Harry,ron ve hermione ormanda kapkacircilar tarafindan yakalanmışlardı.
Simdi malfoy malikanesinde olum yiyenlerin ana karargâhındaydılar.
Hermione ormanda harrye sokma büyüsü yapmıştı ve onun harry olup olmadığını anlamaya çalışıyorlardı.
Onları yeteri kadar tanıyan biri bunu anlamak için sormaya gerek duymazdı üçü neredeyse hiç ayrılmadılar.
Draco onun harry olduğunu bilmesine rağmen kabul etmeyi reddediyor gibiydi.
Altın üçlü bunun nedenini anlamadı ama inkar edecek durumdada değillerdi.
Bellatrix kapkaçırcının kemerinde godric gryffindorun kılıcını gördüğünde çıldırdı.
Harry ve ron mahzendeyken hermione bellatrix tarafından criatus laneti ile sorgulanıyordu.
"Başka ne aldınız"diye sordu bellatrix çıldırmış bir şekilde.
"Hiç bir şey banka kasana girmedik"dedi hermione acı dolu bir sesle.
Criatus laneti bir kez daha bedenine çarparken çığlıkları malikanede yankılandı.
"Bir şeyler yapmalıyız harry" dedi ron.
Harry yere oturup doğanından bir ayna parçası çıkardı.
Bir kac dakika sonra aynada sirius'un yüzü belirdi.
"Harry neredesin nasılsın" diye sordu sirius panikle.
"Seni gördüğüme sevindim sirius başımız belada... malfoy malikanesindeyiz kapkacircilar yakaladı ve bellatrix hermioneye işkence ediyor" dedi harry.
"Nasıl yakaladınız" dedi sirius.
"Boşver şimdi bunu biz mahzendeyiz bay ollivendar luna ve goblin griphook var bizi buradan çıkartacak bir şey biliyor musun" diye sordu harry.
"Hayır ama yardım etmesi için birini göndereceğim" dedi sirius.
Bir süre sonra hermione'nin çığlıkları sustu merdivenlerde ayak sesleri yankılandı.
Kılkuyruk kapının esiğindeydi içeri girerse asasını alabileceklerini düşündüler ama o içeri girmedi."Cincuce kapıya gel bellatrix seni istiyor siz dördünüz geride kalın" dedi.
Griphook kapıya doğru gitti ve kılkuyruk onu kapıyı biraz açıp dışarı çıkardı ron ve harry ona doğru koştular ama yetişemediler.
Kılkuyruk sırıtarak üst kata çıktı. Bellatrixin şimdi goblini sorguladığını duyabiliyorlardı ama buradan nasıl çıkacaklarını bilmiyorlardı.
Bir süre sonra ayak sesleri yeniden duyuldu. Kılkuyruk yeniden mahzene iniyordu.. Aniden yere yıkıldığında arkasında yarasa kulaklı sivri burunlu dobby belirdi.
"Dooby burada ne yapıyorsun" dedi harry.
"Efendi sirius beni sizi kurtarmam için gönderdi harry potter" dedi dooby neşeli bir sesle.
"Seni sirius mu gönderdi o nerede" dedi harry.
"Evet harry potter dooby sizi ve arkadaslarinizi efendi sirius'a götürecek" dedi.
"Önce bay ollivendar ve luna" dedi harry.
"Onları çay fincanı kulübesine götür dooby "dedi ron.
"Dooby onları nereye götüreceğini biliyor efendi weasley" dedi küçük ev cini ve yumuşak bir şak sesiyle ortadan kayboldu.
Dooby Malfoy malikanesine griphook ve altın üçlüyü almak için geri döndüğünde bellatrixin ona fırlattığı lanetli hançerle yaralanmıştı.
"Hermione ona yardım et" dedi harry ağlayarak.
"Yapamam onun için hiç bir seyim" yok dedi hermione üzgün bir şekilde
Bill ve amaryllis çocuklara yardım etmek için küçük deniz kenarına koştular.
"Dooby'yi bana ver harry dedi amaryllis" sakin bir sesle.
Harry yavaşça geri çekildi ve amaryllis ile bill'e yer açtı.
"Bıçak lanetli onu çıkarmadan tedavi edemezsin" dedi bill.
"Çıkart o zaman ölmek üzere" dedi amaryllis.
"Bu hiç kolay olmayacak onu sıkıca tut sakin bırakma" dedi bill ve asasını çıkardı.
Asayı dooby'ye uzattı ve oldukça karmaşık asa hareketleri ile bir kaç büyü mırıldandı bill.
Dooby amaryllis'in sıkı tutusundan kurtulmak için çabalıyordu tıpkı hermione gibi acı dolu çığlıklar atmaya başladı.
Harry ve arkadaşları onu duymamak için kulaklarını kapattılar bill ve amaryllise saldırmak istemiyorlardı.
Bill bir kaç dakika sonra laneti kırmayı başarmıştı.
"Tamam şimdi hançeri çıkartıp iksirleri yaraya dökebiliriz" dedi bill.
"Sen hançeri çıkart ben iksirleri dökeceğim" dedi amaryllis.
Bill bıçağı hızla tek seferde çekti dooby bir çığlık daha attı. Amaryllis hemen iksirleri küçük evcininin yarasına dökmeye başladı. Iksirin etkisi artsın diye bir büyü mırıldandı.
Dooby'nin yarası hızla kapandı ev cini derin rahat bir nefes aldı. Daha huzurlu görünüyordu ama gözleri hala kapalıydı.
"Neden uyanmadı" dedi ron merakla.
"Çok yorgun lanet çok güçlüydü ölümcül bir lanetti onu eve götürelim" dedi bill.
"Onu ben alırım" dedi harry ve uzatıp dooby'nin küçük bedenini kucağına aldı.
Eve girdiklerinde remus ve sirius'un orada olduğunu gördüler charlie ile konuşuyorlardı.
"Sirius remus" dedi harry mutlulukla onları sağlıklı gördüğüne memnun olmuştu.
"Harry merlin iyisin" dedi sirius Harry'nin yanına yaklaşarak.
"Dooby'ye ne oldu" diye sordu Harry'nin kucağındaki baygın elf'e bakarak.
"Yaralandı bellatrix ona lanetli hançer fırlattı ama bill ve amaryllis onu iyilestirdiler sadece biraz uyuması gerek" dedi ron.
"Lânet olası deli kadın küçük bir ev cinine bile acımıyor gerçi bu kelimenin ne anlama geldiğini bildiğini bile zannetmiyorum" dedi sirius acı bir ses tonuyla Harry'nin dooby'yi bir koltuğa yerleştirmesini izlerken.
"Bill'in düğününden sonra neredeydiniz grimmund terk edilmişti" dedi hermione.
"Yoldaşlığın birden fazla karargahı var hermione orada olmak tehlikeliydi bizde yer değiştirdik" dedi remus.
"Şimdiki karargah neresi" dedi harry merakla.
"Burası" dedi charlie "bill ve fleur evlerini aramaya gelmeyeceklerini çünkü yeni evli bir çiftten gizli örgütte ev sahipliği yapmalarını beklemeyeceklerini söylediler" diye devam etti.
"Haklıydık değil mi burayı aramaya gelmediler" dedi bill kardeşine bakarak.
"Evet öyleydin" dedi charlie gülümseyerek.
Küçük zayıf bir ses "harry potter" diye fısıldadığında herkes sesin geldiği yere baktı.
Dooby uyanmıştı ayağa kalkmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy