Chapter 20 : Thank You For Helping

53 6 2
                                    

"Wah, bawa motor sendiri nampak?"

Rina membuka helmetnya sambil tersenyum melihat Jimin yang tegak berdiri di hadapan motornya.

"Aku terbangun lambat, bas yang akan datang lagi 20 minit baru sampai. Nak taknak aku terpaksalah ride motor aku."

"Kau baru sampai juga ke, Jimin?" soal Rina dengan bersahaja.

"Ha ah, baru juga sampai. Kau dah break first? Jom break first sekali?" ajak Jimin.

"Jom."

^^^^^

"Kau selalu nampak cantik, Rina."

Rina tersenyum dengan pujian Jimin padanya. Rina hanya memakai t-shirt hitam dan berseluar jean biru sahaja. Rambutnya pula diikat, namun kepalanya pula ditutup dengan topi berwarna hitam.

"Ayat playboy paling famous aku dapat buat tahun ini." usik Rina sambil mengunyah mee gorengnya di hadapan Jimin.

"Aku jujur ini, kau ingat aku menipu? Kalau nak ayat playboy, better aku cakap kau sexy tadi."

Rina tergelak dengan perlian Jimin padanya. Jimin sangat suka memuji dirinya, walaupun Rina tahu bahawa Jimin ikhlas memujinya, namun Rina tetap menganggap Jimin seorang playboy.

"Kau keluar dengan Taehyung ke semalam?"

"Macam mana kau tahu?" soal Rina kehairanan dengan pertanyaan Jimin.

"Kau tengoklah instagram."

Rina segera membuka telefon bimbitnya sambil mulutnya penuh dengan makanan.

Rina segera membuka telefon bimbitnya sambil mulutnya penuh dengan makanan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by jk_jeon, jiminpark_95, namjoon_kim and 976,563 others

taekim_95 Hang out together 💜

jk_jeon Bukan nak ajak 😩
jiminpark_95 Rina cantik 💕
suga_min Good luck 😆
jinnie_kim Good job photographer, nice model 😜

"Aku ingat Taehyung jenis tak show off." luah Rina sambil meletakkan kembali telefon bimbitnya di atas meja.

"Taehyung jarang macam itu, that's mean dia suka kaulah itu."

"Aku tahu dia suka aku."

"Dia dah luah perasaan dia kat kau ke?" soal Jimin.

"Yeah."

"So, your answer?"

"We're just a friend."

"Boleh ke Taehyung terima caption itu?" soal Jimin sambil meneguk minumannya.

"Up to him, aku dah cakap benda yang betul. Aku just anggap dia kawan."

"Jungkook pula?"

Rina mengeluh dengan pertanyaan bertubi tubi Jimin padanya. Mereka tahu yang Rina hanya menganggapnya kawan sahaja, namun mereka tetap bertanyakan soalan yang sama.

[C] Bangtan QueenkaWhere stories live. Discover now