29.(Zawgyi)သဝန္တိုျခင္း (၂)🔞🔞

222 16 0
                                    

Warning, age limit.

( အသက္မျပည့္ေသာကေလးမ်ားအတြက္မသင့္ေတာ္ေသာ အသံုးအႏႈန္းႏွင့္ဇာတ္ကြက္မ်ားပါသျဖင့္ ၁၈ ႏွစ္မျပည့္သူမ်ားအေနႏွင့္ မဖတ္ရန္သတိေပးခ်င္ပါတယ္။)

.........................................,.............................

"မိန္းမယူၿပီးကေလးေမြးမယ့္အစားဘာလို႔မ်ားမင္းက ကိုယ့္မိန္းမလုပ္ၿပီးကိုယ့္ကေလးကိုေမြးမေပးရတာလဲ "

ေအးစက္စက္ေနေသာစကားမ်ားတြင္ေရာပါေနေသာေဒါသအေငြ့အသက္မ်ားကသိသိသာသာ။ ရွက္စိတ္ခံျပင္းစိတ္တို႔နဲ႔အတူေစာသဒၵါေမာင္စိတ္ထဲကေဒါသအိုးကေလးေပါက္ကဲြလာလ်ွင္....

" ခင္ဗ်ားႀကီးဘာစကား​ေျပာလိုက္တာလဲ.. ျပန္ေျပာစမ္းပါ.. ကၽြန္ေတာ္ကမ်ားခင္ဗ်ားမိန္းမလုပ္ရမယ္ဟုတ္လား... ကမ႓ာပတ္ၿပီးဆုေတာင္းေနလိုက္ အခုခ်က္ခ်င္းကားရပ္ေပး ခင္ဗ်ားနဲ႔အတူတူေနမယ့္အစားလမ္းေပၚမွာေတြ့တဲ့လူနဲ႔လိုက္သြားလိုက္မယ္ အနည္းဆံုးေတာ့သူတို႔ကလွည့္စားမွာမဟုတ္ဘူး "

" ဘာေျပာလိုက္တယ္... လမ္းေပၚေတြ့တဲ့လူနဲ႔လိုက္သြားမယ္ဟုတ္လား... ေတာက္...ေစာမင္းကကိုယ့္သည္းခံႏိုင္စြမ္းကိုခဏခဏလာထိေနတာပဲ "

မ်က္နာႀကီးနီလာသည္အထိေဒါသထြက္ေနၿပီး အံႀကိတ္ၿပီးေျပာေသာမိုးလံုးမိႈင္းရယ္ပါ။ ေစာသဒၵါေမာင့္ပခံုးကိုဆုပ္ကိုင္ထားေသာလက္တို႔ကိုပိုၿပီးအားထည့္လိုက္လ်ွင္ပိန္ပါးပါးေကာင္ေလးကခ်က္ခ်င္းတုန္႔ျပန္သည္။

" ထိေတာ့ဘာျဖစ္လဲ နာတယ္လို႔လႊတ္စမ္းပါ... အေစာႀကီးထဲကေျပာၿပီးၿပီေလ ကၽြန္ေတာ္ဖာသာကၽြန္ေတာ္ဘာပဲလုပ္လုပ္ခင္ဗ်ားႀကီးေစာက္ပူတစ္ျပားဖိုးမွမပါဘူးလို႔ "

" ရတယ္ေလ မင္းက ကိုယ့္အပူမပါဘူးထင္မွေတာ့ပါေအာင္လုပ္ရတာေပါ့.. လာစမ္း..မင္း.."

ေျပာရင္းဆိုရင္းပခံုးကိုဆုပ္ကိုင္ထားေသာ
မိုးလံုးမိႈင္း၏လက္အစံုသည္တစ္ဖက္ကေစာသဒၵါေမာင့္ခါးသြယ္သြယ္ေလးကိုဆုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီး တစ္ဖက္ကေခါင္းလံုးလံုးေလးကိုထိန္းကိုင္ကာရုန္းကန္ေနေသာေကာင္ေလး၏ႏႈတ္ခမ္းမ်ားကိုသူ႔ႏႈတ္ခမ္းတို႔ႏွင့္ထပ္တူက်ေစလိုက္သည္။

သံသရာအဆက်ဆက်တိုင်အောင်( Completed)Where stories live. Discover now