46//Köklü Değişim

1.4K 209 112
                                    

Tünaydın👋🏻👋🏻

Çanlar çalsın, müzik girsin, işte karşınızda yetişkin TAEKOOK!!!

Xldmlxmdlfmxl

Her hallerini olduğu gibi bu hallerini de çok sevdiğim için mutlu hissediyorum. Umarım sizde çok çok seversiniz onları.

İyi okumalar dilerim~~~

................

      Sonbahar aylarının sonlarına doğru, mevsim kışa bağlanmaya hazırlanırken insanlar kalın montlara doğru geçişlerini çoktan gerçekleştirmiş, şehrin soğuk havasına uyum sağlamışlardı. Çoğu insan birlikte vakit geçirecekleri zaman dışarıdaki yerleri değil de içerileri tercih ediyordu artık. Sıcak kafeler, kütüphaneler ya da evler bu tip buluşmalar için en ideal yerlerdi. Tabi, çoğunluğa baş kaldıranlar da yok değildi.

Bu baş kaldıranların arasında üniversitesinin bahçesinde, çıkış kapısının yakınlarındaki bir duvara sırtını vermişken alıp verdiği nefeslerle dudaklarının arasından sızan havanın geride bıraktığı gri bulutu seyreden Jeon Jeongguk da vardı. Bir de, üniversiteye başladığı yıl ve sonrasında edindiği arkadaşları. Dersleri yarım saat kadar öncesinde bittiği için bahçede sohbet etmekle meşgullerdi. 

Jeongguk, liseyi bitirdiği yaz ve sonrasında aksatmadan gittiği spor salonu seanslarının kendisine bir getirisi olarak gelişen yapılı bedeniyle kollarını göğsünde bağlamış, başını geriye atarak duvara yaslamıştı. Üzerinde son zamanlarda giymekten epey keyif aldığı siyah deri ceketi, ceketinin altındaki yine siyah ince kazağı ve deri pantolonuyla şu anda beklediği sevgilisinden çok daha farklı bir tarza sahipti, orası kesindi. Tabi, giyim tarzını değiştirmesinde etkili olan şeyin artık neredeyse bir yetişkin ve üniversiteli bir genç olmasının olduğunu da rahatlıkla söyleyebilirdi bu durumda. Üniversiteye başlamak ve ortaokul ve lisedeki arkadaş ortamından bambaşka bir ortama girmek onu fazlasıyla değiştirmişti. 

Elbette, değişen onlarca şey olsa bile değişmeyen şeyler de vardı. Hayatının geri kalanı boyunca birlikte olmak istediği kişi gibi, onun yanında arkadaşlarının yanındakinin aksine değişen karakteri ve ona olan sevgisi gibi, çok fazla şey. Her birinin ucu da Taehyung'a bağlanıyordu. Arkadaşları yanında onun çok da haz etmediği sigaralarını içerken aramasını ve kendisini almaya gelmesini beklediği Kim Taehyung'a. 

"Jeongguk!" Başını gökyüzüne kaldırmışken izlediği gri bulutlarla tamamen ortamdan koptuğunu ancak arkadaşlarından biri sigarasını dudaklarının arasından çekip elini gözünün önünde salladığında fark edebildi. İrkilerek kendine geldi ve derin bir nefes aldı. Bu kadar duman arasında kaçıp gitmemek için tek yol olarak çok sevdiği erkek arkadaşını düşünmeyi yanlış bulmuyordu. Bu yüzden, kendisini daldığı yerden kopartan arkadaşına bir bakış atmış, "Ne var?" demişti aksi bir tonda. Kendisi gibi siyahlar içerisinde olan arkadaşı onun bu tavrına karşı gözlerini devirdi. 

"Ay uğraşma şununla Jae-woo. Baksana yine sinirleri tavan." Eski arkadaş grubunun yerini asla tutmadığını düşündüğü ama yine de onlarla vakit geçirmekten keyif aldığı arkadaşlarından Min-seok konuştuğunda, Jeonngguk ona bakmadan başını yeniden duvara doğru yaslamış, elini ceketinin cebine atmıştı. Taehyung neden bu kadar geç kalmıştı? Şu anda huysuz olmasının yegane sebebi buydu. Sevgilisini görmek istiyordu. Cebinde çıkarttığı telefonunu kaldırıp ekranını aydınlattı ve herhangi bir arama ya da mesaj göremeyince ofladı. 

"Niye bu kadar gecikti ki?" Kendi kendine sessizce konuşup arkadaşlarının da dikkatini çektiğinde, beş kişilik arkadaş grubundaki tek kız olan Boram omzunu kendisinin yaslandığı duvara yaslayıp kollarını göğsünde birleştirmişti. "İdeal sevgilimizin bir hatasını bulduk sonunda. Bekletmekten çok hoşlanıyor anlaşılan." Jeongguk, başını ona doğru çevirip alayla konuşan arkadaşına karşı konuştu. "Hayır, öyle bir şey yok. Kesin işi uzadı. Malum, benim sevgilim şehrin en ünlü restoranında yardımcı şef olduğu için." O konuştuktan sonra Boram da başını başka bir tarafa çevirip, "Hah," demişti sitemli bir sesle. Daha sonra ise devam etmişti geri kalan herkes ikisinin atışmasına gülerken. "Benim sevgilim de şu anda eminim iştedir. Üstelik onun işi daha havalı. Senin sevgilin senin tarzına bile uymuyor." 

little followerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin