Mutluluk

278 60 3
                                    

Nereye gideceğimi bilmiyordum kendime kızarcasına keşke evimi hiç boşaltmasaydım şuraya bak gidicek yerim kalmadı.. Diye söylendim onu görmek istemiyorum artık dengesiz adam şu hale bak bana bize yaptığına bak.

Direksiyonu tutan ellerim kızarmıştı artık o kadar sert tutuyordum ki acısını yeni yeni hissediyordum..
Arabayı durdurup gideceğim tek yere gelmiştim işte, tabi ki de restoranda...
İnip aşağı güvenliğe gelip içeriyi açmasını söylemiştim , adamcağız beni görünce şok olmuştu resmen.

"Hiç iyi gözükmüyorsun kızım iyimisin , istersen Murat a haber veriyim.

"Ağlamaklı sesle abi kimseye deme yanlız kalmak istiyorum.
Diyip ofis olan yere gelmiştim ne olur ne olmaz diye kapımı kitlemedim.
İçim acıyordu o kızın yazdıkları canımı acıtıyordu.. yaa neden bana bunları derken kendi hala o kızla görüşüyor ki..
Eda yı arayıp dertleştim oda bu duruma anlam veremiyordu Savaş'ın beni deli gibi sevip kıskandığını görebiliyordum ama bana bunları yaparken kendi neden düzelmeyi denemiyordu. Onun kokusu sinmiş odada ağlamaktan harap olmuştum, uyumak için ikili koltuğa uzandım dizlerimi karnıma iç çekerek uyumaya çalıştım.. Düşünmücektim artık belki de en iyisi unutup gitmekti.

Sonrasında ;
Yine olmuştu yine öfkemle bir çok şeyi maf etmiştim , yine onu korkutup kendimden uzaklaştırmıştım .. biraz sakinleştiğimde aşağı indim gidip arayıp bulucaktım benden gitmesine izin vermiyecektim kafama koymuş herşeyi düzeltmek için cabalıyacaktım. Bu sefer dedim bu sefer itsende kaçsanda bırakmıcam seni bu sefer düzelene kadar gerekirse sabaha kadar yalvarıcaktım..
Babamın telefonda biriyle konuştuğunu görünce durdum dinledim Serra diyordu tamam sagol diyip kapattığında.

"Serra dedim titrek sesle nerdeymiş baba.

Dönüp suratıma baktı ." Bazen diyorum ki bu benim oğlum Savaş olamaz yada bazen öyle bişey yapıyorsun ki he tamam Savaş normale dönüyor diyorum.. hayır anlamıyorum oğlum diyelim ki bu kızı sevmiyor ve benim zorumla evlendin ne bu kıskançlık öfke yada diyelim seviyorsun ki evet bencede bu her halinden belli neden kıza hayvan gibi davranıyorsun amacın ne Savaş ne istiyorsun. Bak Serra seni sevdiği için İtalya teklifini reddetti hep ama senin yaptığına bak.'

Utancımdan başımı kaldırıp bakamadım yine pislik gibi davranmıştım üstelik oda karşılık verip iyice damarıma basmıştı, ama tek suçlu neden benmişim gibi gözüküyorum anlamıyorum...
Kendime kızarak küfürler savurdum suçluydum işte ona ahkam keserken daha kendim Sibel'le olan ilişkimi bitirmemiştim, ama yeminim olsun biticek hersey bi şekilde bitecek ve biz çok mutlu olacağız.
Babam Serra'nın restorana gittiğini söyleyince gidip almak için yola çıktım bu belki de bişeyleri düzeltmek için son şansımdı...

Sonrasında arabadan inip hızlı adımlarla girdim restorana , güvenlikçi yukarı ofise çıktığını söylemesiyle adımlarımı oraya yönelttim...
içeri girdiğimde iki büklüm yatan kıza hüzünle baktım ben gerçekten hayvan herifin tekiydim. Yanına gidip yüzünü kaplıyan saçlarını elimle ittim, hala ara ara iç çekmesiyle kendimi öldüresim geliyordu...
Yanına usulca uzandığım vakit gözleri açtı o kadar çok ağlamıştı ki yüzünün her yanı şişmişti resmen burnu , gözleri , dudakları....

"Sa sa Savaş sen beni nasıl buldun.

"Sana dedim güzelim istersen dünyanın öbür ucuna git yinede bulurum seni.

Baktı içime işlercesine ama itmedi de kaçmadıda , baktı gözlerime kenetlenircesine o gözlerde yeter yoruldum diyordu sanki , baktı herseyin güzel olmasını dilercesine.
O baktı ben ona sokuldum, o öyle güzel baktı ki ben yaş akan gözlerinden öptüm, o baktı ben bakışlarıyla eridim bittim, o kadar hüzünle baktı ki gözlerimden birer damla yaş süzüldü . Bu sefer o Sildi göz yaşlarımı ağlama dercesine , sildi göz yaşlarımı bitsin artık bu azap dercesine , öyle sarıldım ki bi daha bırakmamaya yemin edercesine.

ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin