Buckbeak

329 19 4
                                    

Amaryllis kendisine şu anda nerede olduğunu sorsalar bir fırtınanın tam ortasında derdi. Durumuna en uygun terim buydu nasıl bu noktaya gelmişti. Doğru sadece baş kız görevini yerine getiriyordu.
Flashback
Amaryllis'in beşinci Harry'nin üçüncü yılı sorunsuz bir şekilde gidiyordu. Üçüncü yılların ilk sihirli yaratıklar dersine kadar... Aptal draco bir hipogrife hakaret etmişti. Hayvanın gururu kırılmış ve ona saldırmıştı. Keşke çocuk ölseydide hayvanın idam cezası almasına değseydi diye düşünmüştü.Çocuk babasının kopyasıydı sadece görünüş olarak değil aynı zamanda huy olarakta. Kendini herkesten üstün zanneden zavallılar. Saygı gördüklerini sanan budalalar. Birşey yapmak istedi buckbeaki kurtarmak istedi. Bu yüzden hermione duruşmada hagride yardımcı olacak birşey bulmada ondan yardım istediğinde. Geri çevirmedi. Ama çabaları boşa gitti. Hagridin heyecanı lucius malfoyun abartısız pislikligi sayesinde kaybetmişlerdi. Zavallı hayvan şimdi tabak tarlasında ölümü bekliyordu.
Birde Sirius vardı. IKI kez okula girmişti. Büyük ihtimal gizli geçitler sayesinde. Amaryllis onun hakkında yanıldığını düşünmüyordu. Ikinci girişi bunu kanıtlamıştı.
Ron kendisini öldürmeye çalıştığından emindi. Onu harry zannettiğini düşünüyordu. Ama harry bariz bir şekilde babasına benziyordu. Adam eniştesinin arkadaşıydı onbir yaşından beri tanıyordu. Onu harry zannetmesinin imkanı yoktu.
Bahar yaklaşırken kalede sokağa çıkma yasağı saati vardı. Aynı zamanda buckbeakin idam günüydü. Amaryllis sıkkın bir şekilde kalede devriye geziyordu. Bazı sesler duydu köşeye saklanıp kim olduğuna baktı. Başı beladan kurtulmayan üçlü.
Hey yasak saat başladı neredeye gittiğinizi sanıyorsunuz.
Harry rahat bir şekil hagride dedi.
Beni duymadın mı.
Ama bugün buckbeak idam edilecek.
Ne yapmayı planlıyorsun harry izlemeyi mi.
Hayır ama en azından hagride destek oluruz dedi.
Lütfen amaryllis istersen sende gel dedi ron.
Her ne kadar karşı koymak istesede hagridi görmek istiyordu. Ayrıca bu üç baş belasını tek başına gönderemezdi.
Tamam hadi düşün önüme.
Dört öğrenci hagridin kulübesine gitti. Kendisine baskız görevini kötüye kullanmakla ilgili nutuk çektiğinde. Harry ve arkadaşlarını suclamisti. Buckbeake bakmak için pencereye yaklaştığında Dumbledore ve bakanın cellatla birlikte geldiğini gördü.
Çocuklar dumbledore ve bakan cellatla birlikte geliyor. Yakalanmadan gitmeliyiz dedi.
Arka kapıdan çıkın... hagrid onlara arka kapıyı açtı.
Zamanın da kaleye dönemezlerdi. Bu yüzden bir bal kabağının arkasına saklandılar. Dumbledore yanındakilerle hagridin kulübesine girdiğinde amaryllis.
Hadi buraya geldik madem buckbeaki kaçıralım dedi.
Üç arkadaş ikinci bir kafası varmış gibi ona baktı.
Nee...diye isyan etti.
Bunu yapamayız amaryllis dedi hermione.
Evet yaparız dumbledore bakan ve cellât kulübeye girmeden onu kabak tarlasında gördü. Eğer kaçarsa bundan ne dumbledore nede hagrid sorumlu olur sonuçta ikiside bakanın yanında diye açıkladı.
O zaman kaçıralım ama nereye saklayacağız dedi ron.
Amaryllis arkasını döndü karanlık ormana baktı çocuklar hipogrifi nereye saklayacaklarını anladı.
Fazla zamanları yoktu. Bu yüzden acele etmeliydiler. Buckbeaki tarladan çıkartırken neredeyse yakalamıyorlardı. Kulübedeki herkes dışarı çıkmıştı. Ama dumbledore sanki hipografi kaçırdıklarını görmüş gibi bakanı ve celladı oyalamıştı.
Sevimli hayvanı ormana saklayıp dönerlerken ron bir köpeğin saldırısına uğradı.
Onu şamarcı sögüde doğru sürükledi bir tünele soktu. Ağaç çıldırmış gibi dallarını onlara savurdugunda asasını çıkardı. Immobulus diye bağırdı ağaç anında hareketsiz kaldı.
Tünelden gectiklerinde bağıran barakada sirius black ile yüz yüze geldiler.
Harry üzerine atlayıp onu bogmaya kalktığında. Amaryllis onu üzerinden aldı.
Amaryllis ne yapıyorsun. O ailemi öldürdü.
Hayır harry öldürmedim.
Peki kim öldürdü diye sordu amaryllis.
Sirius onu bir süre izledi.
Petunianin kızı amaryllisin değil mi.
Evet... dedi kısaca .... Ama sorumun cevabı bu değil. Sen değilsen kim.
Peter pettigrew dedi sirius.
Ronu işaret ediyordu.
Adam aklını kaçırmış beni başka biri sanıyor.
Peter pettigrew öldü onu sen öldürdün dedi harry.
Hayır harry o değildi dedi yabancı bir ses.
Arkalarını döndüklerinde karşılarında remus lupin vardı.
Hermione kurt adam olmasına rağmen kendisine güvenmiş olmasıyla ilgili hayal kırıklığını file getirirken içeri severus snape girdi.
Amaryllis daha kötüsü olamaz diye düşündü. Ama oldu harry snape'e Hermionenin asası ile saldırdı. Remus ve sirius teyzesi ve amcasının kimin tarafından ve nasıl olduğunu açıklamış ve ronun elinden fareyi zorla almışlardı. Insan formuna döndüğünde önce kaçmaya çalışmış sonra hayatı için yalvarmıştı.
Hogwartsa döndüklerinde ağacın altında biraz dinlendiler ama bu kötü bir fikirdi özellikle dolunayda.
Remus dönüşüm geçirmiş ve onlara saldırmaya çalışmıştı bu onun sucu değildi ilk dalga sirius tarafından savruldu. Ikinci dalga snape onları korumaya çalışırken hermione ve harry tarafından. Remus karanlık ormana götürülmüş sirius yakalanmıştı. Peter kaçmıştı.
SON....
Ve işte herkes buradaydı hastane kanadında dumbledore ve bakan ile birlikte. Harry ve arkadaşları siriusun masum olduğuna onları inandırmaya çalıyordu. Ama başarısızdı. Snape anılarının sirius tarafindan değiştirildiğini onları kendisinin kurtardığını söylüyordu.
Amaryllis bu fırtınanın içinde amaryllis kocaman bir kahkaha attı.
Herkes delirmiş gibi ona baktı.
Siz dedi amaryllis bir avuç aptaldan başka bir şey değilsiniz dedi.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin