Amaryllis'in Mektubu 2

466 32 1
                                    

Severus bunca zaman sonra burada ne yapıyorsun. Eğer harryi kontrol etmeye geldiysen gördüğün gibi o iyi.
 
Evet gördüm kızın ona iyi bakıyor.

Petunia ve vernon birbirine baktı. Bunu nereden anlamıştı.

Çok iyi biliyorsun ki ben büyücüyüm. Büyü ile pek çok şey yapılır. Düşünce okumakta dahil. Ama konu bu değil

Değil mi.
o zaman ne Petunia endişelenmişti.Harry için gelmediyse neden geldi.

Amaryllis. O bir cadı petunia mektubu bir dikkatsizlik sonucu gönderilmemiş. Ben getirdim. Onu alış veriş için diagona götüreceğim.

Benim kızım sizin türünüzden değil diye gürleri vernon. O çocuk öyle ama kızım değil.

Kızında buyulu harry de.

Tuhafligini kızıma bulaştırdı o çocuk.
Büyü bulaşıcı bir şey değildir. Onunla doğarsın yada doğmazsın. Bulasici olsaydı sizede bulaşırdı.

Petunia gerildi severus üstü kapalı olarak cadı olmak istediği zamanlardan bahsediyordu. Görmezden geldi.

Onlara bu durumdan hiç bahsetmedim dedi.
O zaman zamanı geldi. Alış verişi bu gün yapmalıyız yarın okul açılacak.
 
O okula gitmeyecek ikiside dedi vernon.
Gidecekler ikiside dedi severus. Aksi halde büyüyü kontrol edemezler ve normal olmadıkları anlaşılır.

"Normal olmadiklari" bu vernonin donmasına neden oldu normal olmak için çok uğraşmışlardı. Sessiz kaldı.
Güzel dedi severus çocuklarla bu konuyu konuşup kızı alıp çıkmalıyım.

Harry diye sordu petunia.

Onun iki yılı daha var.

Çocuklar odaya girdi petunia onlara herşeyi anlattı. Büyüyü Harry'nin ailesine olanları amaryllis'in büyü okuluna gitmesi gerektiğini iki yıl sonra harryninde gideceğini. Inanmamislardi ama severus büyü yapınca ve Harry'nin tuhaflıkları göz önüne alınınca inandılar.

Petunia okul eşyaları ne kadar tutar diye sordu.

Severus buna gerek yok lily onun için bakanlığa gelecek fonu açtırmış onu kullanacak.

Petunia şaşırmıştı lily kızını bir yada iki kez görmüştü ve onun için plan yapmıştı peki kendisi sekiz yıldır harry için ne yapmıştı hiç bir şey. Ama amaryllis onun yerine yapmıştı. Bir abla olmuştu.

Vernon kızının cadı olmasından memnun değildi. Onun için para harcaması gerekmeyecekti bu hoşuna gitmişti.

Zaten hiç kendi ailesindenmis gibi davranmamıştı. Fazla ağır başlıydı usluuydu simartilmaktan iltifattan hoşlanmazdı.

Ama zekiydi iki üç yıldır bilgisayar programları yazıyordu. Gelen para dudleyin hesabınada aktarılıyordu harry denen çocuk içinde sadece bu nedenle dudleye para veriyordu öz kardeşi olmasına rağmen

Benim param var dedi. Amaryllis  onu o hesaba aktarabilir miyiz

Vernon o paraya on sekiz yaşına kadar dokunamazsın.

Bu sorun değil cincuceler halleder harryninkini aktaralimmi diye sordu annesine iki yıl sonra gelecek zaten.

Memnuniyetsiz bir şekilde onayladı petunia.

Yukarı çıktı ve ikisinin hesap cüzdanlarını getirip severusa verdi.

Severus amaryllisi alıp evden ayrıldı.

Vernon çocukları gönderip petunia ile tartıştı.

Ama bu sorunu çözmeyecekti.

Katlanmaktan başka çareleri yoktu. Vernon kız çocuğunu hiç istememişti şimdi birde cadıydı parasını cadı parasına donusturecekti.

Tuhaf şeyleri eve sokacaktı.

Memnuniyetsizligi ikiye katlandı.
Ve bundan petunia ve ailesini suçladı.kendi ailesi son derece normaldi.

Büyü petunia ile hayatına girmişti ve asla çıkmayacaktı.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin