Kafayı yemek üzereydim son bir saattir aynı şeyleri duyuyorum ..
aradığınız kişi şuan da telefona cevap vermiyor lütfen daha sonra tekrar arayın.Sinirle tısladım sabrım kalmamıştı telefonu parçalamamak için zorlanıyordum. Ellerimle sıktım telefonu etrafımdaki kalabalığı aldırmadan bağırdım..
"Neredesin be kızım aç şu lanet telefonu.Tekrar aradığımda çalan telefon açılmayınca oflayarak olduğum masaya oturdum. Sanırım son bir saatte 100 kere aramış olabilirdim.
Yanıma biri oturunca heyecanla baktım ama koca bir hayal kırıklığı ile karşılaşmam kısa sürmedi. Yüzüme tereddütle bakan adama iyice dönüp. Soracaktı ne oldu diye soracaktı benim kızım nerede diye ne diyecektim o zaman.
"Baba!
"Ne bul halin oğlum barut gibisin şuraya bak boynundaki damarların şişmiş, bi sorun mu var. Serra nerede neden gelmedi hala..
"Bir off çektim..."Serra yok gelmedi hala.
"Restoranı aradın mı ? Ne demek yok Hemen panik yapma işi bitmemiştir belki daha.
"Baba aradım , aradım 1 buçuk saat önce çıkmış oradan, yok işte yok .
İçim sıkılıyordu biliyorum hissediyorum kötü şeyler oluyordu ama ben burada durmuş çaresizce bekliyordum. Nedense geç kalmışım gibi hissetmekten kendimi alamıyordum.
Elimle siyah kravatımı söküp attım bi köseye artık nefes alamıyordum. Titrek ellerle gömleğimin düğmeleri açmaya başlamıstım.Babam ayağa kalkıp yanıma geldi. "Bi sakin ol hemen panik yapıp insanları da tedirgin etme belki arabası arıza yapmıştır yada trafik de kalmıştır.
"Tamam gidiyorum ben burda daha fazla kalamam artık.
daha iki adım atamadan Kerem yanıma geldi."Ne oldu kardeşim Serra nerde... nikah kıyılcak hala yok kavgamı ettiniz neden gelmedi hala.
"Bilmiyorum anladın mı? şimdi gidip bakıcam bende bütün yollara, mekana ne biliyim eve gidiyim bakıyım.
Kerem kolumu tuttu "Serra yok mu ne demek bilmiyorum lan bişey mi geldi kızın başına
"A a a bilmiyorum bilmiyorum 100 kere aradım yok açmıyor restoranı aradım çoktan çıkmış biliyorum hissediyorum kesin bişey oldu o benim telefonumu ne olursa olsun açardı hissediyorum işte başına bişey geldi.
"Tamam önce sakin ol böyle yaparak olmaz az bekle tamam şu nikah kıyılsın birlikte gidelim.
"Saçmalama Kerem bugün sizin için özel bir gün ben bulurum gerekirse yakarım buraları yinede bulurum.
"Asıl sen saçmalamayı bırak kardeşim, Serra benimde kardeşim bekle diyorsam bekle.
Oturdum sadece öylece.. biliyorum kötü seyler var hissediyorum bunu ama elimden bişey gelmiyor.
Yarım saat geçmiş hala gelen de giden de yoktu.
Kerem le Eda tereddütle yanıma gelip oturdular."Kardeşim... Eda sana bişey anlatıcakmış.
Baktım Eda' ya o yüzde korkuyuda endişeyide görmüştüm. Bilmediğim şeyler oluyordu ve bu durum beni deli gibi korkutuyordu.
Sonrasında;Duyduklarımı aklım almıyordu ne anlatıyor bu kız ne demek benim karımı 4 aydır takip edilip tehdit ediliyordu. Ellerimle saçlarımı yolarcasına çekiştirdim. Bunu bana nasıl demezdi, böyle bişeyi nasıl saklardı.
Kafayı yememek için uzun uğraşlar veriyordum ama yok çıldırma noktasındaydım.
Hızla ayağa kalkıp çıkışa doğru giderken gelenleri görünce sıkıntıyla elimi kalbime götürdüm.
İki polis ve Cenk bize doğru geliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.