Tünaydın👋🏻👋🏻👋🏻
İyi okumalar dilerim~~~
............
Vakit bahar aylarına denk gelirken, serin bir öğleden sonrada Taehyung bu sefer kendi evinde sevgilisiyle beraberdi. Esneyen iş saatlerinin de katkısıyla işten yeni dönmüştü. Kardeşi hala Jeonların evinde Ya Eun ile vakit geçiriyordu ve o da bu fırsatı sevgilisiyle değerlendiriyordu. Birlikte salondaki koltuklardan birine kurulmuşken film izliyorlardı. Jeongguk üzerindeki onu olduğundan daha zayıf gösteren sarı uzun kollusu ve kot pantolonuyla bacaklarının arasındaydı. Taehyung'un üzerindeyse siyah beyaz karelere sahip pijama takımı vardı. Kollarını bacaklarının arasındaki bedenin omuzlarına dolamış, o başını geriye, omzuna doğru yaslarken ona sarılmıştı.
Televizyonda ise her zamanki animasyon filmlerinden biri oynuyordu. Jeongguk'un seçtiği film, kendisi daha önce izlemiş olmasına rağmen Taehyung için yeniydi ve ikisi de izlerken keyif alıyorlardı. Küçük olanın kucağında yarısı çoktan bitmiş koca bir plastik kap dolusu patlamış mısır vardı. Tam bir sinema ortamı oluşturmuşlardı.
Jeongguk, filmde geçen bir diyalogla gülüp başını geriye doğru biraz daha yatırdığında, Taehyung başını geriye doğru çekip onun omzundaki görüntüsünü seyretti bir süre. Daha sonra ise başını eski yerine getirip küçük olanın saçlarına yanağını yasladı ve filmi izlemeye devam etti. Burnuna vuran buram buram hindistan cevizi kokusu o an çok uykusunu getirse bile, kollarını küçük olan etrafında sıkılaştırmış, kapanmaya çalışan gözlerine engel olmuştu.
Tabi, kendisine ayık tutma çabasını Jeongguk'tan saklaması o kadar da olası değildi. Zira o birkaç dakika sonra kendisine engel olamadan esnediğinde, bu anında Jeongguk'un dikkatini çekmişti. Ve küçük olan başını omzundan çekip koca kahverengi gözleriyle yüzüne bakarken, "Hyung, sıkıldın mı yoksa?" diye endişeyle sorduğunda, Taehyung başını hızlıca iki yana salladı. "Hayır, sıkılmadım. Saçlarının kokusu uykumu getiriyor." Son cümleyi bir elini gözüne çıkartıp ovalarken söylemişti ve Jeongguk'un dişlerini alt dudağına geçirirken gülmesine sebep olmuştu.
"Beğendin mi? Şampuanımdan daha yoğun bir kokusu var. Annemin saç kremini arakladım." Yaramaz, haylaz bir çocuk gibi konuşup bir de kaşlarını kaldırdığında, gözlerini diktiği sevgilisi güldü bu haline. "Evet, çok beğendim. Ya Eun noonanın haberi var mı bu küçük hırsızlıktan peki?" Taehyung ona sorarken sanki yıllar önce annesinin hırkasının düğmelerini koparttığı zamana dönmüş gibi hissetmişti. Kısa bir anlığına yaptığı geçmişe dönüş hareketi ise ona yalnızca tek bir şey çağrıştırmıştı. Jeongguk, gerçekten çok büyümüştü. Büyümeye de devam ediyordu ve iki buçuk yıllık ilişkileri boyunca buna şahit olmak mükemmel bir şeydi.
"Şu anlık yok." Jeongguk elini çenesine yaslayıp düşünür gibi yaptı. "Ama sanırım birkaç gün sonra haberi olacak. Çünkü kutu bitmek üzere ve ben aldığımda yarısındaydı." Elini çenesinden çekip omuz silkti konuşmayı bitirdikten sonra. "Aman ne olacak! Ona hediye olarak yeni bir tane alırım, çabucak unutur eskisini." Taehyung onun sorunları çözme tarzına karşı gülmeden edemedi. Ardından küçük olanı omuzlarından kavrayıp yeniden göğsüne çekmiş, bir kez daha ona sarılırken, "Kaçtı uykum sayende." demişti oyuncu ses tonuyla. Böylece Jeongguk da memnun bir gülümsemeyle kucağındaki yerini sağlamlaştırdı ve plastik kaptan bir avuç dolusu mısırı alıp ağzına doldurdu.
Sonrasında birlikte filmi izlemeye devam ettiler. Taehyung bacaklarının arasında uzanan bedeni film seyrederken izlerken onun kesinlikle tam bir animasyon aşığı olduğundan emin olmuştu. Yıllar geçiyordu, Jeongguk'un karakteri ve görünüşü değişiyordu ama bu huyu bir türlü değişmiyordu. Ne zaman bir animasyon açılsa, büyük bir ciddiyet ve özenle onu izliyordu. Küçük bir çocuğa dönüşüyordu izlerken ve son zamanlarda büyüdüğü için olsa gerek onun o eski, çocuksu hallerini pek göremeyen Taehyung için bu bulunmaz nimetten farksızdı. Onu heyecanla yerinde kıpırdanırken izlemeyi seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little follower
FanfictionKim Taehyung sorunlu aile ilişkileri ve bakmak zorunda olduğu küçük kardeşi ile hayattan en büyük tokadı erkenden yiyen bir gençti. Jeon Jeongguk ise mükemmel ailesi ve yolunda giden hayatıyla yalnızca meraklı küçük bir çocuktu. Jeongguk'un her gü...