46.Bölüm

202 15 1
                                    

"Bu nedir" diye sordu ron televizyonun kumandasını gösterek harry ile kiraladıkları otel odasındaydılar.

"Televizyon kumandası televizyonu acar kapatır ve kanalları değiştirir" dedi harry.

"Bu şey mi yapıyor büyü olmadan mı" diye sordu ron.

"Evet ron büyü olmadan" dedi harry.

Ron televizyon kumandasının düğmelerinden birine basıp açtığında şok olmuş bir şekilde geri çekildi.

"Gerçekten açıldı inanılmaz" dedi mutlu bir sesle.

"Peki bu duvarda asılı olan şey ne" diye sordu bu kez.

"O bir klima" dedi harry sabırla.

Kendine sürekli ron'un büyücü dünyasında büyüdüğünü ve muggle eşyalarının çoğunu bilmediğini hatırlatıyordu. Ama artık can sıkıcı olmaya başlamıştı.

Hermione odalarına geldi onlara hortkuluk ile ilgili kitapta bulduğu bir şeyi gösterdi.

Bu hortkuluklari bulmak için yapılan bir büyüydü.

"Yani bu büyüyü yaparsak diğerlerini bulabiliriz" dedi harry.

"Evet ama önce bu hortkulugu yok etmeliyiz böylece ona büyüyü yapabiliriz yok edilmeden büyü işlemez" dedi hermione.

"Harika başladığımız yere döndük" dedi ron.

"Daha iyi bir fikrin varsa söyle ron" dedi hermione.

"Olmadığını biliyorsun zeki olan sensin" dedi ron.

Bir hafta sonra otelden ayrılırken hala hortkulugu nasıl yok edeceklerini bulmuşlardı ama bir sorun vardı.

Onu yok edecek kılıç şu an kayıptı.

Ormanda kamp kurmaya yeniden başladıklarında bazı sorunlar ortaya çıkmaya başladı.

Hortkuluk onların bilinç altını kontrol ediyor kavga etmelerine neden oluyordu.

Ron harry ve Hermionenin birlikte olduklarını düşündüğünde bir çok acıdan kırılma noktası olmuştu.

Ron gruptan ayrıldı ve hermione ile harry hortkuluk avına devam etmeye çalışıyorlardı.

Üç hafta sonra harry gryffindorun kılıcını kamp yaptıkları ormanda buldu. O almaya çalışırken neredeyse boguluyordu ama ron onu kurtardı.

Flashback

"Harry'nin kılıcı bulmasının vakti geldi severus "dedi dumbledore.

"Bundan emin misin" diye sordu snape.

"Kitaptaki önemli şeyleri çözdüler artık kolyeyi yok etmeliler profesör" dedi amaryllis.

"Onu nereye bırakmamı istiyorsun" dedi snape.

"Şu anda kamp yaptıkları ormanda bir göl var kılıcın ortaya çıkması için gayet uygun bir yer" dedi dumbledore.

"Umarım öyledir " dedi snape ve küçük kulübeden ayrıldı.

Son...

"Kılıcın bu ormanda ortaya çıkması çok tuhaf "dedi hermione.

"Işte bizim hermionemiz her zaman şüpheci" dedi ron.

Hermione ona dik dik baktı. Onları terk ettiği için hala çok kızgındı.

"Tamam yine başlamayın ne demek istiyorsun hermione" dedi harry.

"Bilmiyorum sanki onu oraya birisi bırakmış gibi yani kendisi ortaya çıksaydı bir güvenlik önlemi olmazdı"dedi hermione düşünceli bir şekilde.

"Iyide kim bırakmış olabilir ki dedi ron. Bunu sadece dumbledore yapar oda öldü" diye devam etti.

"Ama güvenlik önlemi koymazdibyani beni etkileyecek bir önlem koymazdı" diye düzeltti harry.

Çay fincanı

"Kuzenimi neredeyse öldürüyordu ne yapmaya çalışıyor "diye tısladı amaryllis.

"Isini kolaylaştırmak istemedim" dedi snape kulübenin kapısındaydı.

Amaryllis ona inanamaz bir şekilde baktı.

"Isinin kolay olduğunu mu düşünüyorsun ne aman zor bir iş yapacak öldüğünde mi" dedi öfkeyle amaryllis.

Snape cevap veremeden sirius içeri girdi...

"Neler oluyor" diye sordu.

"Seni ilgilendirmez" dedi snape.

"Sana sormadım amaryllis'e sordum" dedi sirius.

Amaryllis ona kılıcın harry tarafindan bulunması ile ilgili her şeyi anlattı. Sirius'ta snape'e çok kızmıştı.

"O james değil james için onu cezalandırmayı bırak artık. Lily ile aramızda olan herşey senin hatandı" diye bağırdı sirius.

Evet snape'in hatasıydı bir anlık öfkeyle lily'e bulanık demiş ve lily onu asla affetmemisti.

Ama severus kinci bir adamdı okulda asla anlaşamadığı ve lily'i elinden aldığını düşündüğü james'ten nefret ediyordu ve harry onun kopyası gibiydi.

"Onun o aptal arkadaşın olmadığının farkında olman senin için iyi çünkü o pislik yeniden doğmuş ve okuldaymışsın gibi davraniyorsun black" dedi tiksintiyle snape.

"Kesin tartışmayı bunun sırası değil" dedi remus ve ikisini farklı köşelere itti.

"Harry'ye ne yaptigini duydun mu remus" dedi öfkeyle sirius.

"Evet ve olan oldu harry şu anda iyi önemli olanda bu" dedi remus.

Orman

"Kolyeyi açacağım sende yok edeceksin" dedi harry.

"Bu şey beni çok etkiliyor yapamam" dedi ron.

Yaparsın dostum sana güveniyorum" dedi harry ve kolyeyi açmak için çatal dilde bir şeyler söyledi.

Ron Harry'nin ne söylediğini anlamadı ama kolye açıldığında harry ve hermione'yi birlikte görünce dönüp kaldı.

"Hadi ron yaparsın" hadi diyerek ron'u teşvik etmeye çalıştı başarmıştı da ron kendine gelip kolyeyi yok etti.

Hermione elinde hortkuluk kitabı ile yanlarına geldi. Asasını kolyeye doğrulttu ve oldukça eski olduğu kelimelerden bile anlaşılan bir büyü mırıldanmaya başladı.

Kolye önce siyah sonra gri renkte parladı ve küçük bulutsu bir ekran belirdi.

Ekranda bir taç bir kupa ve bur yılan vardı. Ama bu hermioneyi tatmin etmedi.

"Hepsi bu mu sadece ne olduğunu mu gösteriyor nerede oldugunuda göstermeliydi" dedi hayal kırıklığına uğramış bir şekilde.

"Bir şeyi yanlış yapmış olmalıyım" diye mırıldandı hermione.

"Yada "dedi ron "onların etrafında da koruma alanı var bu yüzden nerede olduğunu göremedik" diye fikrini söyledi.

"Evet olabilir biraz daha araştırma yapmalıyım" dedi hermione.

Harry arkadaşını neşelendirmek için " En azından birinin nerede olduğunu biliyorum almak çok kolay olacak sonuçta o Voldemort'un yılanı" dedi alaycı bir şekilde.

Üç arkadaş birbirine baktı ve her şeye rağmen kahkaha attılar.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin