Chapter 15 : Jung Rina

74 8 8
                                    

"Jungkook! Janganlah! Nanti tuan pandanglah!"

Jungkook tersenyum akan bebelan Rina padanya, Jungkook sengaja memeluk bahu Rina, namun Rina menolaknya.

"Kau itu yang jauh sangat dari aku, aku bukan nak buat apa pun. Aku just nak peluk bahu kau saja."

"Kau ini, kalau aku terajang nanti." ugut Rina sambil menolak tangan Jungkook.

"Better aku peluk kau punya bahu, nak ke aku peluk kau punya pinggang? Or kau nak tangan aku merayap kat tempat lain?" bisik Jungkook.

"Kau jangan buat hal, boleh tak? Kau pergilah duduk dengan kawan kawan kau itu."

"Tak best, better duduk dengan kau kat belakang ini. Macam macam aku boleh buat."

"Kepala otak kau!"

"Kim Rina? Kamu ada soalan ke? Atau tak faham dengan apa yang saya ajar?"

"Erk, saya okey tuan. Saya faham dengan apa yang tuan ajar." jawab Rina sambil tersenyum.

"Okey, good. Kalau tak faham, boleh tanya ye. Sebab ini yang bakal masuk exam kamu semua nanti, saya nak kamu betul betul faham tentang fakta ini."

"Baik, tuan." jawab satu dewan kuliah itu.

"Jungkook, aku kata tangan kau itu diam, boleh tak? Tak payah peluk peluk, aku rimaslah."

Rina menyumpah di dalam hatinya apabila tangan Jungkook masih melingkar di bahunya.

"Kau yang suruh aku jadi playboy balik, so aku kalau jadi playboy balik memang akan jadi macam ini, sayang." jawab Jungkook sambil mengeyitkan matanya pada Rina.

"Memang aku suruh kau jadi playboy, tapi bukan dengan aku, bodoh."

"Aku tak ada seleralah dengan perempuan lain, dengan kau saja yang aku berselera sekarang ini."

Rina menyumpah di dalam hatinya apabila Jungkook dengan sengaja menggigit bibirnya di hadapan Rina dengan wajah yang gatal.

"Kalau aku sepak muka kau, terkeluar terus biji mata kau."

Jungkook tergelak mendengar ugutan Rina padanya.

"Ala, kau ini aku nak manja pun tak boleh. Bagilah aku chance, aku dahlah masih broken lagi ini. Baiklah sikit dengan aku, bagilah layanan special sikit dekat aku."

"Kau ingat aku apa? Pelacur macam ex girlfriend kau? Aku sepak kau nanti." bebel Rina.

"Ala, come on Rina." pujuk Jungkook.

"Tak payah mengada."

"Kalau kau layan aku baik baik, baru aku diam."

"Kau faham tak sekarang ini kita ada dalam class, bukan kat luar."

"Satu University tahu yang kita couple, Rina."

"Itu rumor saja, kita tak ada apa apa hubunganlah bodoh."

"Bagi aku peluk bahu kau pun, jadilah. Aku dah biasa duduk dalam class macam ini sambil peluk someone."

Rina mengeluh panjang dengan permintaan Jungkook, jika tidak diturutkan pasti dia akan diganggu oleh Jungkook sepanjang sesi pembelajaran yang 3 jam itu.

"Just a hug, okey?" cadang Rina.

"Okey."

Jungkook tersenyum apabila Rina menyandarkan badannya berdekatan dengan Jungkook sambil menarik tangannya memeluk bahunya.

"Kan senang macam ini, tak payah kau teruk teruk nak bebel." kata Jungkook sambil menarik bahu Rina lebih rapat dengannya.

"Kau diam saja, boleh tak? Aku tak dengar orang tua kat depan itu cakap."

[C] Bangtan QueenkaWhere stories live. Discover now