26.Bölüm

294 21 4
                                    

Italyan amerikada büyümüş ingilterede yaşamış ata topraklarına geri döndü ama şimdi ingilterede dedi sirius yemekten sonra bayan mollye yardım eden june'un yanına gelerek.
Tam olarak öyle evet aksiyonlu bir hayat.
Bu kadar aksiyon fazla değil mi.
Bunu bana senin söylemen tuhaf.
Öyle mi gayet normal bir adam olduğumu sanıyordum.
June bir şey söyleyecekken yüksek bir alarm sesi bütün evin duyacağı şekilde ötmeye başladı.
Bunun ne olduğunu bilmeyen june.
Buda ne neler oluyor diye sordu.
Bu saldırı haritası amaryllis'in icatlarından biri saldırıdan baş dakika önce nereye saldırılacağını haber veriyor dedi oturma odasına girmeden önce.
Oturma odasında tam bir kaos vardı yoldaşlık üyeleri sağa sola koşturuyordu.
Neresi dedi sirius nereye saldıracaklar.
Azkaban dedi üyelerden biri bakanlığı bilgilendirdik ama bir şey yapacaklarından şüpheliyim.
Bende dedi sirius ceketini giyerken ve diğer üyelerle birlikte grimmond on iki numaradan ayrıldı.

Bende dedi sirius ceketini giyerken ve diğer üyelerle birlikte grimmond on iki numaradan ayrıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azkabana saldırı olduğuna inanamiyorum dedi ron. Haritanın alarm sesini duymadık.
Ölü gibi uyuyorsun ron sirius ve diğerleri giderken çok endişeliydi. Haksızda değillermiş. Hâlâ gelmediler bakanlıkta neler oluyor acaba dedi hermione.
Neler olduğunu bilmiyorum ama Fudge'in söylediklerine inanacaklarını sanmıyorum. Saldırıdan peter pettigrewu sorumlu tutmuş aptal adam kendi sonunu hazırladığı yetmiyormus gibi voldemordu saklıyor.
Bilinçli olarak yaptığını sanmıyorum tatlım onun hakkında konuşmaktan korkuyor olabilir.
Bilinçli yada değil gerçekleri görmezden gelmek ona bir şey kazandırmayacak.
Bayan Molly geldiler dedi sevinçle. Sirius,remus,tonks,mad eye ,bill,charlie içeri girerken.
Neler oldu iyimisiniz çok endişelendim diğerleri nerede diye arka arkaya soru sordu.
Sakin ol anne dedi bill. Bizden bir kayıp yok ama bazı mahkumlar kaçmayı başardı. Bakanlık destek göndermedi. Babam mesaisi başladığı için bakanlıkta digerleride evlerinde yana işlerinde dedi.
Bakanlık destek gondermedi mi diye sordu şaşkınlıkla hermione.
Nasıl göndermezler onun geri geldiğini biliyorlar saldırı olacağını da bildirdik.
Evet ama bakan fudge gereksiz kaos oluşturmaya ihtiyaç duymadı dedi charlie yüzündeki yaralar tazeydi.
Amaryllis ilk yardım çantasını getirdi. Bakana öfkesi her halinden belli oluyordu. Hızlı iyileştirme iksirini bir pamukla yüzüne sürerken.
Gereksiz kaos mu bu adam aptallıkta sınır tanımıyor neden kimse onu istifaya zorlamıyor böyle giderse onun yüzünden binlerce insan ölecek o zaman görür o gereksiz kaosu.
Ahh.
Amaryllis sinirle pamuğu fazla bastırınca charlie'nin canı yanmıştı üzüntüyle sevgilisine baktı bill kıkırdadı.
Ben bakan değilim biliyorsun değil mi diye sordu.
Tabiki bu yüzden hala hayattasın.
Amaryllis'in bu sözleri gergin olan ortamda bir kahkahaya neden oldu. Charlie bile sevgilisine sırıtıyordu.
Bunu öğrendiğim iyi oldu bir gün bakanlık falan teklif edilirse kabul etmeyeceğim dedi.
Gayet yerinde bir karar.
Şimdi herkes ikilinin konuşmalarına gülüyordu.
Ortam yeniden sessizlestiğinde sirius.
Seninle aynı fikirdeyim tatlım ama bakanlık insanlara gerçeği söylemiyor.
Öyleyse biz yapalım.
Nasıl.
Rita denen böceğe küçük bir mektup göndersem ondan iki düzine hikaye çıkartır dedi hermione.
Gelecek postası bakanlıktan ikaz almadıysa tabi bilirsin haberleri çarpıtmaları istemediyse.
Denemeye değer öyle değil mi sirius dedi remus.
Kesinlikle.
O zaman isimsiz bir baykusla gönderin mektubu bakanlık baykuşları takip edebilir deli göz bütün bu süre boyunca ilk kez fikrini söylemişti ron yerinden zıpladı onun orada olduğunu unutmuştu.

Isimsiz bir baykuş rita skeetera ulaştığında kadın nadir bir hazine bulmuş gibi hissetmişti haksızda sayılmazdı Yoldaşlık üyeleri ertesi sabah gelecek postasını aldığında hayal kırıklığına uğramadıkları için mutluydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Isimsiz bir baykuş rita skeetera ulaştığında kadın nadir bir hazine bulmuş gibi hissetmişti haksızda sayılmazdı
Yoldaşlık üyeleri ertesi sabah gelecek postasını aldığında hayal kırıklığına uğramadıkları için mutluydu.
Böcek sonunda bir ise yaradı dedi hermione.
Bayan Molly hermione diye uyarınca.
Hakaret etmiyorum bayan molly o bir animagus böceğe dönüşebiliyor. Gerçi karakterinde son derece uygun dedi.
Ahh tamam öyleyse canım.
Hermione'nin son söylediğini duymamıştı çünkü son kısımda sesini alcalttimisti. Ama bu yanında oturanlar için geçerli değildi. Ikizler ve bill balkabağı suyunda neredeyse boguluyorlardi.
Bakanlık ne saklıyor. Ölüm yiyenler gerçekten nasıl kaçtı. Bakan fudge karanlık tarafta mı. Başlıkları yer alıyordu.
Bakan fudge karanlık tarafta değildi belki ama fazlasıyla zarara neden oluyordu.
Isimsiz bir kaynak bana Albus Dumbledore'un zümrüd-ü anka yoldaşlığını yeniden kurduğunu ve azkabana yapılan saldırıyı bakanlığa bildirdiklerini söyledi. Ama bakanlık yoldaşlık üyelerinin uyarısını görmezden geldi ve ölüm yiyenlerin kaçışına zemin hazırladı buda bana acaba bakan fudge bir ölüm yiyen mi o yüzden mi kaçmalarına izin verdi sorusunu sorduruyor. Cornelius fudge bakan olduktan sonra kendisine birinci sınıf merlin nişanı vermişti bunu beden yaptığını asla tam olarak açıklamadı nedeni ölüm yiyen bir sihir bakanı olması olabilir mi.
Size söylemiştim dedi hermione amaryllis rita skeeterı taklit eden sesiyle yazıyı okumayı bitirdiğinde.
Kadın küçük bir kum tanesinden kaya yapıyor.
Gerçektende öyleydi. Rita skeeter tam bir drama kraliçesiydi yaptığı haberlerin doğru olup olmamasıyla yada insanlara verdiği hasarla asla ilgilenmiyordu. Onun için önemli olan yazdıklarının okunması ve ona fazlasıyla para kazandırmasıydı.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin