En güzel anılar

320 59 0
                                    

Onun dudaklarını özgür bıraktığımda kırmızı yanakları dikkatimi çekmişti hemen...
Gülümsedim o ise hemen arkasını dönüp kaçar adım odadan çıktı, onu ilk öptüğüm gün aklıma geldiğimde sırtımı yatağa yaslayıp başımı geriye atıp düşündüm özlemiştim onu öpmeyi, ona dokunmayı sarılıp kokusunu içime çekmeyi... eski anılar aklıma gelmesiyle özlemim büyümüştü.
5 yıl önce;
Eve geldiğimde Betül 'ün elinde telefonla uğraştığını gördüm o kadar meşguldüki geldiğimi bile farketmedi,

"Heyy güzelim hayırdır bu ne hal , ne yapıyorsun bakalım.
Diyip yanağından bir makas aldım.
Yanına oturup kendime doğru iyice çektim.

"Biliyorsun Serra'nın üç gün sonra doğum günü var. Hediye konusunda kararsız kaldım bende haftasonuna"MODEL'İN" konserine iki kişilik bilet bulmaya çalışıyordum ama lanet olsun hepsi tükenmiş offf çok geç kaldım dimi.

Yüzünü asıp dudaklarını sarkıtmasıyla kahkaha atıp iyice sarıldım.
"Ufaklık sana hep diyorum böyle şeyler için üzülme herseyin bir çaresi vardır sen abine bırak kendini hadi bilet işi bende sende başka bişeyler bak.

"Se sen ciddimisin nasıl yani bileti ayarlayabilecek misin?

"Tabikide ufaklık sen abini ne sandın.

"Bi kere artık 18 yaşındayım ufaklık deme bana kızıyorum ama .
Diyip ellerini göğsünde toplayıp dudaklarını büzmüştü.

Kahkaha attım." Şu halinle gerçekten ufak tefek bişeye benzedin ama abiciğim.

"Yaa off morelimi bozdun ama sayende çabuk yaşlanıcak bu kardeşin.

"Tamam tamam bozulma güzellik bilet işini dediğim gibi ben ayarlarım, amaaaa bi şartım var.

Ellerini tekrar göğsünde birleştirip "neymiş o şartın bakıyım.

"Bende gelicem sizinle..

"Şaka mı bu abi sen konser sevmezsin ki üstelik bide Modelin konseri, dur bakıyım ateşin mi var senin yoo ateşin de yok...
Sinsi sinsi baktım " sen hayırdır sosyalleşmeye mi başladın acaba.

"Bir kere ben zaten sosyal bi bireyim güzelim. İkincisi o kalabalık erkek yığını olan topluluğa iki güzel bayanı tek gönderecek kadar geniş değilim, yani karar senin hanımefendi ya benimle ya hiç.

Bana  sinsi sinsi bakmaya devam ederek;
"Birşey sorucam sen ne zamandır bu kadar kıskanç biri oldun acaba.

"Ben seni hep kıskanıyorum ufaklık doğduğundan beri.
Diyip burnunu iki parmağımın arasına alıp bi oyana bi bu yana salladım.

"Beni mi? Yoksaaaaaa

"Uzatma ama abiciğim hadi karar ver bakalım ne diyorsun gidiyor muyuz?

"Hımm bu iş de bi iş var bunu seziyorum artı sen yurt dışına gidip geldiğinden beri çok değişmişsin bide şeyy sanırım sen aşık falan oluyorsun gözlerin çok fazla gülüyor.

"Betül kararımı değiştiriyorum bilet milet yok.

"Yaa yaa yaa tamam tamam sustum yakışıklı abim hadi haftasonuna o biletleri al bize .
Diyip yanaklarımdan sulu bir öpücük kondurup gitti.
Sonrasında konser çok kalabalıktı herkes sevgilisini yada eşini alıp gelmiş delice şarkılar söyleyerek kendinden geçiyorlardı.
Serra yine mukemmel olmuştu herkes konsere odaklanmışken benim gözüm Serra dan başkasını görmüyordu.

Serra yine mukemmel olmuştu herkes konsere odaklanmışken benim gözüm Serra dan başkasını görmüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin