37.Between Two Life ( Zawgyi )

156 16 0
                                    

ေစာသဒ္ဒါေမာင်သၫ် သူျမင္ေတြ့ခဲ့ရေသာအျဖစ္အပ်က္တို႔အဆံုးတြင္ေလဟာနယ္ႀကီးတစ္ခုထဲသို႔ေရာက္သြားရသည္။ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလံုးကမဲေမွာင္ေနၿပီးu ျမဴမ်ားျဖင့္အံု႔မိႈင္းေနသည္။ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္အလင္းေရာင္ေလးတစ္ခုကိုေတြ့လိုက္ရသျဖင့္ အေျပးေလးရွာမိေတာ့ သူ႔ကိုေက်ာေပးထားေသာလူတစ္ေယာက္ကိုေတြ့လိုက္ရသည္။

" ဒီမွာဗ်...ဒါကဘယ္ေနရာလဲဟင္..ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ "

ေက်ာေပးထားေသာလူက သူ႔ဘက္လွည့္လာေသာအခါသူ႔မ်က္ႏွာႏွင့္တစ္ပံုစံတည္းတူေနေသာရုပ္သြင္ေၾကာင့္လန္႔သြားရၿပီး ဝတ္ဆင္ထားေသာအဝတ္တို႔ကိုျမင္မွ....

" ကြန္းခိုရာ? "

သူ႔ေရ႔ွကေကာင္ေလးကေခါင္းညိမ့္ျပသည္။

" မင္းဘာလိုခ်င္လို႔ ဘာလို႔ မင္းရဲ့အတိတ္ဘဝကိုငါ့ကိုျပရတာလဲၿပီးေတာ့ဘြားေတာ္နဲ႔ ၾကည္ႏူးေမတို႔ကဘာလို႔ငါ့ကိုညာၾကတာလဲ မိႈင္းသုရွင္ကေရာၪီးမိႈင္းနဲ႔ဘာလို႔ရုပ္ခ်င္းဆင္ေနတာလဲ"

သူ႔ရဲ့မ်ားျပားလွေသာေမးခြန္းေတြအဆံုးမွာေတာ့ ကြန္းခိုရာကခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးႃပံုးျပသည္။

" ငါကမင္းပဲေလ "

" ဘာ"

" မင္းမမွတ္မိတဲ့မွတ္ဥာဏ္ပဲငါက ၿပီးေတာ့မင္းနဲ႔ငါကတစ္ေယာက္တည္းပဲ "

ေစာသဒ္ဒါေမာင် နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ ကြန္းခိုရာဘာေတြေျပာေနတာလဲ ။ ကြန္းခိုရာကေတာ့ သူ႔ကိုထပ္မံေက်ာေပးလိုက္ၿပီးခပ္ေဆြးေဆြးေလးေျပာေနျပန္သည္။

" ငါကဒီေနရာကေနအၿမဲသခင္ေလးကိုေငးၾကည့္ေနခဲ့တာငါမရိွေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္း သခင္ေလးအဆင္ေျပလားလို႔ေပါ့။ အဲ့ဒီ့ေနာက္ပိုင္းမွသိခဲ့ရတာကသခင္ေလးကငါ့ကိုေပးဖို႔လက္ထက္လက္စြပ္ေလးေတာင္ျပင္ဆင္ထားၿပီးၿပီဆိုတာေပါ့ "

ေစာသဒ္ဒါေမာင်မသိစိတ်ေကြာင်႔သူ႔လက်ေျခာင်းတွေဆီငံု႔ကြၫ်႔လိုက်ေတာ့ ရဲရဲနီေနေသာပႂတၲမားလက္စြပ္တစ္ကြင္းကသူ႔ဘယ္ဖက္လက္သန္းႂကြယ္တြင္ဝတ္ဆင္ထားသည္။

" အဲ့ဒီ့လက္စြပ္ပဲ..... ငါေသၿပီးသံုးလေလာက္ၾကာေတာ့သခင္ေလးနဲ႔ဘဘႀကီးတို႔ကအစီအရင္တစ္ခုကိုဘယ္သူမွမသိေအာင္လုပ္ခဲ့ၾကတယ္.....ျပန္လည္ေမြးဖြားျခင္းအစီအရင္ေပါ့....မေအာင္ျမင္ခင္စပ္ၾကားမွာသခင္ေလးကလက္စြပ္ကိုေသာ့တစ္ေခ်ာင္းအျဖစ္ေျပာင္းၿပီး သူ႔အခန္းကိုလ်ိႈ႔ဝွက္အခန္းအျဖစ္ေျပာင္းလဲခဲ့တယ္.....အဲ့ဒီအခန္းထဲမွာကုမၸဏီရဲ့သူပိုင္ဆိုင္တဲ့ရွယ္ရာေတြကိုဖြက္ထားခဲ့တယ္...အစီအရင္ေအာင္ျမင္ေတာ့သူ႔ကိုယ္သူသတ္ေသၿပီးငါနဲ႔အတူတူျပန္လည္ေမြးဖြားဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့တယ္ေလ "

ကြန္းခိုရာကပင့္သက္တစ္ခ်က္ရိႈက္ၿပီးဆက္ေျပာသည္...

" အမွန္ေတာ့ငါကအစီအရင္လုပ္ရင္းလက္စြပ္ထဲမွာက်န္ေနခဲ့တဲ့မွတ္ဥာဏ္ေလးတစ္ခုသာသာပါပဲ.....ေနာက္ပိုင္းသခင္မႀကီးတို႔ဆံုးေတာ့မိႈင္းဧကရီက သခင္ေလးမိႈင္းရေဝၪီးရဲ့သားကိုေမြးစားၿပီး သခင္မႀကီးအျဖစ္အာဏာအကုန္သိမ္းလိုက္တယ္.... ကိုကိုေလးကေတာ့ သခင္ေလးမိႈင္းရေဝၪီးရဲ့ေျမးအျဖစ္ျပန္လည္ေမြးဖြားခဲ့ၿပီးငါကေတာ့မင္းအျဖစ္ေမြးဖြားခဲ့တာေပါ့ "

" ဒါေပမယ့္ငါ့မွတ္ဥာဏ္ထဲမွာ အရင္တာန္းကအေၾကာင္းေတြဘာမွမရိွဘူးေလ....ၪီးမိႈင္းကေရာအရင္တုန္းကအေၾကာင္းေတြကိုတစ္ေလ်ွာက္လံုးမွတ္မိေနခဲ့တာလား"

" အဲ့ဒါက... အစီအရင္လုပ္တုန္းကအမွားတစ္ခုေၾကာင့္မင္းရဲ့မွတ္ဥာဏ္ေတြကငါအျဖစ္က်န္ခဲ့ၿပီးကိုကိုေလးကေတာ့ဆယ့္ခုႏွစ္ႏွစ္သားအရြယ္မျွပန္မွတ္မိခဲ့တာ...."

" မင္းကဒီအေၾကာင္းေတြဘယ္လိုသိလဲဟင္"

'' ငါကတစ္ေလ်ွာက္လံုးလက္စြပ္ေလးအျဖစ္မင္းတို႔ကိုၾကည့္ေနခဲ့တာ....ကိုကိုေလးဆီကမွတ္ဥာဏ္နဲ႔မင္းဆီကမွတ္ဥာဏ္ေတြကေတာ့ မင္းနဲ႔ကိုကိုေလးေသြးသားခ်င္းစပ္ယွက္ၿပီးမွေပါင္းစည္းခြင့္ရခဲ့တာ"

ထိုအေၾကာင္းၾကားေတာ့ ေစာသဒ္ဒါေမာင်နားရွက်ျဖားနီေအာင်ရွက်သွားရသၫ်။

" မင္းေမြးၿပီးေတာ့ မင္းဆီကိုမိႈင္းလံုကိုယ္တိုင္ဒီလက္စြပ္ပို႔ေပးခဲ့တယ္ေလ ဘဘႀကီးမေသခင္ကမွာခဲ့လို႔ေပါ့ ဒါေပမယ့္မင္းကလက္စြပ္ရတဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး အၿမဲအိမ္မက္ဆိုးေတြမက္ေတာ့ မင္းမိဘေတြက ပညာရွင္တစ္ေယာက္ဆီသြားၿပီးတားျမစ္အစီအရင္လုပ္ခဲ့တယ္ ငါေသတဲ့ႏွစ္ပတ္လည္ေန့အထိမင္းနဲ႔ မိုးလံုးမိႈင္းမေပါင္းစည္းရေသးဘူးဆိုရင္ မင္းတစ္သက္လံုးဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြကိုသတိရေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး "

" အဲ့ဒါဆိုရင္မေန့က...."

ကြန္းခိုရာကေခါင္းညိမ့္ျပသည္။

" ဟုတ္တယ္ငါေသတဲ့ေန့ ၿပီးေတာ့လျပည့္ေန့ေလ အဲဒါေၾကာင့္မင္းရဲ့မွတ္ဥာဏ္ေတျြပန္ရခဲ့တာ "

" ဪ"

ကြန္းခိုရာကသူ႔ဆီသို႔ေလ်ွာက္လာကာ သူ႔ကိုဖက္လိုက္ၿပီးတိုးတိုးေလးေျပာျပန္သည္။

" သြားေတာ့ ျပန္ေတာ့....မင္းကိုသူေစာင့္ေနတယ္..."

ေျပာၿပီးသည္ႏွင့္ကြန္းခိုရာ၏ခႏၶာကိုယ္သည္တျဖည္းျဖည္းမိွန္ေဖ်ာ့လာကာ သူ႔ကိုယ္ထဲသို႔ဝင္ေရာက္လာကာေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီး ေစာသဒ္ဒါေမာင်လၫ်း ေအးစိမ့္လာေသာခံစားခ်က္ႏွင့္အတူ ႏိုးထလာရသည္။

27.7.2021
red chrysanthemum

သံသရာအဆက်ဆက်တိုင်အောင်( Completed)Where stories live. Discover now