"Mana baju yang aku beli hari itu, eh? Hurm..."
Rina meneliti wardrobe pakaiannya untuk mencari baju yang dibelinya hari itu. Sedang Rina mencari, tiba tiba matanya ternampak baju yanh dicarinya, terus Rina mengambil baju itu dari bersangkut di wardrobe nya.
"Rina..."
"Ouh, makcik Lim. Kenapa?"
Rina memandang kearah makcik Lim yang berdiri di hadapan pintu biliknya sambil menyarungkan baju di badannya.
"Rina, makcik rasa kamu kena turun."
"Kenapa?"
^^^^^
"Hai, Rina!" ucap Jimin dengan ceria.
"Wah, cantiknya kau pagi pagi ini." puji Jungkook.
"Hey, sweetheart." ucap Taehyung pula.
Rina P.O.V
"What did you guys come here at 8 morning in my house!"
Jimin, Taehyung dan Jungkook tersenyum melihat Rina yang memarahi mereka sambil bercekak pinggang.
"Ala, kita orang bosanlah." luah Jimin.
"Lagi lagi weekend macam ini, better lepak dengan kau." luah Taehyung pula.
"Jom lepak?" ajak Jungkook.
"Inilah salah satu sebab aku taknak bagitahu pasal rumah aku."
Mereka hanya tersenyum dengan bebelan Rina. Mereka tahu pasti Rina tidak begitu senang bila mereka datang ke rumahnya, namun mereka hanya ingin mengajak Rina untuk keluar sahaja.
"Kau dah break first ke?" soal Jungkook.
"Belum, aku ingat nak break first kat luar." jawab Rina sambil melabuhkan punggung di hadapan mereka.
"Kau nak pergi mana, lawa lawa macam ini?" soal Taehyung.
"Aku nak pergi ambil anak aku."
"Hah?!"
"Bila kau ada anak?" soal Jimin.
"Anak dari siapa yang kau buat ini?" soal Taehyung.
"Woi! Janganlah gelak! Kita orang serious ini!" bebel Jungkook apabila melihat Rina yang menggelakkan mereka.
"Wey, bodoh! Aku tanya ini, bangang!" bebel Taehyung.
"Kalau nak jumpa anak aku, jomlah."
"Yah! Tunggulah, gila!"
Mereka segera berlari mendapatkan Rina yang pergi meninggalkan mereka di ruang tamu.
"Kau nak naik superbike kau ke? Tak payahlah, naik akulah." ajak Jimin.
"Naik kereta akulah." ajak Jungkook pula.
"Tak payahlah, kau ride aku. Kau suka ambil angin, kan?" ajak Taehyung pula.
YOU ARE READING
[C] Bangtan Queenka
FanfictionApa jadi apabila kau terpaksa memasuki sebuah kelab kerana tidak mahu rekod sahsiah akan buruk. Namun, lain pula yang jadi apabila si gadis itu mula mengenali ahli kelabnya itu. "Virgin or non virgin?" "Scan lah kalau nak tahu..." Masing masing terk...