Ölüm

235 51 0
                                    

Biri kapıyı açtı ama o kadar bitkimdin  ki kaldırıp başımı gelene bakamadım.
Sahi kim bu gelen yavaş adımlarla usul usul...
Karnım ağrıyor korkum daha da çoğalmıştı elim karnımda göz yaşlarım süzülürken biri koluma dokunmuştu.
Başımı çevirdiğimde gelen takım elbiseli korumalardan biriydi... Doğruldum yüZüne yardım et bana dercesi baktığımda halimden anlamış olmalı ki..

"dayan Serra az daha dayan yardım edicem ben sana ama ne olur ona bağırıp da sana zarar vermesini sağlama ne derse desin sabret.
Şefkatle eli omzuma dokununda göz yaşlarım iyice aktı.

Bana dokunmasından korktuğum için geriye çektim kendimi " ko ko korkuyorum çok korkuyorum ne olur yardım et.

"Edicem ama önce... Bak şu ekmekle suyu al sen hemen Enes gelmeden ye ben bir yolunu bulucam. Sana zarar vermesine müsade etmecem.
Dönüp baktığımda boş bi ekmek ve bir şişe su vermesiyle çekingen tavırlarla aldım elinden.

"Neden bana bunu yapıyor ben ben kötü bişey yapmadım ki neden babamın cezasını bize kesiyor.

"Bak Serra Enes benim kuzenim ve yaşadıkları onu bu hale getirdi o aslında böyle biri değildi ama annesini yaptığı babasının öldürülmesi onu korkunç bir insana dönüştürdü ama sana söz veriyorum bi şekilde kurtarıcam seni.

Bunları dedikten sonra gitmişti. İçimden söylendim umarım geç olmaz bu kurtarış.

Aksam olmuş hava kararmıştı adının Enes olduğunu öğrendiğim adam hala gelmemişti böyle bekledikçe kendime dahil umutlarım tükenmekteydi..
Sonrasında;

Birinin ellerini saçımın üzerinde hissetmemle hızla doğruldum." Dokunma bana dememe rahmen duracakmış gibi durmuyordu, gözlerindeki açlığı gördüm bedenimi iğrenç bir şekilde süzmesiyle midem bulanmıştı.
Konuştuğunda yüzüne kusmamak için kendimi zorluyordum.

"Fazla cesur davranıyorsun küçük hanım ama bu cesaret seni ölüme götürür tıpkı,
hımm neydi o arkadaşının adı hee hatırladım Betül. Oda senin gibi gereksizce cesurdu.

Öfkeyle suratına baktım "sen Betül'ü nerden tanıyorsun... Yoksa Betül' ü
Demiştim ki hızla sözümü kesti.

"Yes güzel kadın evet ben öldürdüm ama bütün suç o ahmak arkadaşınındı. Israrla kendine Serra demeseydi belki de ölmezdi.

Dumura uğramıştım , daha neler duyacaktım böyle ." Ne saçmalıyorsun sen yine hee ne demek bu söylediklerin..
Sesimi yükseltip bağırmamla yüzünü buruşturdu.

"Off siz kadınlar bağırmaktan başka bir halt bilmez misiniz? Evet o ahmak arkadaşın adına Serra dedi yani seni korudu küçük hanım.

Kafamı sağa sola salladım bu kadarı fazla, bu kadarı çok fazla hemde Betül,  benim kardeşim bunu yapmış olmasın bu beni öldürmekten beter ederdi.
" Lütfen bana yalan de yalvarırım Betül'ün bunu yapmadığını söyle .
Yere kapanıp hıçkırarak ağlamamla bugünümün  bitmeyeceğini anlamıştım.
Bitsede Artık hiç bişey eskisi gibi olamaz dı.

Bitsede Artık hiç bişey eskisi gibi olamaz dı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin