Severus burada ne yapıyorsun.
Dumbledore bir öğrenciyle ilgilenmemi istedi onun asa almasını bekliyorum saatlerdir diye karşılık verdi sıkkın bir şekilde.
Evet duydum bir muggle doğumlu değilmi o kadarda önemli değil neden bu kadar panik yapıyorlar onların burada yeri yok.
Neden yerimiz yok bende cadıyım dedi küçük bir kız sesi.
Çünkü sen büyüyü haksız olarak elde ettin dedi sarışın adam.
Madem büyüyü haksız olarak elde ettim onu geri alın.
Bu o kadar kolay değil sen onu doğmadan önce çaldın.
Daha doğmadan büyüyü nasıl calabilirim.
Hem büyüyü çaldığımı iddia ediyor ama onu geri alamayacağını söylüyorsun. Geri anlamıyorsan çalınan bir şey yoktur.
Çamur dedi sarışın adam büyüyü çalıyorsunuz.
Bence başkaları yanlış düşüncelerini size ezberlermiş sizde bu düşüncelerin kendi düşünceleriniz olduğuna inanmışsınız hem büyüyü çalıyorsunuz diyor hemde geri alamayız diyorsunuz.
Sarışın adam bir şey söyleyecekken bay ollivender geldi.
Işte dedi bu asayı babam yaptı elli yılı aşkın bir süredir sahibini bekliyor çift çekirdek tek boynuzlu at kanı ve testral kılı huş ağacından yapılma yirmi beş santim esnek her türlü büyüyü kolaylıkla yerine getirir.
Amaryllis asayı eline aldı hafifçe salladı. Asadan kelebekler çıktı dans ederek yok oldular.Bu çok tuhaf dedi bay ollivender.
Tuhaf olan nedir bayim.
Asa yapımında iki tür asa ağacı çok seçicidir mürver ve huş ağacı mürver güce tapar en güçlü kimse sadakati ona aittir. Huş ağacı bilgiye tapar en çok bilgi kimin zihninde ise onu kendine sahip olarak seçer.
Yeni şeyler öğrenmeyi severim dedi amaryllis.
Öyleyse seni seçmesi tesadüf değil. Işte asanı kutusuna köy on galleon.
Amaryllis asa-yı kutuya koyarken bir zincir görü onu aldığında ucunda çok hoş bir kolye vardı.Bay ollivender bu kolye kutudaydı dedi.
Bay ollivender kolyeyi aldı ve inceledi. Öyleyse asa ile bir hediye kazandın tatlım dedi. Bu kolyenin bir sırrı var mı araştırmak senin için eğlenceli olacak.
Lucius malfoyu fark etti.
Bir isteginizmi var bay malfoy.
Hayır yok severus ile konuşmak için burdaydım daha sonra görüşürüz dedi ve oradan ayrıldı.
Bir muggle doğumlunun o kadar güçlü bir asa almasından memnun değildi.
Birde gizemli bir kolye vardı. Ne ise yarıyordu.
Karanlık lordun işine yarar miydi yoksa ucuz gereksiz bir seymiydi. Bunu öğrenmesi gerekiyordu. Nasıl öğrenecekti.
Bir muggle doğumlu olduğu için slytherin olması mümkün değildi.
Aklında binlerce düşünce ile bakanlığa gitti.
Öğlen mesaisi çoktan başlamıştı o çamur yüzünden çok zaman harcamıştı.
Söylediklerinde haklimiydi. Gerçekten büyüyü çalmadı mi büyü çalına bilir mi.
Bu düşünceler için kendine kızdı ailesinin öğretilerine uyması gerekiyordu o safkandi.
Bir çamurun sözlerini ciddiye almamalıydı. Bu düşüncelerle ofisine girdi ve mesaisine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy