Sibel 'den ayrılıp evin yolunu tuttuğumda içimde bir sürü tedirginlik vardı. Tahminimce kolay şeyler beklemiyordu beni.. Belki de bu sefer kaybetmiştim.
Kaybetmişlik hissi dolunca vücuduma bu seferde korku sarmıştı benliğimi koskoca Savaş Korkmaz korkuyordu hemde delicesine, onu az bi az tanıdıysam eğer beni kolay günlerin beklemediğini tahmin edebiliyordum... Derin bir soluk çektim içime belliki sıkıntı dolu günler kapımdaydı.Arabamdan hızla inip evi kapısını çaldım , açan annemdi suratından da anlaşıldığı üzere baya öfkeliydi bana... Başımı salladım annem böyleyse babamı düşünmek bile istemiyordum.
Babam salonda tekli koltukta başını ellerinin arasına almış oturuyordu karşında Kerem dik bi oturuşla babama olumlu şeyler söyleyip sakinleşmesini sağlıyordu..
Beni ilk farkeden Kerem oldu ve eliyle bittin sen oğlum diyip olumsuz baş salladı.Sıkıntıyla "Serra nerde dedim. Tabi bu babamın başını kaldırıp üzerime yürümesine neden olmuştu.. Tamam böyle bir giriş yapmak saçmalık olabilirdi ama bir an evvel o asi kızı bulup bir seyleri açıklamam lazımdı.
"Hergeleye bak bide Serra yı soruyor. Yok Serra nerde bilmiyoruz .
Babamın öfkeyle bağırmasıyla bi of çektim."Bak baba ortada birsey yok o gördüğünüz şeyler doğru değil ikimizde içmiştik o kadar, aramızda bişey olmadı.
"Lan ne önemi var, o kıza gitmemesi için bütün hakaretleri yapıp sonra gidip eski sevgiline koşmuşsun ve hala kalkmış aramızda birşey olmadı diyorsun , sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun Savaş..
Babamın haykırışlarına daha fazla dayanamayıp kendimi attım evden dışarı. Off diye haykırdım neden hep bu oluyordu..
Yanıma Kerem 'in gelmesiyle tısladım."Git başımdan birader şuan çekemem seni. Yeterince başım çatlıyor zaten.
"İyi kardeşim gidiyim o zaman ben madem çekemezsin beni. He o çok içmendendir baş ağrısı yapar malum.
İlerleyip giderken döndü yönünü " hee bu arada Serra bulmak istediğinde haber et bana.Şaşkınca baktım. "Neden ki neden sanada haber edicem. Kendim bulabilirim..
Yüzünü bana dönerek bağırdı." Bulursun bulur ama Malum iyi bir arkadaş olarak seni uğraştırmak istemem yerine söylerim sana, bu da senin için yapacağım en iyi kıyak .
Afallayarak koştum önüne geçerek..." bana Serra'nın nerede olduğunu bildiğini mi söylüyorsun yoksa..
"Yoksa sı yok kardeşim biliyorum Eda'ciğim sağolsun.
"Eda mı o kılkuyruk abisi olan kızla görüşmeye mi başladın.
Pis pis gülmesiyle .. " Her neyse beni ne alakadar ediyorsa .. eeee söylesene oğlum nerdeymiş."Çok da zor yere saklanmamış yengem bil bakalım neredeymiş bilemezsin ki tabiki de çiftlikte.
Şaşırmıştım oraya gideceğini asla tahmin edemezdim, güldüm aklını sevdiğimin kızı yine beni şaşırttın..Sonrasında;
Gelmiştim çiftliğin biraz uzağında onu izliyordum arada bi çıkıyor bahçede bişeyler toplayıp geri giriyordu... iyi görünüyordu sanki öfkesi geçmiş gibiydi ama yinede bekledim emin olmalıydım...
Serra'nın atlara doğru ilerleyip Dolunayı almasıyla dikkatlice baktım.
Hemen arabadan inip çiftlikteki başka bir atı alıp onu takiplemeye koyuldum.
Bir anda karşısına çıkmamla, donmuş gözlerle baktı .. tahmin etmiyordu onu bu kadar kolay bulmamı, açıkcası Kerem demese asla bulamazdım.Arkası hızla dönüp atla ilerleyen kızın peşinden gitmeye başladım inadına kurban olduğum süründürecekti beni ama pes etmek yoktu.
Evin içerisine giren kızın hızla kolundan tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.