Günaydın👋🏻👋🏻
Çok özlemişim onları😭😭 artık uzuuun bir süre hasret gidereceğiz.
Bölüm şarkısını medyaya koydum, ben dinlerken hep little folower ı düşünüyorum belki sizde benim gibi düşünürsünüz🤗
İyi okumalar dilerim~
............
Geniş tatil evinin alt katı kaplayan salonundaki koltuklarda, yan yana dizilmiş beş beden, hangi filmi izlemeleri gerektiği konusunda tartışıyorlardı. Jeongguk, kucağında sıkı sıkıya tuttuğu içinde marketten aldığı cipsleri barındıran geniş kabı hararetli konuşmaları ile oradan oraya savururken annesi ve babasına karşı çıkıyordu.
"Hayır, istediğiniz eğitici filmleri izlemek istemiyorum! Bari burada rahat verin!" Taehyung, kendi kucağında duran patlamış mısır kabından aldığı bir mısırı ağzına atarken Jeongguk'un isyanına güldü. Birkaç defa onlarla film izleme faslına katıldıkları için küçüğünün neden bu kadar isyankar bir tavır sergilediğini biliyordu. Ya Eun ve Sungmin, kesinlikle oğullarına karşı aşırı ilgililerdi. Haftalık izleyecekleri filmleri bile önceden seçip sorup soruşturuyorlardı.
Kendi isteğiyle karşı koltukta Sungmin ve Ya Eun'un arasına oturmuş olan kardeşi, elinde tuttuğu büyük bardaktan küçük bir yudum alırken, "Jeongguk hyung neden öyle söylüyor ki? Bence Ya Eun teyzenin seçtiği filmler çok güzel ve eğlenceli." diye mırıldandığında, Jeongguk omuzlarını düşürerek istediği desteği almak için hyunguna dönmüş, dudaklarını büzmüştü sevimli bir şekilde. Taehyung elinin yağlı olmasını umursamadan onun karanlık olduğu için hala var olan diş izlerini belli etmeyen yanağını sıktı ve, "Bence minik tavşanım çok haklı. Eğlenceli bir şeyler izleyelim." dedi. Jeongguk istediği desteği almasıyla gözlerini kapatarak gülümsemiş, yanağındaki ele biraz daha sokulmak için kocaman koltukta hyunguna doğru kaykılmıştı.
Bu sırada, onların konuşmalarını duyan Sungmin, yanında oturan küçük çocuk ile onların tarafında olduğu için çak yapma işini sonlandırmış, oyuncu bir sinirle çattığı kaşlarıyla konuşmuştu. "Biz sizi oraya birbirinize her koşulda arka çıkın diye mi oturttuk, hm?" Üç kişilik iki koltuğu televizyonu düzgün bir açıyla görebilmek için ittirerek kafa kafaya vermişlerdi. Kendisi, eşi ve onlara oğullarından bile daha düşkün olan Yeonjun bir koltukta, Taehyung ile baş başa kalmaya dünden razı olan Jeongguk ve hyungu diğer koltuktaydı.
Jeongguk, babasının söyledikleriyle yanağından ayrılan elden sonra sevimlice gülümseyerek ona doğru döndü ve tüm kurnazlığını kullanarak, "Lütfen?" dedi. Son harfleri uzatmış ve zaten sevimli çıkan sesine ayrı bir ikna edicilikte katmıştı. Taehyung da, anne babası da bunu yaparak istediğini elde etme amacı güttüğünü biliyorlardı ancak ona karşı koymak çok zordu. Ya Eun çoktan teslim olmuş, omuzlarını hafifçe düşürerek, "İyi bakalım, ne izlemek istiyorsun?" diye sormuştu. Koltuğun sırt kısmında el ele tutuştuğu eşi, o böyle söyledikten sonra itiraz etmedi. Yalnızca küçük bir iç çekip kendi kendine söylendi. "O ifadeyi ne zaman yapsa, içimde bir şeyler parçalanıyor. Bu kozu eline nasıl verdik anlamıyorum!"
Kaç dakikadır süren tartışmanın sonunda zafere ulaşan Jeongguk mutlulukla yumruğunu kaldırdı ve, "Yaşasın!" diye bağırdı. Daha sonra ise heyecanla orta sehpanın üstünde duran kumandaya uzandı ve kumandanın üstündeki şekiller ile televizyon arasında bakışları gidip gelirken konuştu. "Buz devri izlemek istiyorum. Ne zamandır izlemedik." Taehyung ve Yeonjun ortada neler döndüğüne anlam veremezken, Ya Eun çaresiz mırıltılar çıkartarak elini alnına yaslamıştı. Sungmin'in de aynı şeyi yapması çok uzun sürmedi.
"Jeongguk, o film serisini kaç defa baştan izlediğimizi bilmiyor musun? Hala nasıl sıkılmadan aynı şeyi izleyebiliyorsun!" Jeongguk, annesi olabildiğince isyankar bir tonda konuştuğunda yine dudaklarını büzerken omuzlarını silkmekle yetinmişti. Açıklama yapmak istemiyordu, Buz Devrine olan sevgisini anlatmaya kelimeleri yetmezdi. Evlerinin resim odasında Sid'i çizdiği bir tablosu bile vardı. Kelimelere ne gerek vardı ki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little follower
FanfictionKim Taehyung sorunlu aile ilişkileri ve bakmak zorunda olduğu küçük kardeşi ile hayattan en büyük tokadı erkenden yiyen bir gençti. Jeon Jeongguk ise mükemmel ailesi ve yolunda giden hayatıyla yalnızca meraklı küçük bir çocuktu. Jeongguk'un her gü...