Olmuyor yapamıyoruz

269 55 0
                                    

Çok geç kalmıştım hızlı adımlarla restorana girdiğimde Cenk hızla yanıma geldi.

"Şef iyi görünüyorsun ben seni bitkin bekliyordum.
Bunu demesiyle gözlerimi devirdim neyi kastettiğini biliyorum, kesinlikle güvenlik dün akşam ki olan biteni detaylıca anlatmıştır.

"Çok gevezesin Cenk ama dua et yine de seni seviyorum.. diyip yanağından bi makas aldım.
Misafirim geldi mi?

"Evet Yarım saat oluyor geleli , şey yanında bi kişi daha var bu arada.
Duraksayıp baktım "Alla alla bakalım Andre benden ne istiyormuş.
Sonrasında;
Hızla Andre'nin masasına doğru geldim , Allah tan İngilizce bildikleri için iletişim konusunda zorlanmamıştık...

"Serra bu yakın arkadaşım Harry senden bahsettim çok iyi yemek yaptığından seninle tanışmak istedi.

"Merhaba diyip elimi uzattım. Kibar biriydi fazlasıyla, uzunca incelemesi biraz beni rahatsız etsede bozuntuya vermeden konuşmalara eşlik ettim..
Harry de benim gibi usta bir şefmiş tek farkımız Harry insanlara eğitim vererek kendi ekibinden şef çıkarıp onlara iş imkanı sağlıyormuş...
Tabiki Andre'nin amacı Italyaya gelip orda iki aylık eğitimden sonra ortak restoran açmak..
Andre iyi biri ama burayı bırakıp gitme fikri konusunda onu daha önce de uyarmıştım yapamam.
Ben tam bir Türkiye asığıyım ve İstanbul benim için gerçekten önemli...
Andre ısrarla beni ikna etme çabasına girmişti ona olmaz dedikçe ısrarla olması yönünde baskı kurması artık sıkmıştı beni.

"Bak Andre güzel şeyler diyorsun ama ben burayı bırakamam.

"İngilizce bir dille Peki neden, bak istediğin her zaman ülkene gelip gidebilirsin.

"Olmaz burayı seviyorum hem ailem burada.

"Tamam buradalar ama gelecegin peki, bak Serra sen çok yeteneklisin ama burada hayat bir yere kadar ama orda gelişirsek çok güzel şeyler olur.

"Biliyorum haklısın ama burda bi hayatım hem sevdiklerim ve ben evlendim şimdi bunu nasıl eşime söyleyebilirim..
Şok olmuş bir şekilde yüZüme bakmıştı, sanırım son sözlerim onun pes etmesine sebeb oldu.
Ama doğrusu bu çünkü gitmeye kalksam hem Savaş hem Turan baba bu durumu hoş karşılamazlardı..
Andre ve Harry gidince kendimi mutfağa attım bura benim herseyimdi, bura benim dünyamdı ve ben her darlandığımda kendimi yemek yaparak sekinleştiriyordum..

"Serra kızım akşam oldu bırak artık.

"Ah Murat abi bi tat deniyorum ama istediğim gibi olmuyor bi türlü.

"Bırak artık başka zaman denersin, sen söyle bakalım neyin var.

Yönümü dönüp derin bi iç çektim.
"Abi biz sanırım Savaş'la düzeliyoruz hatta düzeldik gibi..

"İyi işte kızım sonunda o haylaz kendine gelebildi o zaman.

"Geldi sanırım abi , ama düzelmesi gereken sorunlarımız var zamanla olur. Benim kafamı karıştıran İtalyan arkadasım Andre , güzel bir iş teklifi yaptı hatta ortaklık ama reddettim.

"Neden be kızım hemen reddettin Savaş yüzünden mi?

"Evet çünkü pek hoşlanmıyor Andre'den eminim hayır derdi ama üzüldüm yani güzel bir fırsattı.

"Hadi kızım önce bi konuş belki Savaş onaylar, artık herşey çok kolay günümüzde yani orda eğitim alıp burada bile açarsın güzel bir yer.

Başımı haklısın diye salladım... Murat abi gitmişti çoğu kişi gitmişti evlerine ama benim pek gidesim olmadığı için biraz daha bir şeylerle uğraşıp kafamı dağıtıyordum.

ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin