Tren king cross istasyonunda durdu. Amaryllis arkadaşları ile trenden indi. Fred ve george annesini görünce el salladılar. Bayan weasley'in yanında harry De vardı.
Amaryllis ailesinin orada olmamasına şaşırmadı. Bayan Molly ile biraz sohbet ettikten sonra molly amaryllis tatlım dedi neden bizimle noel kutlamıyorsunuz.
Bu teklif amaryllis için cazip bir teklifti. Ailesi noeli kabusa geçirecekti. Ama önce eve gitmezse durum daha kötü olurdu.
Teşekkürler bayan molly ama önce eve gitsek iyi olur. Noelde sizde oluruz.
Şey dedi molly kabul etmezler biliyorum ama ailende bizimle kullanabilir.
Haklisiniz kabul etmezler yinede teklifinizi ileteceğim.
Harry ve amaryllis bir taksiye binerken weasley ailesi bay weasley'in arabası ile oradan uzaklaştı.
Harry weasley ailesi ile tanısdığından beri neredeyse her haftasonu kovuktaydi bayan molly harry ile kendi çocuğu gibi ilgileniyordu.
Amaryllis anahtarı ile kapıyı açarken kardeşi yanına geldi
Baba anne ucubeler geldi diye bağırdı.
Dudley dedi amaryllis eğer o kelimeyi bir daha kullanırsan kötü olur.
Öyle mi dedi vernon ne olurmuş.
Bilmem dedi amaryllis düşünceli bir şekilde bir kurbağaya dönüşebilir yada bir domuza belkide zaten olduğu şey bir böcek sende istermisin babacım dedi alaycı bir sesle.
Vernon ve dudley gerilmişti. Hemen onların yanından uzaklaştılar. Amaryllis harrye baktı ikiside gulumsemesini zor tutuyordu. Harry weasley ailesi ile vakit geçirirken büyü dünyasının kurallarını öğrenmişti. Ablası on yedi yaşından önce evde büyü yapamazdı. Tabi Harry De.
Oturma odasına girdiklerinde yemeğin hazır olduğunu gördüler. Masadaki herkes gergindi en azından harry ve amaryllis hariç herkes. Bu durum iki kuzeni eglendiriyordu. Amaryllis
Bayan Molly bizi noel için evlerine davet etti ailecek dedi.
O u... cümlesini yarim bıraktı vernon kızı ucube kelimesini kullanırsa neler olacağını söylemişti. Boğazını temizledi yani onların evine gitmeyecegiz bizim türlerimiz farklı tuhaf ne olduğu belirsiz şeyler yemek istemiyorum dedi.
Tamam bizde harry ile birlikte gideriz. Zaten sizin kabul etmeyeceğinizi söylemiştim. Dedi yemeğine devam ederken hiç kimse birşey söylemedi çünkü biliyorlardı bu bir istek değildi amaryllis noel de nerede olacağını söylüyordu ailesinden uzak böylece normal bir noel geçirebilirlerdi her iki tarafta.
Iki gün sonra amaryllis harryyi yanına alıp sömineden Weasley ailesinin evine gitti. Şimdi herkes noel tatilinin tadını çıkartabilirdi.
Ron ve harry büyücü satrancı oynuyordu. Ginny utangacligini biraz aşmış abisi ve harryi izliyordu. Ikizler ve amaryllis yağan karın altında kar topu oynuyordu.Percy her zamanki gibi kitaplara gömülmüştü. Bayan molly mutfakta yemek hazirliyordu. Bay weasley karısına yardım ediyordu. Çocukların eğlencesini bozmak istememişti.Amaryllis ve harry en büyük iki weasley erkeği ile tanışamadılar. Izin alıp gelememişlerdi. Amaryllis bir gün tanisacaklarini biliyordu.
Yemek eğlenceli geçiyordu. Bay weasley muggle dünyası ile ilgili sorular soruyordu.
Onun bu merakı amaryllise kendisini hatırlattı bu dünyaya ilk girdiğinde oda bu kadar meraklıydı.
Amaryllis Harry'nin daha önce tanıştığı ve teyzesi ile amcasinin arkadaşı olan bay lupin ile birlikte onun merakını gidermeye calisiyordu.
Amaryllis kendisinin muggle hakkında bilgiyi nasıl elde ettiğini sorduğunda.
Arkadaşları ile birlikte muggle dünyasında bulunduklarını bir süre orada yaşadığını söyledi.
Bu amaryllis'in hoşuna gitti. Amaryllis hogwartstada yazilim programlamıştı. Bunu weasley ailesi ile paylaşmak istiyordu. Harry ile ilgilendikleri için ama muggle dünyasında hiç yaşamamış insanlar bundan anlamazdı. Bunu bay lupin ile konuştu weasleyler kabul etmemişti ama amaryllis harry ile ilgilendiğiniz için teşekkür ve noel hediyesi olarak kabul edin. Yoksa bir daha kovuga gelmeyiz öyle değilmi harry.
Evet diye kısaca yanıtladı harry.
Bay ve bayan molly birbirine baktı. Başka seçenekleri yoktu bu remus içinde iyi olurdu. Eski arkadaşları bir kurt adamdı iş bulmakta zorlanıyordu harry ve amaryllisinde paylarına duseni aldıkları müddetçe kabul ettiler.
Programları remus'a veren amaryllis onları kişi sayısına göre ayırdı. Noelde n sonra remus molly ile birlikte gerekeni yapacaktı herkes yemeğine devam etti.
Kahkahalar gecenin karanlığına karıştı. Herkes mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy