Ölüm Yiyen Saldırısı

337 19 2
                                    

  Cocuklar kalkın artık. Bayan molly sabahın erken saatlerinde çocukları uyandırmak için evin içinde bağırdı. Quidditch dunya kupasına gitmek eglenceli olsada sabah erken kalkmak öyle değildi. Çocuklar dedi bayan molly ikinci kez. Kalktık anne diye bir ses duydu üst katlardan. Kardeşlerinize uyandır. Charlie sabah erken kalkmak istememişti kamp alanına ışınlanacaktı planı böyleydi ama amaryllis ile tanıştığında onunla daha fazla vakit geçirmek istediğini fark etti. Bu yüzden onlarla  birlikte anahtarla gidecekti.
Günaydın sabah kuşu senin benimle kamp alanına ışınlanacağını saniyordum.
Anahtarla gitmek daha eğlenceli olabilir çocukların yere yapistigini girmek istemez misin.
Evet eminim istersin. Bu yüzden erken kalktın amaryllis için değil.
Bill ve charlie aralarındaki yaş farkının az olmasından her zaman iyi anlaşmışlardı. Tabiki onun amaryllise karşı bir hayranlık duyduğunu fark etmişti. Onu anlamamazlıktan geldi.
Sende erken kalkmışsın dedi.
Evet tek başına ışınlanmak istemedim.
Yalnız ışınlanacağından nasıl bu kadar eminsin. Belki babamları  anahtara bırakacak geri dönecektim.
Tabiki geri donerdin anahtar bir km uzakta amaryllis ile yeterince vakit gecirmis olurdun.
Şunu keser misin biri duyacak.
Mesela annem mi.
Evet. Gevezelik etmeyi bırak çocukları uyandırmama yardım et.
Tamam. Ikizler ben uyandırırım. Sen kızları uyandır dedi kıkırdayarak.
Charlie abisini ve diğer kardeşlerini sevsemde bazen tek çocuk olmayı diliyordu. Özellikle ilgi duyduğu kişiler söz konusu olduğunda.
Adımlarını kızların odasına doğru yöneltti. Tam odanın kapısını tıklatacaği sirada amaryllis kapiyi acti.
Günaydın charlie.
Günaydın sizi uyandirmaya gelmiştim ama kalkmışsınız evet kızlar giyiniyor aşağı inelim mi.
Evet tabi.
Şey dedi charlie quidditchi sever misin.
Sadece izleyici olarak oyuncu olarak tam bir fiyaskoyum.
Eminim özel eğitim alırsan mükemmel olursun.
Ah hayır ben böyle iyiyim.Mecbur kalmadıkça ayaklarımın yerde olmasını seviyorum.
Yani yukseklik korkun var öyle mi.
Çok değil ama evet. Aslında uçak gibi kapalı araçlara bine biliyorum ama bir süpürge hayır.
Charlie ve amaryllis konuşarak asagi  kata indiler.
Günaydın bayan molly yardıma ihtiyacınız var mı..
Teşekkür ederim hayatım. Ama her şeyi ayarladım.
Aamryllis molly ile konuşurken ikizler ve bill aşağı indiler percy daha giyiniyordu. Arthur sirius ve remus bahçedeydi
Molly en büyük iki oğluna döndü. Siz mac alanına  ışınlanacaktınız neden erken kalktınız.
Şey anahtarla gitmenin eğlenceli olacağına karar verdik. Anahtarın çocuklar üzerindeki etkilerini merak ettik öyle değil mi charlie.
Evet kardeşim öyle dedi çenesini kapatmasını istediğini belli eden bir ses tonuyla.
Ikizler başka bir nedeni olduğunu fark etti ama bir şey soylemedi konuşulmayan obsey her neyse bir yolunu bulup öğrenirlerdi.
Kahvaltıdan sonra herkes anahtarı bulmak için yola çıktı. Biraz ilerledikten sonra Amos diggory anahtarı buldum arthur diye bağırdı. Amos diggory'nin yanına giderken amaryllis cedric'in nerede olduğunu merak etti. Ama bu merak ağaçtan önüne atlayan bir karartı sayesinde giderildi.
Günaydın amy.
Günaydın ced. 
Gunaydin ced dedi ikizler aynı anda.
Sizce macı kim kazanacak  diye sordu amaryllis.
Ikizler kamp alanında bu konuda bahis açmayı düşünüyoruz. Neden katılıp öğrenmiyorsun dedi.
Tamam ama kazanirsam gecen seferki gibi sahte altin vermek yok.
Ikizler sana sahte altı mı verdi dedi charlie.
Bu uzun bir hikaye charlie dedi sıkkın hüzünlü bir sesle.
Ikizler ve cedric onun bu tepkisine güldü. Herkes anahtarın etrafında toplandı ve bir girdabın içine çekildiler.
Quidditch Dünya Kupasının yapılacağı alan her türlü gösterişli ve sıradan çadırla doluydu. Insanlar neşe içinde etrafta koşuşuyordu. Dünyanın dört bir yanından insanlar gelmişti.
Büyük bir karnaval alanını andırıyordu. Güzel geçen bir günün ardından herkes ertesi günkü maçın heyecanıyla uykuya daldılar.
Quidditch maçını 160-170 irlanda kazanmıştı. Ron iddiayı kaybetsede maçın etkisinden çıkamadı.
Geceyi acı çığlıklar bastı bay weasley içeri girdi ve ölüm yiyenler dedi. Başka bir söze gerek yoktu.
Herkes ormana kaçmaya başladı. Amaryllis harryi yanında göremeyince paniğe kapıldı ve geri döndü.
O an tek bir dileği vardı on yedi yaşında olmak ve bu pisliklere günlerini göstermek. Ama şimdi önemli olan kuzenini bulmaktı. Onu hiç bir yerde bulamadı. Ölüm yiyenler kaçtığında kamp alanına döndü. Harry ron ve hermione bakanlık çalışanları sirius ve remusun yanındaydı.
Siriusun  barty crouch'a herkesin senin oğlun gibi olduğunu sanıyorsun dediğini duydu.
Barty crouch'un oğlumu vardı. Sirus neden suçlar bir tonda böyle söylemişti. Daha sonra bu konuyu sirius ile konuşması gerekiyordu.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin