"Bakanlık düştü"... "geliyorlar"...
Işte bu sözler kaosun başlangıcı gibi düştü düğün çadırına ölüm yiyenler ile birlikte.
Düğündeki seherbazlar ve yoldaşlık üyeleri ölüm yiyenlere saldırmaya başlarken daha yaşlı ve yeterince hızlı olmayan misafirler cisimlendi.
Amaryllis bir ölüm yiyen ile düello ederken göz ucuyla kuzenini aradı. Onu esir almalarından korkuyordu.
Sonunda harry'i gördüğünde neredeyse bir öldüren lanet kurbanı oluyordu. Son anda kenara çekilmişti.
Harry kuzenini yanına gidecekken remus harryi tuttu.
"Kaç harry burada kalamazsın" dedi remus.
"Yardım edebilirim amaryllis'in yardıma ihtiyacı var "dedi harry.
"Amaryllis güçlü bir cadı basının çaresine bakar "dedi remus git artık diye onu ron'a doğru itti.
Ron,harry ve hermione cisimlenirken çatışma şiddetini arttırdı.
Amaryllis başka bir ölüm yiyen ile düello ederken adamın maskesi düştü. Amaryllis onun marcus flinth olduğunu gördü.
"Flinth senin hep korkak olduğunu düşünmüştüm" dedi amaryllis. "Çok konuşan ama hiç bir işe yaramayan bir aptal. Ölüm yiyen olduğuna göre aptal olduğun konusunda haklımışım diye devam etti."
"Ben aptal değilim aptal olan sensin çamur kan ben kazanan taraftayım bunu hala anlamadigina göre aptal olanın kim olduğunu bir kez daha düşünmeni tavsiye ederim "dedi marcus.
Cümlesini bitirdikten sonra amaryllis'e bir karanlık lanet fırlattı. Amaryllis onu yansıtarak marcus'a geri gönderdi.
Sonunda ölüm yiyenler geri çekildiğinde hiç kayıp vermemiş olmaları o an sahip oldukları tek umut parçasıydı.
Amaryllis kovukta boş odalara bakarken akşamın ne kadar güzel başladığını ve ne kadar kötü bittiğini düşündü.
Charlie ona arkasından sarıldığında irkildi düşüncelere dalmıştı.
"Seni korkuttum mu" dedi charlie omzunu öperken.
"Biraz... bu gece olanları düşünüyordum geldiğini fark etmedim" dedi amaryllis.
"Bill fleur ile çay fincanına gitti. Fluer biraz korktu onu suçlayamam düğününe ölüm yiyenler saldıran her kadın böyle tepki verir değil mi" diye sordu.
"Bilmem" dedi amaryllis "daha önce hiç evlenmedin evlenirsem ve ölüm yiyenler saldırırsa nasıl bir duygu olduğunu sana söyledim" dedi gülümseyerek.
Charlie kocaman bir kahkaha attı. "Evet bu iyi olur ama ben bunu yaşayarak öğrenmek istiyorum" dedi onu daha sıkı sararak.
"Düğün davetiyeni gönderirsin artık" dedi amaryllis.
Sadece charlie'nin ilişkilerinde ne kadar ciddi olduğunu merak ediyordu.
"Tabiki gönderirim bütün eski kız arkadaşlarıma göndereceğim böylece ne kaybettiklerini görecekler" dedi charlie "tabi sende "diye devam etti gülümseyerek.
Amaryllis bir kova buzlu suyu başından aşağı bosaltmislar gibi hissetti. Gözleri kararıyordu öfke volkan gibi kanında kaynıyordu her an charlie'nin üzerine atlayıp onu parçalamak istedi.
"Bende seni davet ederim dedi istersem şahitlik bile yapabirsin aslında bu iyi bir fikir şimdi izin verirsen diğerlerinin yanına gidiyorum" dedi.
Charlie'nin kollarını itti ve kapıya yöneldi. Ama charlie gitmesine izin vermedi onu daha sıkı sardı.
"O düğüne ancak damat olarak katılırım" dedi tehlikeli bir sesle." Ve yapacağım düğündeki şansı kadın sen olursun" dedi daha yumuşak bir sesle.
Amaryllis'in gergin olduğunu bile fark etmedigi bedeni gevşedi.
"Seninle sadece yatak paylaştığımı mı sandın. Hayır uzun zaman sonra yanında gerçekten mutlu olduğum tek kişi sensin" dedi.
Amaryllis ona döndü ve sıkıca sarıldılar. George yanlarına geldi...
"Aşağıda sizi bekliyorlar "dedi ve onları yalnız bıraktı.
Charlie ve amaryllis aşağı indiğinde bazı yoldaşlık üyelerinin orada olduklarını gördüler.
"Çocuklardan haber var mı güvendeler mi "dedi bayan weasley.
"Iki ölüm yiyen onları bir muggle cafesinde sıkıştırmış küçük bir çatışma çıkmış ama bundan kurtulmayı başarmışlar "dedi remus.
"Peki şimdi neredeler" dedi ginny.
"Bilmiyoruz" dedi amaryllis'in adını hatırlayamadığı bir üye.
"Grimmund'a baktınız mı belki oraya dönmüşlerdir "dedi fred.
"Şu anda Grimmund'a gidemeyiz bu çok dikkat çeker" dedi sirius.
"Neden dikkat çeksin ki kaçarken oraya girip çıktın şimdi özgürsün orası evin oraya girmeye hakkın var" dedi george.
"Orası Harry'nin de evi neredeyse üç yıldır orada benimle yaşıyor evin olduğu bölgeyi izlemeye alacaklar buda yoldaşlık üyelerini fark etmelerine neden olur" dedi sirius.
"O zaman karargahin yerini mi değiştireceğiz" dedi ginny.
"Karargah olarak bizim evimizi kullanalım dedi fluer biz yeni evlendik bizden şüphelenmezler öyle değil mi" dedi bill'e bakarak.
"Haklısın ayrıca ben gringotsta çalışıyorum goblinler tarafsız kaldı. Insanda olsam ölüm yiyenlerin evime girmesinden hoşlanmazlar ölüm yiyenler de goblinler ile savaşmak istemez "dedi bill.
"Öyleyse yeni karargah çay fincanı" dedi remus.
Amaryllis sakin bir şekilde "ölümün efendisinden haber var mı" diye sordu.
Bu dumbledore ile konuşmak için bir sifreydi.
"O zaten burada bayan dursley" dedi yabancı üye ve bir anda şekil değiştirdi bu adam aslında albus dumbledore idi.
"Profesör sizin nasıl göreceğinizi unutmusum "dedi utanç içinde yavaş bir şekilde.
"Sorun değil bayan dursley böyle bir durumda anlaşılır birşey "dedi dumbledore.
"Bundan sonra ne yapacağız albus" diye sordu remus."Bundan sonra yapılacak olan şey tom'un kazandığını düşünmesine izin vermek olacak" dedi dumbledore.
Odadaki herkes ona şaşkın bir şekilde bakınca dumbledore "tom kazandığını zannederse hortkuluklarin peşinde olduğumuzdan şüphelenmez" diye devam etti dumbledore.
"Harry diğer hortkuluklari bulabilecek mi profesör "diye sordu fred merakla.
"Onları biz bulacağız ve harry ve arkadaşlarını onlara yönlendireceğiz. Bayan granger ve arkadaşları için bir kaç ip ucu bıraktım sadece onları birlestirmelerini sağlamalıyız" dedi dumbledore düşüncelere dalarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy