Ikinci gorev yaklaşırken amaryllis'in endişeleri arttı. Ejderhalar yeteri kadar korkunçtu ikinci görevin ne olduğuna dair bir fikri yoktu.
Ejderhalar kadar caydırıcı olacağını biliyordu.
Charlie ejderhalarla birlikte ayrılmadan önce aamryllis ile konuşmak istedi onu kara gölün yanında yalnız ve düşüncelerinde kaybolmuş bir şekilde buldu.
Kara gölün ne kadar güzel olduğunu unutmusum dedi bir ses.
Amaryllis yan tarafa baktığında sesin sahibinin charlie weasley olduğunu gördü.
Evet güzel ama güzel olan herşey sağlığıha zararlı ve tehlikeli kavramlarının gerçekleştirilmiş hali dedi.
Charlie bir kahkaha attı.
Buna sende dahil misin.
Bilmiyorum lezzetlimiyim yoksa güzel mi neye göre yargilandigima göre değişir.
Charlie yavaşça ona yaklaştı. Lezzetli olup olmadığını tadarak söylesem.
Üzgünün halka açık alanda olmaz.
Peki benimle haftasonu bir randevuya ne dersin.
Ejderhalarla birlikte Romanyaya dönmüyor musun eminim orada daha lezzetli yiyecekler vardır ve pek çoğunun tadına bakmışsındır dedi hafif hayal kırıklığı ve kıskançlıkla.
Hey flört etmeyi seviyor olabilirim. Ama ilişkilerde tek gecelik değilim ve hayır şu anda orada beni dört gözle bekleyen ateşli ejderhalar dışında kimse yok.
Amaryllis bunu duyduğuna sevindi.
Güzel öyleyse nerede.
Diagon da çatlak kazanda buluşalım. Saat on da nereye gideceğimiz supriz.
Anlaştık.
Ejderhaları eve götürmeliyim.
Iyi yolculuklar ve lütfen randevudan önce bir ejderhanın öğle yemeği olmadığından emin ol.Emin olacağım dedi charlie bu hayatta hiç bir şeye değişmeyeceğini düşündüğü ejderhaların yanına giderken.
Charlie ve amaryllis'in küçük sohbetlerinin davetsiz bir kaç misafiri vardı ama onları görmeyecek kadar birbirlerinde kaybolmuşlardı.
Harry, hermione,ron ve ginny onları görmüştü. Ginny charlie giderken küçük bir sevinç çığlıklığı attı.
Onlar az önce randevu için tarih mi belirledi.
Kesinlikle dedi hermione amaryllisi severdi. Arkadaşının mutlu olmasını istedi bir randevuya gidecek olması onu da mutlu etmişti.
Amaryllis'in yanına gidip oturdular.
Randevuda ne giyeceksin dedi ginny heyecanla..
Ne.. Amaryllis konuşmayı değiştirmeye çalıştı ama çok geç olduğunu biliyordu.
Konuyu değiştirme Charlie ile randevundan bahsediyor. Annem charlie'nin ejderha dışında bir şeye ilgi duyduğuna sevinecek dedi ron.
Bizi mi dinliyordunuz dedi amaryllis.
Hayır dediler aynı anda. Sadece yanına geliyorduk yanlışlıkla charlie ile konuşmalarınızı duyduk dedi harry sırıtarak.
Ve dinlemeye karar verdiniz.
Biraz...
Beni boşver yumurtayı çözdün mü.
Evet. Kara gölden benim için değerli olan bir şeyi çıkarmam gerekiyor dedi bakışlarını göle doğru çevirirken.
Kara Göl
Amaryllis profesör mcgonagall tarafından çağrılınca kara gölün altında olmayı beklemiyordu.
Rüyalar alemine daldığında kendisini bir savaşın içinde bulacağına. Amaryllis hayatında hiç savaş görmemişti ama fazlasıyla dehşet verici olduğunu biliyordu büyücü savaşları çok daha şiddetli olurdu. Onlar büyü ile saldırı ve savunma yapardı. Bu saldırılar muggle silahlarından çok daha tehlikeliydi. Neden burada olduğunu bilmiyordu. Neden bir savaş. Savaş meydanında ilerledi hiç kimse orada olduğunun farkında değildi. Biraz ileride kendisini gördü yanında şu anda ikinci sınıf bir çocuk vardı çoğucu tanıyordu dennis creevey ama daha büyük görünüyordu. Hogwarts evi yanıyordu uyanmak istedi kabusun bitmesini istedi içinden bir ses daha başlamadı dedi uyan ve bu yangını söndürmek için bir şey yap.
Amaryllis aniden uyandı harry onu kurtarmaya calisiyordu. Uyandığını görünce şaşırdı daha süre dolmamıştı.
Ludo bagman oda ne diye bağırdı. Sihirli ekranda harry ve kuzenini izlerken bayan dursleyin iksiri yıprandı dumbledore şimdi ne yapacak.
Dumbledore şaşırdı ayağa kalktı ve asasindan mavi bir büyü çıkartıp gole fırlattı herkes ne olacağını beklemeye başladı.
Harry kuzenini alıp gitmek ve küçük kızı kurtarmak arasında kaldı secim şansı yoktu. Amaryllisi kıyıya yaklaştırıp geri dönerdi yada onuda ne yapacağına karar veremezken dev bir baliğin onlara doğru geldiğini fark etti. Aceleyle küçük kıza gitti onuda kurtardı ikisinide yukarı çıkarmaya başladı ama bu kolay değildi kuzenide bayılmak üzereydi.
