İyi akşamlar👋🏻👋🏻👋🏻
Duygusalım bir miktar🥺🥺🥺
Umarım beğenir ve çok çok yorum yaparsınız🥺🥺🥺
İyi okumalar dilerim~~~
................
Soğuk bir kış günü. Büyük şehrin belli bölgelerinde tıpkı meteorolojinin uyardığı gibi hafif bir kar yağışı mevcut. Hava olabildiğince soğuk ve gerek evlerin çatıları gerek de yollar yoğun bir kar tabakası altında kalmış durumda. Düzenli olarak kullanılan bölgelerde ise beyaz kar tabakası çamurlaşarak kahverengiye bürünmüş. Üzerinde basıldığında ayağınızın altında rahatsız edici bir hissiyat bırakıyor. Tuzlanan araba yolları ise şu anlık yalnızca ıslak. Yol kenarlarında tuzlamadan kalma kar kalıntıları var.
Tabi, yılbaşı yaklaştığı ve kışın ortasında olunduğu için tüm bu manzaralar olabildiğinde normal. Asıl normal olmayanı bulmak için şehre ve evlere değil de şehrin dışındaki ormanlık alanlara bakmak gerekiyor. Çünkü o ormanlık alanlardan birinde, donmuş bir gölün üzerinde genç bir adamın hummalı hazırlığı sürüyor.
Yalnızca planlamasının bile aylar sürdüğü sürprizini büyük bir özveriyle hazırlarken Kim Taehyung soğuğu ya da yağan karı umursuyor gibi gözükmüyor. Öncesinde özenle kontrol ettiği buzun üzerinde dizleri üstünde önündeki ağaçla uğraşırken dudaklarında ufak bir gülümseme var. Hava kararmadan öncesinde süslemeye başladığı yılbaşı ağacı ise süslemelerin ışığı altında parıldarken karanlık ortamda gülüşünü aydınlatıyor.
Gölün etrafındaki belirli bir çizgiye yerleştirdiği led ışıklar sayesinde kar yağışı altında olması gerekenden biraz daha aydınlık gözüken gece gökyüzü daha da aydınlanmış durumda. Taehyung ise her şey planlarına uygun ilerlediği için kendisini mutlu hissediyor. Mutlu hissetmesinin bir diğer sebebi de bugünün tarihi. Gece yarısını burada birlikte geçireceği sevgilisini beklerken yıl başına bir kez daha onunla birlikte girebileceği için şanslı hissediyor.
Evet, Kim Taehyung yıllardır yeni yıla hep yanında Jeon Jeongguk varken giriyordu ama bu yine de her yıl sonraki yılbaşına başına kadar Jeongguk'un yanında olmasına dair dua etmeyeceği ya da dileklerde bulunmayacağı anlamına gelmezdi. Şu an ağaca gümüş renkli süs toplarından birini daha asarken kendi kendine düşündükleri de bu seyirde ilerliyordu. Tanrı belki babasını ondan almış olabilirdi ama Jeongguk buradaydı, yanındaydı ve Taehyung'un onu da kaybetmeye niyeti yoktu. Hem de hiç.
Bu yüzden yıl boyunca sık sık yapmamasına rağmen söz konusu yılbaşı olduğunda yılın son günü hep dua ederdi. Onun için, yeni bir yılın başlangıcı doğum günlerinden ya da yıl dönümlerinden daha önemliydi çünkü. Takvimlerdeki yılların ileriye doğru yol aldığı tek günler olan yılbaşı günlerini önemsiyordu. Belki de çoğu insandan daha çok. Ve yılbaşında ettiği duaların kabul olduğuna da inanıyordu. Ah, buna gerçekten inanıyordu.
Getirdiği kutudaki son süsü de astıktan sonra gülümseyerek çöktüğü yerden kalktı ve ayağındaki buz patenleriyle yılların getirisini kullanarak geriye doğru kaydı. Uzaktan bakıldığında süslediği büyük ağaç gerçekten heybetli duruyordu. Bir çeşit şenlik ateşi gibiydi. Kalınca buz tutmuş gölün yüzeyinde parıldıyordu. Ellerini beline yerleştirip eserine baktı ve gülümsedi. Arkasından gelen bir korna sesini duyduğunda ise irkilerek başını geriye çevirdi.
Sungmin'in henüz geçen yıl aldığı yeni ve önceki arabasının bir üst modeli olan arabasının farları güçlü ışıklarıyla önünde parıldıyordu. Taehyung gözleri kamaştığı için onları kısmış, saniyeler içerisinde kayarak gölün kıyısına gelmişti. Kıyıya geldiğinde, öncesinde hazırladığı kendisiyle aynı numara olan bir çift patenin yanında durdu ve arabaya baktı gülümseyerek. Bu sırada Sungmin de önceden yaptıkları plana uyarak kendi tarafından iniyor ve yolcu koltuğuna yöneliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little follower
FanfictionKim Taehyung sorunlu aile ilişkileri ve bakmak zorunda olduğu küçük kardeşi ile hayattan en büyük tokadı erkenden yiyen bir gençti. Jeon Jeongguk ise mükemmel ailesi ve yolunda giden hayatıyla yalnızca meraklı küçük bir çocuktu. Jeongguk'un her gü...