Nedir zor olan sevmek mi? Hayır hayır sevip sevilmemek mi? Yada zor olan için acıya acıya gitmek mi? Serra 24 yaşında yetenekli bir aşçı babası küçük yaşda ölmüş annesi kanser hastası olan Serra hayatını annesine adamış çok güçlü bir kız. Asıl hayali psikolok olmak olan Serra babasının ölümünden sonra babasının yakın arkadaşı olan Turan korkmaz'ın restoranında genç yaşda işe başlar ve çok başarılı bi şef olur. başarılı, merhametli babacan bi adam olan Turan Korkmaz Serra'yı ölen kızının yerine koyup ona hep yardımcı olmuştur...
Kapıya sessizce iki kere tıklattım içerden Turan babanın tatlı sesini duyunca tebessüm ederek içeri girdim.
Turan baba: "ooo gel güzel kızım yine kahvemi tam saatinde getirdin sende olmasan bizi düşünen yok he dedi.
Sıcak bir tebessüm gönderdim ""öyle deme Turan babam herkes seni düşünüyor sen mükemmel bir insansın."
Tebessüm ederek "asıl sizler mükemmel insanlarsınız sen olsun,Murat olsun sizler sayesinde gözüm arkada kalmıyor. Yoksa benim serseri oğluma kalsaydım işim yaştı."
İçim burkuldu bir an Turan baba bu kadar iyi bu kadar merhametliyken oğlu nasıl bu kadar sorumsuz anlayamıyorum diye iç geçirdim. "Neyse sen canını sıkma Turan baba bence Savaş bey sizi bir gün anlayacak elbet, bak kahvenin yanına nefis kurabiyelerden getirdim yanına dedim gülümseyerek. (Ayağa kalkıp yanıma doğru geldi) bazen diyorum Betül yaşadaydı senin kadar güzel,akıllı ve hayat dolu olurmuydu dedi gözleri dolu dolu. İçim sızladı acı tebessümle eminin aynı senin gibi olurdu dedim.
( kocaman sarıldı bana)
Sen çok iyi kalplisin kızım iyiki buradasın dedi.
Burukça gülümsedim hadi ama kahveni soğuttun yine acaba kahvemi beğenmiyorsunda benimi oyalıyorsun baba hee dedim.
Kahkaha attı; seni deli kız seni yine güldürdün beni diyip yerine geçti. Kahvesinden bir yudum alarak yüzünü buruştururmuş gibi yaptı, afallayarak suratına baktım gerçekten kötümü olmuştu.
Tekrar kahkaha attı yüzünün halini görmen lazım Serra dedi.
Yüzümü buruşturdum gerçekten beğenmedin sandım ama Turan baba aşk olsun yaa ama, neyse artık gidiyim işimin başına Murat şefi daha fazla sinirlendirmemek lazım malum yaşlandıkça çok huysuz olmaya başladı.
Turan baba tebessüm etti bunu Murat duymasın he yoksa bütün gün sana ceza olarak meze yaptırtır benden söylemesi, meze mi dedim yüzümü ekşiterek bence bugün ki konuşmamız aramızda kalabilir bunun için o çok sevdiğin keklerden yaparım sana olmaz mı dedim.
Olur olur deli kız bak be güzel anlaştık böyle.
Masanın üzerinden biten fincan ve kurabiye tabağını aldım gülümseyerek odadan çıktım o sırada önüme dönmemle birine çarpmam bir oldu.
Elimdeki tabak ve fincan yere düşerken ben gözümü çarptığım kişiden ayıramadım.
"Ö ö özür dilerim Savaş bey!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.