Dev kalamar onlara yaklaştı harry saldıracağını sanmıştı ama onları yukarı doğru itmeye başlayınca rahatladı.
Dumbledore'un yardımcısı krakenden başkası değil dedi bagman.
Harry kıyıya çıktığında madam pomfrey amaryllisse müdahale etti. Onu bir sedyeye koydu ve hastahane kanadına gitti. Harry de arkasındaydı kaç puan alacağı umrunda değildi zaten bu yarışmaya girmeyi hiç istememişti.
Ne oldu dedi profesör mcgonagall nasıl iksiri yıprandı.
Emin değilim minerva dedi dumbledore.
Iki gün sonra amaryllis uyandığında yanında dumbledore ve profesör mcgonagall vardı.
Bayan dursley dedi dumbledore iksirin nasıl yıprandığını anlayamadık aslında yıpranmamıştı. Neler olduğunu bize anlatır mısınız.
Amaryllis onlara rüyasını anlattı duyduğu seside.
Ortam nasıldı dedi dumbledore düşünceli bir şekilde.
Karanlıktı ama gece gibi değil sanki kara büyü gözle görülür olmuştu kötülük etrafta kol geziyordu.
Anlıyorum. Binanıza dönebilirsiniz. Tabi kendinizi iyi hissediyorsanız.
Evet. Iyiyim.
Amaryllis hastahane kanadında olduğu süre boyunca Charlie ile randevusunu kaçırmıştı. Charlie ona ne olduğunu öğrendiğinde okula gelmişti. Ama kalamadı Romanyaya döndü aklı amaryllisteydi.
Gryffindor binasına girdiğinde kuzeni ve arkadaslari onu karşıladı.
Nasılsın dedi hermione.
Iyiyim.
Özür dilerim daha hızlı olmalı ve diğer kızı kurtarmak için çaba harcamamalıydım ama onu orada bırakamadım.
Sorun değil asıl kurtarmaya çalışmasaydın bir sorunumuz olurdu.
Charlie çok endişeli ona mektup yazsan yada arasan iyi olur.
Ne dedi ikizler Charlienin onu görmeye geldiğini biliyorlardı ama bir ilişki düşünmemişlerdi.
Birlikteler mi.
Pek değil sadece malum durumda kaçırılmış bir ilk randevu.
Bu seni neden görmeye geldiğini ve endişeli olduğunu açıklar.Amaryllis charlieyi konuşma aynasından aradı. Charlie onu görünce rahatladı. Biraz konuştuktan sonra hogsmeade de buluşmaya karar verdiler charlie onu yormak istemedi.
Iki hafta sonra charlie onu görmeye geldiğinde ona kocaman sarıldı ilk kez bir kızı kaybetmekten korkmuştu.
Charlie biliyor musun annenin sarilmalariyla sonunda kadar yarışırsın ikinizde beni bogmaya çalışıyorsunuz.
Charlie kıkırdadı ve biraz daha sıkı sarıldı sonra onu bıraktı beni gerçekten korkuttun dedi.
Üç süpürgenin buluşmak için doğru yer olmadığına karar verdiler. Charlie'nin kardeşleri ve kuzeni onların yanına geldi.
Ee charlie randevun nasıl gidiyor.
Siz gelene kadar gayet iyiydi fred.
Yani biz gidelim mi.
Mümkünse.
Gidiyor muyuz çocuklar.
Hayır dediler aynı anda.
Charlie kardeşlerini sevsede çok sayıda kardeşe sahip olmaktan memnun olmadığı zamanlar vardı şu an onlardan biriydi yinede karşısındaki kadin kardeşiyle konuşmalarına gülünce o kadarda kötü olmadığına karar verdi.
Günler hızla geçti. Üçüncü görev günü gelmişti.
Şimdi arkadaşı ve kuzenini karşısına aldı.
Bakın eğer bir sorun çıkarsa hemen kaçıp yardım istiyorsunuz. Kaybetmekte tereddüt etmeyin.
Elbette edecekler dedi cedric'in babası.
Onu görmezden geldi.
Hiçbirşey hayatınızdan daha değerli değil iyi şanslar dedi labirente girmeden önce.
Bir saat sonra
Bu bir anahtar dedi cedric kupa bir anahtar harry.
Dikkatli ol doğru olmayan bir şey var.
Yedeği öldür kılkuyruk dedi bir ses ardından avada kadavra dedi bir ses.
Cedric dedi ve üzerine atıldı harry. Onu son anda çekti büyü arkadaki heykele çarptı.
Cedric kaç ve dumbledore'a haber ver.
Yapamam amaryllis beni öldürür.
Hayır ne dediğini hatırla. Eğer gitmezsen ikimizde öleceğiz.
Cedric kupaya gitti. Onu alip okula döndü. Sampiyon olduğu için herkes mutluydu. Cedric dışında dumbledore ' a koştu bir şeyler söyledi ama kimse sevinç çığlıklarından onu duymadı.
Susun!diye bağırdı dumbledore.
Profesör harryi kurtarın voldemortun kızağına düştük harry orada kaldı onu kurtarın dedi ve hafif bir baygınlık geçirdi.Bir-kac gündür yeni bolum yükleyemedim. Bu yüzden 1071 kelimelik bir bolum getirdim. Bakalım bundan sonra neler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy