10.(Zawgyi)ကၽြန္ေတာ္စိုးရိမ္တယ္

179 22 0
                                    

"ေဒါက္..ေဒါက္"

"ဝင္ခဲ့ပါ"

သခင္ေလးမွအေခၚလႊတ္သည္ဟု အေစခံေကာင္မေလးသတင္းလာပို႔သည္ႏွင့္ ဦးမွိုင္းလုံ အေပၚထပ္မွသခင္ေလးအခန္းဆီသို႔တန္းတက္လာခဲ့သည္။ ေရာက္ရွိေၾကာင္းသိေစရန္ တံခါးကိုႏွစ္ခ်က္ေခါက္လိုက္ေတာ့ ဝင္လာရန္ေျပာေသာအသံၾသရွရွကိုၾကားမွ တံခါးကိုအသာတြန္းဖြင့္၍ဝင္လာခဲ့သည္။ ေတြ႕ပါၿပီ လူ႕တစ္ရပ္မကျမင့္ေသာမွန္ျပတင္းေပါက္ကိုမ်က္ႏွာမူၿပီးရပ္ေနေသာသခင္ေလး လက္ထဲတြင္လည္းအေငြ႕မေသေသးေသာစီးကရက္ကိုကိုင္ထားသည္။ ထိုအျပဳအမူကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ သခင္ေလးတြင္စိတ္ညစ္စရာကိစၥအခ်ိဳ႕ရွိေနေၾကာင္းကို ငယ္ငယ္ကတည္းကအရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ႏွင္ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ရေသာ ဦးမွိုင္းလုံသိလိုက္သည္ ။ဦးမွိုင္းလုံ၏ေျခသံအနားသိုေရာက္ေၾကာင္းၾကားမွ လွည့္ၾကည့္လာေသာသခင္ေလး...

"ဦးေလးလုံ... ေရာက္လာၿပီလား"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ..သခင္ေလး..အေခၚလႊတ္တယ္ဆိုဘာကိစၥမ်ားရွိလို႔လဲ"

"ေနာက္ႏွစ္ရက္ေနရင္ဘြားေတာ္ျပန္ေရာက္လိမ့္မယ္..ဦးေလးလုံၿပီးေတာ့ဟိုမိန္းကေလးလဲပါလာမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကိုအေၾကာင္းၾကားထားတယ္."

ထိုစကားကိုသာေျပာၿပီးျပတင္းေပါက္ရွိရာသို႔ျပန္လွည့္သြားကာ ေဆးလိပ္ကိုတစ္ခ်က္ဖြာရွိုက္လိုက္ေသာသခင္ေလးကိုၾကည့္ၿပီးဦးမွိုင္းလုံသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ရွိုက္လိုက္မိသည္။ သခင္ေလးေျပာေသာဘြားေတာ္ဆိုသူမွာ ဤ 'ဒ႑ာရီမွိုင္း' စံအိမ္ႀကီး၏သခင္မႀကီးေဒၚမွိုင္းဧကရီပင္ျဖစ္သည္။ ဟိုမိန္းကေလးဆိုတာကေတာ့ သခင္ေလးနဲ႕ေစ့စပ္ဖို႔လူႀကီးခ်င္းသေဘာတူထားေသာ ၾကည္ႏူးေမဆိုသည့္မိန္းကေလးျဖစ္ေပမည္။ ေဒၚမွိုင္းဧကရီသည္ အသက္ရွစ္ဆယ္ေလာက္ရွိၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း မာန္မာနႀကီးပုံႏွင့္အတၱႀကီးပုံမွာ အရင္တိုင္းပဲျဖစ္ေပသည္။

"သခင္ေလးကစိုးရိမ္ေနတာလား"

"ဟုတ္တယ္ ဦးေလးလုံကြၽန္ေတာ္စိုးရိမ္တယ္...ေစာကိုသူမွတ္မိသြားၿပီးတစ္ခုခုလုပ္လိုက္မွာကိုစိုးရိမ္တယ္..ၿပီးေတာ့ေစာကအခုထိကြၽန္ေတာ့္ကိုမွတ္မိေသးတာမဟုတ္ဘူး...တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ့ျဖစ္လာမွာဆိုတာႀကိဳေတြးထားၿပီးသားဆိုေပမယ့္...ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့စိုးရိမ္ေနတုန္းပဲ..အရင္ကလိုထပ္ေဝးသြားမွာကိုကြၽန္ေတာ္အရမ္းေၾကာက္တယ္"

သံသရာအဆက်ဆက်တိုင်အောင်( Completed)Where stories live. Discover now