Amaryllis üç süpürgeye girdiğinde charlie'nin kardeşleriyle birlikte oturduğunu gördü. Hızla onların yanına gitti ve ikizlerin yanına oturmadan önce charlie'ye bir öpücük verdi.
Ooooo... dedi ikizler dramatik bir şekilde.
Amy dedi fred altı yıldır arkadaşız ama bize hiç böyle bir öpücük vermedin.
Bunun nedeni senin sevgilim değil arkadaşım olman olabilir mi fred dedi gayet sakin ve eğlenceli bir sesle.
Belki... Ama biz birlikte olsaydık charlie şu anda kendine uygun bir ejderha arıyor olurdu. Neyseki bir ejderhayı aratmayan sen varsın dedi.
Biliyor musun fred haklısın ve şimdi beni sevgilimle yalnız bırakmazsanız ejder ateşinin ne olduğunu yakından göreceksiniz dedi alayla.
George masadan kalkarken charlie dedi kardeşinin omzunu sıkarak sana iyi şanslar.
Charlie kocaman bir kahkaha attı. "Teşekkürler george ama ihtiyacım yok"dedi.
Amaryllis'in yanağına bir öpücük bıraktı ve kardeşlerine dönüp...
Kaybolun artık dedi.
Fred ve george yanlarından ayrıldığında charlie ve amaryllis gerçek bir öpücük paylaşma fırsatı yakaladı. Öpücüğü sonlandirdiklarinda.
"Seni özledim"dedi charlie amaryllis'in yanağını okşayarak.
Bende seni özledim diye karşılık verdi amaryllis.
Konu hakkında ilerleme kaydede bildin mi diye sordu koyulaşan sohbetin ortasında.
Ne yazık ki hayır dedi amaryllis hayal kırıklığı ses tonuna yansıyordu.
"Seni zorlamak istemiyorum" dedi charlie "ama o tılsıma yakın zamanda ihtiyacımız var yoldaşlık çok kayıp veriyor ve bakanlık yüzünden yeni üye bulmakta kolay değil" dedi acı bir şekilde.
Uğraşıyorum charlie ama daha önce hiç o kadar karanlık bir büyüyle uğraşmadım. Açıkçası tam olarak nasıl bir yol izleyecegimden emin değilim. Bir iksir yapmak istiyorum ama hangi malzemelere ihtiyacım var onu bile bilmiyorum. Tamamen ise yaramazım dedi ağlamaklı bir sesle.
Işe yaramaz değilsin eğer öyle olsaydın seninle birlikte olmazdım dedi charlie sadece yanlış noktaya bakıyor gibi görünüyorsun belki görüşünü biraz genişlemelisin kütüphanenin yasak bölümünü denedim mi diye sordu.
Amaryllis yassak bölüme bakmamıştı ama charlie'nin sözleri ona unuttuğu bir şeyi hatırlattı kolye. Lokman hekim bitkilerle konuşuyordu değil mi kendisi neden yapmasın ama nasıl bir bitkiyle konuşurken görülürse ona deli damgası vururlar karanlık ormanda yapsa orada voldemortu destekleyen karanlık yaratıklar var bu tehlikeli olur diye düşündü düşünceleri charlie'nin sesiyle son buldu. Kafasını kaldırıp baktığında harry, ron, hermione ve ginny'nin orada olduğu gördü.
Merhaba amaryllis dedi ginny arkadaşının yanına otururken amaryllis sadece gülümsedi. Cevap veremeyecek kadar düşüncelerine kapılmıştı kurtulması biraz zaman aldı.
Ne hakkında konuşuyordunuz diye sordu harry merakla.
Yoldaslikla ilgili harry senin bilmen gerekmiyor. Basının beladan kurtulmamasının nedeni çok meraklı olman biliyorsun değil mi dedi amaryllis.
Ben meraklı değilim ayrıca yoldaşlık hakkında bilgi almaya hakkım var voldemort benim peşimde dedi harry öfkeyle.
Tam da bu yüzden hiç bir şey söylemeyeceğiz dedi harry senin peşinde düşüncelerine girerse yoldasligin bütün planlarını öğrenir ve bu savaşı başlamadan kaybetmemizi sağlar dedi amaryllis.
Harry ağzını bir şey söyleyecek gibi açtı ama hermione araya girdi.
Amaryllis haklı harry düşüncelerini korumanın bir yolunu bulmalısın dedi endişeyle.
Bunun kolay olacağını sanmıyorum dedi charlie Harry'nin amaryllis ile şiddetli şekilde konuşmasından onun duyguları uç noktada yaşayan bir çocuk olduğunu fark etmişti.
Neden kolay olmasın harry bunu yapabilir öyle değil mi harry diye sordu ron.
Beni yanlış anlama dedi Charlie ama sen duygularını uç noktada yaşayan bir çocuksun bu büyük bir zaaf legilimency ve occlumency kolay büyüler değildir herkes yapamaz çok fazla kişisel kontrol ve sakin bir yapı istiyor dedi.
Sen yapabiliyor musun eğer yapabiliyorsan bana öğretebilirsin dedi harry heyecanla.
Malesef sakin bir yapıya sahip olduğum söylenemez yada sabırlı biri oldugum dedi charlie. Ama remus snape'in occlumency ve legilimency de yetenekli olduğunu söyledi ondan isteyebilirsin.
Snape mi dedi dört arkadaş ve yüzünü buruşturdu.
Hayatta olmaz onu kafamın içinde istemiyorum dedi harry.
Bu tek çaren olabilir harry dedi amaryllis. Snape'in iyi biri olduğunu söylemiyorum ama kötü biri de değil.
Adam ölüm yiyen dedi ron şok olmuş gibi görünüyordu. Yani onun Harry'nin zihnine girmesi tehlikeli değil mi dedi.
Harry,hermione ve ginny merakla amaryllis'e bakıyordu.
Kimse isteyerek kötü olmaz ron. Insanlar hayatlarındaki trajedi yada baskılarda veya slytherinler gibi nesilden nesile aktarılmış kalıplaşmış düşünceler doğrultusunda hareket ederler. Bu onları suçlu yapmayacağı gibi sucsuz da yapmaz. Yinede yoldaslikta yer alması ve pozisyonu düşünülünce ondan yardım o kadar da kötü bir fikir değil dedi amaryllis. Ileride buna mecbur kalabilirsin yani öyle yada böyle zihnini korumayı öğrenmelisin diye ekledi.
Harry kuzeninin haklı olduğunu biliyordu ama snape den yardım isteme düşüncesi onu ürpertti hayır bunu yapmayacaktı.
Bir süre daha sohbet ettikten sonra charlie ve amaryllis çocukların yanından ayrıldılar. Charlie amaryllis'in elini tuttu ve onu hogsmeade'in dışına doğru ilerledi.
Nereye gidiyoruz diye sordu amaryllis merakla.
Yalnız kalabileceğimiz bir yere seni özledim derken kardeşlerim ve kuzeninle birlikte geçirilecek bir günden bahsetmiyordum dedi sırıtarak.
Amaryllis charlie'nin sözlerine kıkırdadı ve mutlu bir şekilde ona sarıldı.
Charlie onu kasabanın sonuna yakın orta büyüklükte bir eve götürdü. Amaryllis'in evi merakla incelediğini görünce...
Burayı kiraladım çok büyük değil ama büyük bir yatak odası ve büyük bir yatağı var. Haftasonları kullanmak için gayet elverişli dedi.
Amaryllis eve doğru ilerledi dönüp charlie'ye baktı ve...
Yatağı test etmeden seninle aynı fikirde olmayacağım bana katılmak ister misin... Diye sordu evin kapısını açıp içeri girerken.
Charlie onun arkasından eve girdi ve kapıyı kapattı. Güzel bir gün onları bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy