Yıkık düşler

268 56 1
                                    

Dağılmış odada öylece çökmüş ayaklarımı karnıma çekip oturuyordum..
Kapım açıldığında kaldırıp başımı gelene bakmadım, gelen Serra değildi biliyorum onun gelmeceğini O fazlasıyla gururlu biriydi gelmezdi artık belki de bu son yaptığımla kararsızlığı geçmiş girmek için hazırlık yapıyordur. Gelen babam dı  oturdu yanıma öylece sessizce.
Yine konuşup yargılayacak tı belkide bu sefer daha ağır şeyler yapardı ama nedense ağzını açıp hiç bişey demiyordu. Acımıştı bu halimize artık insanlar bile çaresiz kalıyordu. Başımı kaldırmadan söylendim..

"Susmak için mi geldin buraya hadi desene senden bir halt olmaz sen şöyle adamsın böyle adamsın diye desene hadi sende yargıla beni. Her zaman yaptığını neden yapmıyorsun.
Sustu öylece suratıma baktı...

"Neyi paylaşamıyorsunuz be oğlum ne bu öfkeniz , dün iyi iken bugün ne oldu.
Elini omzuma koyup yüzüme bakmasıyla dönüp baktım.

"O dedim o aslında gitmek istiyor.. gördüm çünkü gözlerinde çaresizlik vardı yada ne biliyim kararsızlık ama gitmek isterdi bunu gördüm. Belki de benim yüzümden gitmiyor.

"Nereye ve neden gitmek istesin bak oğlum biraz sanki fazla mı büyük tepkiler veriyorsun he . Keşke dinleyip anlasan...

"Itlayan arkadaşı onu Italyaya götürmek istiyor orda eğitim almasını ve birlikte bir restoran açmak istiyormuş.
Babam güldü. O gülünce yüzüm iyice asıldı Allah aşkına bunda gülecek ne varki.
Bir anda çıkışmıştım babama.

"Sende buna öfkelendin ve herşeyi dağıttın öyle mi?

Şaşkınlıkla baka kaldım. "Sana gözlerinde gitme arzusunu gördüm diyorum anlamıyor
musun?

Başını sağa sola sallayıp. "Asılda Serra yı hiç tanımıyorsun biliyor musun? Sadece tanıyorum sanıyorsun.

"Bu ne demek şimdi. Bak sende beni anlamıyorsun işte ben istemiyorum böyle olsun aklı bir yerde kalsın yada benden başka hayalleri olsun.

"Bak Savaş daha öncede Serra'ya teklif geldi ama gitmedi çünkü buraya ait olduğunu biliyor eminin ki suanda da gitmeme sebebi yine o zaman da ki gibi başta sen sonra bizleriz... Ama sen ve yaptın. Allah aşkına yaptığın şu tavırlar yanlış kabul et bu şekilde hareket edip bağırarak olmaz konuşması lazım dinlemen lazım anlaman lazım .

"Yaa neden hep sadece bende oluyor hata ya bi kerede git ona da de birseyler.
Babam kafasını senden olmaz diyerek sallayıp gitmişti...
Bende hızla ceketimi aldım çıktım. Bara gidip biraz içicektim sadece amacım içmekti başıma gelecekleri bilsem hiç gidermiydim ki o bara..

2 saat sonra;
Masa da en az 8 şişe bira vardı yada Bilmiyorum 4 de olabilir malum bi süredir bu kadar içmediğim için kafayı bulmuş ve herseyi şaşı görüyordum...
offf kafam da fena çatlıyordu, yanıma biri oturunca kafamı ona çevirmiştim " ooo Sibel senin ne işin var burda. Sen gelirmiydin benim  masama.
Kafasını olumsuz salladı.

"Savaş bu ne hal neden bu kadar çok içtin sen.

Hıçkırdım , ağzımı gere gere.. "kızım seni terkettim ben sen niye hala beni düşünüyorsun ki. Senin bana pisliğinde boğul falan demen lazım bune ilgili haller böyle.

Gözlerini devirdi. "Ne olursa olsun arkadaşım sayılırsın, hadi bırak şu şişeyi eve bırakıyım seni.

"Yaa kızım manyak mısın sen yaa.. arkadaş diyorsun bide ben evlendim ya hemde eski aşkımla. Seni yarı yolda bıraktım terk ettim terk..

Ofladı. " biliyorum eski aşkınla evlendin ve beni terk ettin ama şuan bunu dert edemicek kadar sorunlarım var o yüzden içmeyi bırak aklım sende kalmasın. Karını aramamı istermisin gelsin alsın seni yada Kerem'i .

ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin