Tünaydın🥺🥺🥺
İki hafta boyunca o sınav senin bu sınav benim diye koşturup durdum ve bıktımmmm
İkinci sınavlarım başlamadan önce şu bir haftada atabildiğim kadar sık bölüm atmak istiyorum çünkü bu bölümler önemli ve aralarındaki ilişkinin yön değiştirmesi için geri sayımdayım🤭
Ayrıca, belki endişelenebilirsiniz diye söylüyorum, Jeongguk da Taehyung da reşit olana kadar aralarında dokunuşlardan bile çekinecek bir ilişki olacak. Hala ikisini de küçük görüyorum, bu yüzden ötesi için erken diye düşünüyorum umarım beni anlarsınız👉🏻👈🏻
İyi okumalar dilerim~~
..............
Rüya gibi geçen iki haftalık tatillerinin ardından eve ve birbirlerinden ayrı kaldıkları gerçek hayata döndüklerinde, herkes bir süre bocalamıştı. Jeongguk, ne zaman bu kadar çok alıştığını kestiremediği hyungunu ve küçük olanı kendi evlerinin içinde arar olmuştu. Aynı şekilde Ya Eun ve Sungmin de benzer duygular içerisindelerdi. Taehyung ve Yeonjun'un varlığını yeni açılan okul dolayısıyla aralarına düşen görüşemedikleri bir hafta boyunca çok özlemişlerdi. Üstelik bu sefer ikisi de duygularını belirtmekte geri durmuyorlardı.
Onların Taehyung ve Yeonjun'u özlediği kadar, Taehyung ve Yeonjun da onları özlemişlerdi. Yeonjun kaldıkları o kocaman evden ve abisiyle birlikte uyudukları o kocaman odadan sonra kendi küçük evlerine ve odasına geri döndüğünde, kesinlikle afallamıştı. Henüz başlayan okul zihnini biraz olsun dağıtıyordu ancak evde abisiyle baş başa kaldığı günlerde küçük olan Ya Eun teyzesine gitmek istediği konusunda söylenmeyi bir an bile kesmiyordu.
Kardeşinin aksine, Taehyung'un geçirdikleri neredeyse tamamen huzur dolu iki haftayı özleyecek zamanı bile olmamıştı. Kovulduğu işinden sonra, artık son sınıf olduğu ve bu sene sınava gireceği gerçeği hazmetmeye fırsat bulamadan, kardeşinin onunkinden daha uzun süren okulundan yararlanarak sokaklarda iş aramaya başlamıştı. Hala daha arıyordu. Son birkaç gündür elinde neredeyse hiç para kalmadığı için doğru dürüst alışveriş bile yapamıyordu ve hep hazır yemekler yemişlerdi.
Yeonjun bu geçici olmasını umduğu sağlıksız düzene alışmadan önce bir iş bulmalı ve her şeyi yoluna koymalıydı. Şu anda birlikte okullarının yanındaki kafelerden birine yürüdüğü kız cıvıl cıvıl sesiyle ona bir şeyler anlatırken, dikkatini toparlayamaması ve dalıp gitmesi de bu yüzdendi. Okulun ilk haftasında, arkadaşlarının tavsiyesiyle kendisine sıra arkadaşı bellediği, alışmakta güçlük çektiği kız arkadaşı Areum, kesinlikle neşeli bir kızdı.
Ona çıkma teklifi ederken takındığı utangaç tavrından, yan yana geçirdikleri ders saatleriyle dolu olan bu bir haftada çabucak sıyrılmış ve hoşlandığı çocuğa gerçek kişiliğini açmıştı. En ufak bir şeyden bile mutlu olabilmesi, Taehyung'a yaklaşırken ve ders sırasında eline hafif dokunuşlar bırakırken takındığı utangaç tavrı, hafif tombul yanakları, uzun kirpiklere sahip küçük gözleri ve omuzlarının biraz altında olan açık kahverengi saçlarıyla, Areum kesinlikle güzel bir kızdı.
Hareketlerinde ve tavırlarında insanı gülümseten ve içini sıcacık yapan bir samimiyet taşıyordu fakat tüm bu iyi yönlerine rağmen, Taehyung ona bir türlü ısınamıyordu. İnsanları kırmak istemeyen ve aşırı duyarlılığa doğru kayan karakteri, kız ona çıkma teklifi ettiğinde reddetmesini engellemişti. Okulun son günü o teklifi kabul ederken, belki arkadaşları haklı çıkar da bir ilişkisinin olması ona iyi gelir diye düşünmüştü.
Oysa, işler hiç de hayalindeki gibi gelişmiyordu. Bu hafta üçüncü defa olduğu gibi onunla aynı kafeye doğru sohbet etme amacıyla ilerlerken, Taehyung kendisini kesinlikle iyi hissetmiyordu. Tam olarak sebebini de bilmiyordu bu hissin aslında. Yalnızca kalbi acıyordu ve yanındaki kız hiçbir şekilde mutlu hissetmesini sağlamıyordu. Onu kıramıyordu ama kendi duygularına da söz geçiremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little follower
FanfictionKim Taehyung sorunlu aile ilişkileri ve bakmak zorunda olduğu küçük kardeşi ile hayattan en büyük tokadı erkenden yiyen bir gençti. Jeon Jeongguk ise mükemmel ailesi ve yolunda giden hayatıyla yalnızca meraklı küçük bir çocuktu. Jeongguk'un her gü...