Mata dicelik apabila merasakan matanya terkena cahaya matahari, bibirnya mengukir senyuman apabila melihat pemandangan indah di hadapannya. Jarinya menolak helaian rambut yang menganggu pandangan, bibirnya mengucup dahi Rina dengan lama.
"Wake up, baby. It's already morning."
Bibirnya tersenyum apabila melihat kesayangannya yang sedang mencelikkan matanya. Tangannya memeluk erat pinggang Rina sambil menatap wajah Rina.
"Don't look at me."
"Why baby? I want to see my girlfriend cute face at this morning."
"Jimin..."
Tergelak Jimin apabila Rina menyembabkan wajah dilehernya, malulah itu. Bibirnya sekali lagi mengucup dahi Rina.
"Baby, I'm hungry."
"Let's go home." ajak Rina.
"I'm hungry your kissing."
"Stop it, Jiminaaa." bebel Rina dengan manja apabila Jimin memuncungkan bibirnya.
"What? Salah ke i nak morning kiss i?"
"No way, i will give my morning kiss just for my husband only."
"So, let's married baby. I want to marry you and promise me to give my morning kiss every day."
Rina tergelak melihatkan tingkah laku Jimin yang memuncungkan lagi bibirnya, tangannya menahan dada Jimin supaya tidak rapat.
"Sejak bila guna you i ini?"
"Sejak baby official be my girlfriend last night, so start from today we just use you and i language."
"You?"
"Yes, baby. Why..."
"Let's go home, Jimin. I nak packing baju, petang ini kita dah nak balik."
"Alright, baby."
Tidak sempat Rina ingin bangun, pipinya dikucup oleh Jimin. Sengaja Rina menepuk dada Jimin dengan manja, punggung dilabuhkan di tempat penumpang. Matanya melirik kearah tangan Jimin yang menggengam erat tangannya setelah menukar gear.
"I suka kiss you yang semalam, so attractive."
"Yah! Fokus dekat jalan!"
Jimin tergelak apabila Rina menolak wajahnya untuk menghadap jalan setelah dia sengaja menggigit bibirnya di depan Rina. Tangan Rina dibawa ke bibirnya, dikucup sambil matanya fokus kearah jalan.
Merah merona wajah Rina apabila melihat tingkah laku Jimin yang mengada ini, tak sangka Jimin boleh menjadi lelaki terlalu romantis macam ini.
Fikirannya teringat akan kejadian semalam, setelah mendapat greenlight dari Rina. Bibirnya terus disambar oleh Jimin, lama. Tangannya sekadar memeluk leher Jimin.
"Thank you for your lovely kissing, baby."
Rina menundukkan wajahnya mendengarkan ucapan Jimin, malu! Kepala disandarkan didadanya, pinggangnya dipeluk erat oleh Jimin.
"Good night, baby. I love you."
"Good night to, Jimin."
"I love you mana?" soal Jimin.
"Love you, Jiminaa..."
Bibirnya mengukir senyuman apabila Jimin lebih mengeratkan pelukan, dahinya dikucup dengan penuh kasih sayang.
^^^^^
"Bye bye kak Rina, abang Jimin. Hati hati balik!"
Rina dan Jimin tersenyum melihat tingkah laku Fiona yang memeluk mereka dengan erat sekali. Mr.Kim dan Ms.Kim turut tersenyum.
YOU ARE READING
[C] Bangtan Queenka
FanfictionApa jadi apabila kau terpaksa memasuki sebuah kelab kerana tidak mahu rekod sahsiah akan buruk. Namun, lain pula yang jadi apabila si gadis itu mula mengenali ahli kelabnya itu. "Virgin or non virgin?" "Scan lah kalau nak tahu..." Masing masing terk...