Bölüm şarkısı Behzat'a itafen..Karacadan..
Azer geri çekilip kapıya doğru baktı. Kim geldi acaba? Kalkmak için hareketlendim ama belimi tuttu. Bana doğru dönüp başını göğsüme yasladı. Ne yapıyor diye baktım. "Boşver güzelim çalar çalar gider." Güldüm. Ellerimi yanaklarına getirip gözlerine baktım. Dudağının kenarını öptüm. "Sevgilim önemli bir şey olabilir."
Gece gece boşuna gelmiş olamaz birileri. Kapı tekrar çalınca beni kenarıya bıraktı yavaşça. Kendi kalktı. Kapıya doğru giderken bende ayağa kalktım. "Ulan Yılmaz eğer sensen var ya.." Tebessüm ettim çaktırmadan. Kapıyı açınca Behzat abiyi gördük. Tam göremeyince duvara doğru gidip diğer ışıkları da açtım. Azerin sesini duydum o sırada. "Noldu oğlum sana? Kim yaptı bunu?" Telaşla kapıya gittim. "Noluyor azer?" Behzat abinin yüzünü görünce elimle ağzımı kapattım. Birileriyle kapışmış sanırım. "Abi iyi misin? Gel içeriye gel." Kaşları çatık baktı yüzüme. Azer kolunu tutup içeriye aldı.
Koltuklara oturduk. Önümdeki ilk yardım çantasını açtım ama iki yana salladı başını. "Gerek yok ona. Ben hallederim sonra." Azere baktım. Olumlu salladı başını. Bıraktım ilk yardım çantasını. Behzat abiye döndü. "Anlatsana Behzat artık. Ne bu halin? Kim yaptı bunları?" Behzat abi ellerine baktı önce. Sonra da usulca bir nefes alıp bana baktı. "Bugün onları söylemek istemedim sana. İleri gittim biraz farkındayım. Ama sende tehlikenin farkına var Karaca."
Usulca bir nefes alıp başımı salladım. Yorgun aldı o da nefesini. "Kalbimdeki yük çok ağır Karaca. Sevdiğim kadını toprağa koydum. Ardından da hiçbir şey yapamamak çok ağır geliyor. Öfkem kendime mi yoksa size mi bilmiyorum. İkiside sanırım. Elimi kolumu bağlıyorsunuz benim." Başını kaldırıp yüzüme baktı. Gözlerim hafifçe dolarken bir şeyler daha demesini bekledim. "Bir zamanlar bu duyguyu tatmışsın. Beni en iyi sen anlarsın. Kızma bana nolur." Evet bende bu duyguyu yaşadım. Ama orada katil bendim. Ceza vermek için beklememe gerek yoktu.
Haklı yani Behzat abi.
Hak veriyorum zaten ama..böyle plansız da gidersek daha kötü sonuçları olacak biliyorum.
"Abi bana istediğin kadar öfkelen..bağır çağır ama..senden birkaç gün istiyorum sadece. Sonuna kadar haklısın biliyorum. Ama bu savaşta bende sevdiklerimi yani sizi korumak zorundayım." Başını önüne eğdi. Sabırlı bir nefes aldı. Kaşından akan kanı ceketinin koluna sildi usulca. "Korumak..ben en değerlimi koruyamadım ama. Benim ölmem gerekirken o gitti. Ben can kaybettim. Bunun geri dönüşü yok. Aynı biraz daha müdahale etmezsek amcanın bize yapacakları gibi. Sen bize izin vermedikçe geri dönüşü olmayan bir yola giriyoruz." Azer gözlerini Behzat abiden çekip bana baktı. O da hak veriyor ona biliyorum. Ama arada amcam var işte. Benim elimi kolumu bağlayan o. "Sen Salih var arada diyorsun.. haklısın kendine göre. Ama ona da yazık. Bir yalana inandırmış kendini. Biz amcayı halletmedikçe ne dersek diyelim amca yine bir şekilde kandıracak onu."
Başımı ellerimin arasına aldım. Haklı biliyorum. Ama amcaya dokunduğumuz an Salih amcamı tutamam. Ona her şeyi açıklayana dek o da geri dönüşü olmayan bir şey yaparsa..işin içinden çıkamayız. "Abi biliyorum ben bunları. İnan uyandığımdan beri bunu düşünüyorum. Eğer Salih amcamı ikna edemezsek ve amcaya bir şey yaparsak o da karşı atakta bulunacak. Daha yeni dedi bir daha böyle bir şey olursa ben de durmam dedi. Aramızda savaş çıkmasın diye bu kadar uğraşıyorum anla beni nolur." İki yana salladı başını. Ayağa kalktı. Evde volta atarken Azer konuştu.
"Kardeşim haklısın hem de sonuna kadar. Ama Karaca da haklı. Amca zaten elimizde. Onun sonu zaten ölüm. Ama Salih bizden tarafken." Azere döndü. Eliyle ensesini kaşıyıp söylendi kendi kendine. Araya girdim. "Söz veriyorum bu iş en kısa zamanda bitecek. Yarın çukura gidiyorum. O evde kalacağım birkaç gün. Ve bu işi çözeceğim tamam mı?" Kaşları çatıldı. Azere döndü. Bir şey diyemedi başını salladı sadece. "Kızım o eve gidilir mi o şeytanın yanına? Başka plan yaparız boşver. Biz o amca itine bir kurban verdik zaten bir ikincisi olmayacak." İki yana salladım yavaşça başımı. Azere döndü tekrar. Kararımı bir tek o vazgeçirebilir biliyor çünkü. Ama onunla bunu konuştuk zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZLİK
Teen FictionKaracanın azeri vurduğu geceden başlıyor hikaye. Hep yazmak istediğim ama bir türlü fırsat bulamadigim seneryo. Severek başlıyorum yazmaya. Karaca yaptığı secimle hayatına yön verdi. Tabiki azerin de hayatına yön verdi. Bakalım bu seçimler ikisini n...