Chapter 1 : Bangtan Club

107 9 0
                                    

"Setakat itu sahaja untuk hari ini, terima kasih kerana sudi memberi kerjasama yang baik. Kita akan berjumpa pada minggu hadapan pula, semua..."

"Huh..." keluh Rina sambil menutup buku catatannya setelah mendengar suara pensyarahnya yang telah berlalu keluar dari dewan kuliah.

Ting!

Rina tersenyum apabila melihat screen telefon bimbitnya.

WooYoung 💕
Hey, macam mana study?
Okey or K.O?

Me
Macam biasa, bolehlah...

WooYoung 💕
Kalau aku ada kat sebelah kau masa sekarang ini, mesti kau tak bosan, kan?

Me
Haha, you wish!

WooYoung 💕
I know you miss me, right? 😗

Me
Perasan!
LOL 😝

WooYoung 💕
By the way, i miss you Rina.

Me
Bla bla bla.

WooYoung 💕
Gotta go now.
Bye!
Love you Rina!

Seen

Rina tersenyum melihat mesej dari sepupu paling terapatnya. Sepupu rapatnya sering bertanya kabar tentang dirinya, walaupun mereka jauh, namun tetap mengambil berat antara satu sama lain.

"Hey, Rina. What are you doing, babe..."

Rina mengeluh panjang mendengar suara lelaki yang sering cuba untuk memikat hatinya, dengan segera Rina mengambil begnya dan digalas untuk pergi.

"Don't touch me, idiot!" marah Rina sambil menolak tangan lelaki itu yang menyentuh lengannya.

"Okey okey, I'm sorry babe. Jom i hantar you balik, babe?" soal lelaki itu.

"Berapa kali aku nak cakap? Aku taknak! Kau tak faham bahasa ke, gila?" jawab Rina sambil menjeling kearah lelaki itu.

"I like you Rina, i truly like you babe. Couple dengan i? If you perlukan duit nanti, i boleh bagi, babe." kata lelaki itu lagi sambil tersenyum manis.

"Tang mana yang kau tak faham hah? Aku tak suka kau! Pleaselah, just go away idiot. Such a stupid!" kata Rina sambil berjalan keluar dari dewan kuliah.

"Duh! Dia fikir aku hamak sangat ke dengan duit dia? Please lah pergi mampus!" bebel Rina.

Rina P.O.V

V

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Bangtan QueenkaWhere stories live. Discover now