet tabi ben sizi idare ederim dedi bill.
Onu tamamen unutmuşlardı o da bunun farkındaydı ikisine bakıp sırıtıyordu.
Charlie arsız bir tavırla elbette abicim bizi idare etmen iyi olur dedi ve amaryllis ile birlikte yemek salonundan ayrıldılar.
Burası çok güzel dedi amaryllis londra manzarası için büyülenmiş gizli balkonda yanyana duruyorlardı.
Balkonun manzarası değişiyor dedi.
Gerçekten mi.
Evet.

Gercektende manzara değişiyor bu harika

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gercektende manzara değişiyor bu harika.
Beğenmene sevindim.
Burayı kim yapmış.
Ben.
Sen mi.
Evet siz ailenin yanına gidince geldim biraz yalnız kalmak istedim ve bu balkonu yaptım.
Ne kadar kalacaksın aslında bakanlıkta iş bulmayı düşünüyorum. Büyülü yaratıkların bakımı ve kontrolü dairesinde ejderha kontrolü bölümünde.
Böylece ailen ile daha fazla vakit geçirebilirsin.
Sadece ailem ile değil.
Öylemi kiminle peki.
Bilmiyorum güzel biriniz bulabilirim ben yakışıklı bir adamım.
O zaman sana şanslar dedi ve öfkeyle oradan ayrılmak istedi ama charlie buna izin vermedi.
Şansa ihtiyacım yok o kızı zaten buldum dedi. Kulağına vuran nefesi onu tahrik etti.
Bundan emin misin onu bulduğundan.
Fazlasıyla dedi amaryllise yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. Öpüşmeleri derinlesirken bir öksürük sesi ayrılmalarına neden oldu ikiside bundan memnun değildi.
Yemek hazır annem sizi bulması için ikizleri gönderecekti ama ben geldim dedi bill. Sırıtmamak için kendini zor tutuyordu.
Ve zamanlaman çok yanlış kardeşim dedi charlie.
Amaryllis adamın koluna yumruk attı ama bunu fark etmiş gibi görünmüyordu.
Ben aşağı iniyorum sizde geç kalmayın. Yoksa ikizleri gönderirim dedi küçük bir kahkaha atarken.
Sanırım aşağı insek iyi olur ikizlerin maskarası olmak istemiyorum.
Evet bende dedi charlie ve amaryllisi bir öpücük ile boğdu.
Ayrıldıklarında ikiside nefes nefeseydi. Aşağı indiklerinde herşey normal gibi davrandılar ve aileleri arkadaşlarıyla güzel bir akşam yemeğinin tadını çıkardılar. Ama her güzel şeyin bir sonu vardı. Bu gerçek bir gece için unutulmaya mahkum oldu.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin