Chapter 14 : Break Up

84 7 13
                                    

"Wow, aku dengar Jungkook dengan Youmi dah putus eh?" soal Hoseok sambil berjalan bersama Jimin dan Taehyung.

"Ouh, ha ah aku ada dengar rumor itu. Siapa yang bongkarkan pada Jungkook pasal si Youmi itu kerja sebagai pelacur?" soal Taehyung.

"Entahlah, aku dengar cerita Rina ada sekali kat situ." luah Jimin.

"Rina ada juga?"

"Waih, kau ini Jin. Terkejut kita orang, tiba tiba saja muncul." bebel Hoseok apabila melihat Jin, Suga dan Namjoon berada di sebelahnya.

"Jadi betullah rumor yang Jungkook dah break up?" soal Namjoon.

"Tak pastilah, Jungkook pun senyap saja. Dalam group pun dia senyap." kata Jimin.

"Itulah, selalunya Jungkook ada juga bising dalam group bergaduh dengan Rina. Ini sepi saja." luah Jin.

"Orang tengah broken, takkan dia nak happy pula. Kang gila pula orang kata." jawab Suga.

"Eh, tu bukan Rina dengan Jungkook ke?"

Mereka segera memandang kearah telunjuk Jimin yang berada tidak jauh dari mereka.

"Wow! Biar betul apa yang aku nampak ini?" luah Hoseok.

"Wah, berani betul Rina ini." kata Jimin.

"Dia buat gila, mesti nanti viral satu University." luah Namjoon.

"What the..." luah Suga.

^^^^^

"Sayang, please let me explain..."

"Enough, Youmi! Aku dah taknak dengar, sepatutnya aku dengar cakap kawan kawan aku pasal kau. Kau menipu aku!"

Jungkook menepis lengannya yang disentuh oleh Youmi dengan kasar.

"Sayang, i akan berhenti dari kerja itu." luah Youmi lagi.

"Dahlah Youmi, aku taknak dengar."

"Sayang, please listen to me..."

"Hey, apa sentuh sentuh dia? Tak cukup ke dengan customer kau semalam?"

Youmi memandang kearah wajah Rina yang menolak tangannya dari menyentuh lengan Jungkook.

"Kau!"

"Don't ever you touch her again!"

Terkejut Youmi dengan tindakan Jungkook yang menghalang tangannya dari ingin menampar Rina.

"Sayang? You back up dia?" soal Youmi.

"Kenapa salah kalau aku back up dia?" soal Jungkook.

"Sayang, I'm your girlfriend!"

"We're done, Youmi."

Sakit hati Youmi apabila mendengar ungkapan yang dikatakan oleh Jungkook terhadapnya.

"Ini semua punca kau!"

Rina tersenyum apabila melihat wajah kemarahan Youmi padanya, lalu Rina dengan sengaja menyentuh wajah Jungkook untuk memandangnya.

"Hey, Youmi. Watch this."

Chup!

Terkejut Jungkook akan tindakan Rina yang mengucupnya di hadapan Youmi, namun Jungkook juga tidak menolak. Tangan Jungkook dengan segera melingkar di pinggang Rina sambil membalas ciuman.

"You!"

Jungkook menepis tangan Youmi yang ingin memukul Rina dengan menggunakan belakang badannya. Dalam masa yang sama, Jungkook lebih menarik pinggang Rina sehingga tiada ruang antara mereka.

[C] Bangtan QueenkaWhere stories live. Discover now