17.(Zawgyi)ရႈပ္ေထြးေသာအိပ္မက္

148 17 0
                                    

"လုံးငယ္ေပ်ာ္ရဲ႕လားဟင္"

စောသဒ္ဒါမောင်သည်မိမိလက်ကိုဆွဲ၍ရှေ့မှသွားနေသူ၏နောက်ကျောကိုကြည့်ရင်းရင်းနှီးသောခံစားချက်ကိုရသည်။ မိမိကိုလုံးငယ္ဟုေခၚေသာထိုလူသည္းေခါင္းကိုလွည့္ၿပီးေမးလာေသာ္လည္း ထိုလူ၏႐ုပ္ရည္ကိုမူသဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရေခ်။သို႔ေသာ္လည္း မိမိစိတ္ႏွင့္မိမိကိုယ္မဟုတ္စြာပင္..

"ဟုတ္ကိုကို.. လုံးငယ္အရမ္းေပ်ာ္တာပဲ...လုံးငယ္တို႔တစ္ဘဝလုံးဒီလိုပဲအၿမဲအတူရွိေနမွာပါေနာ္"

"ဒါေပါ့လုံးငယ္ေလးရယ္.ကိုကို႔ကိုမယုံဘူးလား.. ကိုကို႔လုံးငယ္ေလးက.."

"ယုံတာေပါ့ကိုကို....လုံးငယ္ရဲ႕ဘဝတစ္ခုလုံးကိုကို႔ကိုေပးထားၿပီးၿပီပဲ...ေျပာျပစရာမလိုေအာင္ကိုကိုသိမွာပါ"

"ဒါေပါ့..ကိုကိုသိတာေပါ့"

ထိုလူမွ သူ႕ႏွဖူးေလးကိုခ်စ္ျမတ္နိုးစြာနမ္းရွိုက္လာၿပီး ႏွာဖ်ားေလးမ်ားကို အခ်င္းခ်င္းထိစပ္ေစကာ တိုးတိုးေလးေျပာလာသည္..

"ကိုကို႔လုံးငယ္ေလး.. ကိုကို႔ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲဆိုတာကိုကိုသိသလို..ကိုကိုလုံးငယ္ေပၚမွာထားတဲ့ခံစားခ်က္ကိုလည္း လုံးငယ္ေလးသိပါတယ္..ကိုကိုတို႔ႏွစ္ေယာက္စလုံးအျပန္အလွန္ခ်စ္ေနမွေတာ့ ဘယ္လိုအေၾကာင္းေၾကာင့္နဲ႕မွလက္တြဲျဖဳတ္ခံမွာမဟုတ္ဘူးေနာ္..ဒါဟာကိုကိုလုံးငယ္ေပၚမွာထားတဲ့အတၱပါးပါးေလးပါပဲ...ကိုကို႔အသက္ေသသြားရင္ေတာင္ေျပာင္းလဲမသြားနိုင္တဲ့သစၥာတရားပဲ..လုံးငယ္ေလးယုံေနာ္"

ခ်စ္ရသူရဲ႕ေျပာစကားကိုအၿပဳံးေလးျဖင့္သာ စောသဒ္ဒါမောင်တုန့်ပြန်ခဲ့သည်။ ႐ုတ္တရက္ျမင္ကြင္းကေျပာင္းလဲသြားသည္။ စောသဒ္ဒါမောင်က မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေရွ႕တြင္ဒူးေထာက္ေနၿပီး မ်က္ဝန္းအစုံမွမ်က္ရည္တို႔သည္လည္းစီးက်လ်က္ရွိသည္။

"လုံးငယ္သေဘာမတူလိုက္ပါနဲ႕..ေက်းဇူးျပဳၿပီး..မလုပ္ပါနဲ႕..ကိုကိုက.....ကိုကိုကလုံးငယ္မရွိရင္ေသမွာေနာ္...လုံးငယ္သိပါတယ္...ကိုကိုေျပာရင္ေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္တယ္ဆိုတာ...ေက်းဇူးျပဳၿပီး...ေက်းဇူးျပဳၿပီး..တစ္ခါေလာက္ေလးပဲျဖစ္ျဖစ္တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ေပးလို႔မရဘူးလားဟင္.."

သံသရာအဆက်ဆက်တိုင်အောင်( Completed)Where stories live. Discover now