48//Yemek

1.3K 193 40
                                    

Günaydın👋🏻👋🏻

Size uzun bir bölüm getirmek istediğim için bu kadar gecikti, üzgünüm👉🏻👈🏻

İyi okumalar dilerim~~~

..................

     Yıllardır yaşadığı ve benimsediği evin mutfağında artık kırk yaşlarının başında olan Ya Eun, başının arkasında gevşek bir topuz yaptığı birkaç tutamı beyazlaşmaya başlamış saçlarıyla son zamanlarda aklına takılan bir şarkıyı mırıldanıyor, bu akşam düzenleyecekleri yemek için son hazırlıklarını tamamlıyordu. Üzerinde mevsim kış olduğu için giydiği kalın örgü hırkası ve uzun kollu bluzu vardı. Altına ise her zamanki kot pantolonlarından birini giymişti. 

Tezgahın üzerine yerleştirdiği kesme tahtasında doğramayı bitirdiği sebzeleri de ocakta pişen yemeğin içine boşalttıktan sonra mırıldandığı şarkının sonlarına doğru gelirken gülümsedi ve bileğiyle gözünün önüne düşen bir saç tutamını geriye doğru attı. Eş zamanlı olarak içerde yemek masasını hazırlamakla sorumlu olan eşinden, "Burası tamam!" cümlesini duymuş, başını kapıya doğru çevirip, "Buraya gelip içecekleri de alır mısın?" demişti her zamanki yumuşak ses tonuyla. 

Sungmin, salonda bulunan yemek masasına dizdiği çatal kaşıkların doğru sırada olup olmadığına dair kendi içinde gerçekleştirdiği tartışmayı Ya Eun'un mutfaktan gelen sesinden sonra sonlandırmış, kendi kendine, "Herhalde doğrudur." diye mırıldanıp oradan uzaklaşmıştı. Mutfağa girdiğinde, dolabı açıp içecekleri almadan önce tezgahta arkası kendisine dönük olan karısına yaklaştı ve kollarını onun beline sardı. Ya Eun ona sarılmasıyla gülümseyip kendisine döndüğünde ise eğilip yanağını öptü aşık olduğu kadının. 

"Her şey çok güzel gözüküyor." Küçük öpücüğünün ardından sessizce konuştuğunda, Ya Eun yüzüne yapışmış gülümsemesiyle önüne dönerken, "Daha tatlarına bile bakmadın." demişti. Sungmin yalnızca mırıldanıp ona biraz daha sıkı sarıldı ve, "Olsun." dedi. Ardından devam etti. "Güzel olduklarını anlamak için tatmama gerek yok. Eminim çocuklar da çok sevecekler." Ya Eun, birazdan burada olacak üçlünün adının geçmesiyle hafifçe gülmüş, "Taehyung'un artık resmi olarak bir aşçı olması beni geriyor." demişti yalan söyleme ihtiyacı duymazken. 

"Yemeklerimi beğenmezse şaşırmam açıkçası. O çok daha güzellerini yapıyor çünkü." Sungmin, Ya Eun'un lavaboya yönelip ellerini yıkarken söyledikleri sırasında onu takip etti ve o konuşmayı bitirdiğinde, "Hiç de bile!" diyerek karşı çıktı karısına. "Senin yemeklerine bayılıyor. Aşçı oldu diye fikrinin değişeceğini hiç sanmıyorum. Hem, her defasında bunun için endişe etmekten sıkılmadın mı?" Eşinin son sorduğu soruyla omuz silkti yalnızca Ya Eun. Fazla üzerine düşüyor olabilirdi ancak bunun yegane sebebi Taehyung ile gurur duymasıydı. Onun çok güzel yemek yaptığını ve işinde başarılı olduğunu biliyordu ve bunu kendisine hatırlatmak hoşuna gidiyordu. 

Kapı zilinin sesi mutfaktaki ikilinin kulakların dolduğunda, Sungmin kollarını karısının belinden çekti ve, "Sence önce hangisi geldi?" diye sordu oyuncu bir ses tonuyla. Böylece Ya Eun da gülüp mutfak duvarında asılı olan saate bakmış, buluşma saatine biraz daha olduğunu görüp, "Kesinlikle Jeongguk ve Taehyung." demişti. "Taehyung Jeongguk'u evden çıkartmaya çalışırken erken davrandığını fark etmemiştir." diye de ekledi. Sungmin de onu bu söylediklerinden sonra başını sallayarak onaylamış, kapının bir kez daha çalmasıyla, "Gidip bir an önce kapıyı açayım yoksa zili bozacaklar." demişti gülerek. 

Ardından karısını mutfakta yalnız bırakıp koridora yöneldi ve birkaç saniye sonra çelik kapının önündeydi. Kimin geldiğine ihtiyaç duymadan kapıyı içeriye doğru açtığında, karşısında tam da karısının tahmin ettiği gibi elinde bir şarap şişesiyle oğlu ve arkasındaki manevi oğlunu görmüş, gülümseyerek geri çekilmişti. "Hoş geldiniz. Biz de sizi bekliyorduk." Jeongguk, babasının yolu açmasından sonra her bir detayını ezbere bildiği eve hızlıca girdi ve şarap şişesini babasının eline tutuştururken, "Dışarısı buz gibi!" dedi ellerini ovuşturarak. Daha sonra üzerindeki siyah şişme montu çıkartıp altına giydiği gömlekle kaldı ve onun arkasından içeriye giren Taehyung'un söylenmesi için ona fırsat tanıdı. 

little followerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin