Sonunda Masal uyumuştu. Dönüp yanında uzanan Savaş'a baktığımda oda gözlerini kapatmış kızına hasretle sarılıyordu. Kalıp burada onları izlemek isterdim ama bu yanlış anLaşılır diye o yüzden rahatsız etmemek için usulca çıktım odadan.
Aşağı indiğimde beni gören herkes gülmeye başlamıştı. "
Kerem alayla Masal canına okumuş bakıyorum da demesiyle şu göz devirme işini yapıp alayla karşılığını verdim."Sen geç dalganı nasılsa çok yakında seninde canına okuyacak bir prenses olacak elbette.
Evet ailemize bir prenses daha katılıyordu. Açık konuşuyum Kerem'in işi çok zordu ve bu bana şimdiden zevk vermiyor değildi yani.Hazır Savaş Masal'ın yanında bende biraz bahçeye çıkıp hava alsam fena olmaz diyip bahçeye çıkmıştım. Adımı atar atmaz karsıda liseli ergenler gibi gülerek telefonla konuşan Cenk'i görünce durakladım. "Hadi ama bildiğin ağzı kulaklarındaydı ve ben suan yeni farkediyordum... Cenk kesinlik le aşık olmuş.
Kollarımı göğsümden bağlayıp kısık gözlerle karşımda neredeyse gözünden kalp çıkaran çocuğu izleyip duruyordum. Usulca yanına doğru yürürken ses yapmamak için baya çaba harcamıştım. Taki ufak bir dala basıp "çıt" sesi çıkana kadar. Cenk beni görünce birşeyler söyleyip telefonu hızla kapatıp hamağa oturmuştu. Bu durum baya işgillenmeme neden olmuştu. Benden gizliyor olmazdı dimi.
Yanına gidip bende hamağa oturup gözlerimi dikip anlatmasını bekledim.
Ama yok suratı gergin elleriyle oynayan ve sanırım bana açıklama yapmak istemeyen bir Cenk vardı yanımda.Bıkkınca ellerimi iki yanıma açıp "eeee " dedim.
Tedirgince gülümsedi. "Ne eeee deli kız.Gözlerimi kısıp onu izlemeye başladım.
Hımm belliki söylemeye çekiniyor ama neden? Sonuçta biz onunla kardeş gibiydik benden saklamasının diye düşünürken aklıma gelen fikirle gözlerimi açarak ona doğru iyice yaklaştım. "Benden korkuyorsun o yüzden kiminle konuştuğunu söylemicen çünkü tepki göstericeğim biri dimi.Bir anda panik olup ayağa kalkmasıyla doğru tahmin yaptığımı farketmiştim." Ne alaka ya arkadaşımla konuşuyordum şeyy öyle bir arkadaş..
Hızla yerindem kalkıp eve doğru ilerleyen adamın sırtına atladım. Neredeyse boş bulunup ikimizde yere kapaklanacakken son anda dengesini sağlamıştı.
"Deli kız in aşağı cabuk. Ahh! Bak belimi kırdın ama... gözle görünen bi kilonda yok ama maşallah belimi büktün.
Demesiyle kıkırdayıp iyice kollarımı boğazına dayadım. Evet kesin kararlıydım eğer bana o kızın kim olduğunu söylemezse onu boğacaktım."Eğer bana o kızın kim olduğunu söylemezsen seni boğarım hatta yetmez o kıza çok pis görümcecilik yaparım hee . Hadi ama çatlıcam kim bu aşık olduğun kız.
Cenk kahkaha atmıştı." Bilirim çok pis görümcelik yaparsın ama olmaz söyleyemem çünkü onun kim olduğunu duyarsan her şekil pislik yaparsın biliyorum.
" Ohaa! O kadar yani yok yok kesin anlatmak zorundasın vallaa gitmem öğrene kadar.
Biz böyle debelleşirken Cenk gülmeyi bırakmıştı. Donuk bir sesle " sırtımdan inmezsen sanırım eski kocan camdan fırlayıp beni kesecek.Afalladım ne demişti o öyle eski kocam mı? Onu kesecek mi? "Ne saçmalıyorsun sen.. eğer olayın üzerini örtmeye çalışıyorsan boşa çabalama kaçışın yok.
Beni usulca sırtından indirdi." Karşıya bak deli kız odanın camına.
Kafamı kaldırıp baktığımda gördüğüm adamla nefesim kesilmişti. Odanın içi karanlık sadece bahçe aydınlatmasıyla loş bir ışık giriyordu. Ama Savaş'ın her zerresini gayet rahat görebiliyorduk. Gözlerinden imkanı olsa ateş çıkarırdı. Hele iki yanlarındaki yumruk yaptığı elleri sıkmaktan beyaz boğumlar olmuştu.
Neden böyle bakıyordu ki?
Ne bu şimdi...
Bakışlarımı çekmedim bana böyle bakmaya hakkı yoktu daha bu sabah onunla olamayacağımızı anlatmamış mıydı bana.
Yavaşca kalktığım hamağa oturup başımı önüme çevirdim. Cenk de yanıma gelip usulca oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.