"Sayang, i miss you."
"Stop there!"
Masing masing terkejut dengan jeritan Rina yang menyuruh gerangan lelaki di hadapan mereka berhenti untuk merapat. Lelaki itu segera menghentikan langkahnya dengan keluhan.
"Sayang, kenapa ini? You tak rindu i ke, sayang?"
"You buat apa datang sini?" soal Rina dengan perasaan tidak puas hati.
"Sayang, kenapa you buat i macam ini..."
"Jangan nak berpura Park SeongHwa."
"Sayang..."
"Stop calling me that!"
"Wait, kenapa ini? Ini siapa Rina? Asal kau marah sangat ini?" soal Taehyung dengan kehairanan.
"Aku tunang dia."
SeongHwa P.O.V
Park SeongHwa atau panggilannya Hwa adalah tunang kepada Rina. Hwa sebaya HongJong dan WooYoung, iaitu sepupu Rina. Mereka telah berkawan dari kecil lagi, lebih lebih lagi mereka satu sekolah.
Masing masing terkejut dengan ungkapan selamba SeongHwa kepada mereka. Rina dah bertunang? Kenapa Rina tak pernah cerita?
"Kita dah putus, Hwa." jawab Rina.
"No, sayang. I taknak, i sayangkan you Rina."
"I said stop! Don't try to get close with me!" marah Rina lagi apabila Hwa cuba untuk rapat dengannya.
"Bro, dia kata jangan rapat. Please respect her."
SeongHwa mengeluh panjang apabila bahunya ditahan oleh Namjoon ketika dia cuba melangkah untuk merapati Rina. Hatinya berasa panas apabila Rina dengan sengaja menyorokkan dirinya dibelakang Jungkook.
"Sayang, please don't make me like this. I sayangkan you Rina. Puas i cari you, merata i cari you sayang." luah SeongHwa lagi.
"Sayang? Kalau you sayangkan i, you takkan curang dengan i. Ini dah kali ketiga you curang, Hwa." jawab Rina.
"You salah faham, sayang. I tak ada buat apa apa pun dengan dia."
"Tak buat apa apa? Seriously?"
"Sayang..."
"I nampak dengan mata i sendiri, you kiss her!"
"Sayang, dia yang kiss i dulu."
"So? You just let her kiss you like that?"
"I tak tahu nak buat apa masa itu."
"Let me show you, how you have to do if someone want to kiss you. Jungkook, kiss me."
Tersentak Jungkook akan permintaan selamba Rina kepadanya. Biar betul Rina ini? Minta kiss depan depan macam ini? Ramai orang kot dalam ini, kalau berdua saja, lebih dari kiss dia boleh bagi.
YOU ARE READING
[C] Bangtan Queenka
Fiksi PenggemarApa jadi apabila kau terpaksa memasuki sebuah kelab kerana tidak mahu rekod sahsiah akan buruk. Namun, lain pula yang jadi apabila si gadis itu mula mengenali ahli kelabnya itu. "Virgin or non virgin?" "Scan lah kalau nak tahu..." Masing masing terk...