Şoka girmiş Kerem'e bakarken Kerem'in rahat tavırlarla herkezin içinde yenge yenge diye dolaşıp durması sinirlerimi bozmuştu.
"Şu yenge lafını derhal kesmelisin yoksa seni kızgın yağda yakmam yakın dır diyip ellerimi göğsümde birleştirdim.
"Hadi canım vallaa ben şok az önce kocan senin böyle yapacağını söylemişti biliyormusun.
Afallayarak "nasıl yani anlamadım.
"Yani diyorum ki yengeciğim, sana yenge dersem senin beni kızgın yağda yakacağını söyledi.. inana biliyor musun bu adam seni çözmüş. Bunu derken elini omzuma atmasıyla hızla elini ittim.
"Zevzek zevzek konuşmayı kesermisin.
"Ohaaa bunu da sen bildin, yenge kocan da bana zevzek diyor.
Murat abinin Kerem'in kafasına vurarak zevzeksinde ondan dır oğlum bak yine boş boş konuşuyorsun.
Kerem bozulmuş bir şekilde sen bari yapma baba demesine gülmeye başlamıştık.
"Hee durun bi dakika buyur yengem bu senin demesiyle elindeki çiçeğe öylece baka kaldım."Bana kaktüs aldığına inanamıyorum.
"Aaa ama siz kocanla anlaşmış gibi tavır sergiliyorsun ne var ki kaktüste bak aynı senin gibi.
Suratımı asarak bakmıştım ne demek istediğini anlamadım ama gerçekten seni kızgın yağda yakma fikri aklıma yatıyor haberin olsun.
"Hahaha ya yenge unut şu yakma işini kaktüs diyorum çok güçlü savaşçı çiçeklerdir aynı senin gibi üstelik sorunlu bi kocan olduğu için bu çiçekle uğraşıp ilgilenmeceksin bile, bu çiçekler hiç solmuyor. Hadi ben bahçeye çıkıyorum sende gel önemli konular konuşacağız.
Yanağımdan makas alıp gitti. Kafam karışmış bi şekilde etrafıma bi yandan da elimde kalan çiçeğe bakıyordum."Murat abi Kerem gündüz leri içiyor mu?
"Sanmam Serra kız ama bi haltlar karıştırdığı kesin git bi öğren bana da anlat ama hee.
Çıkmadan iki kupa kahve alıp bahçeye çıktım, bu kısma pek müşteri almıyorduk genelde bizler kullanırdık.. Kerem'in heyecanla telefonunu incelemesi dikkatimi çekmişti gerçekten bu çocukta bi haller vardı.
Kupa yı önüne iterek bende karşısına oturdum."Ohh canımsın yengem yaa sende olmasan varya.
"Bi kere daha bana yengem dersen, her ne istiyorsan benden yapmam söylüyüm.
Ne
'Ooo tamam tamam. Hımm şimdi yen ııı pardon şimdi Serra'cığım şöyle ben aşık oldum çok pis hemde öyle böyle değil.Ağzım açık baka kalmıştım "ki ki kime?
"Eda ya hani şu senin Antalya daki arkadaşına.
Ben tam birşey diyecekken yan taraftaki sandalye çekilip Savaş'ın gelmesiyle bakışlarım ona kaydı. Anlamsızca bi bana bi Kereme bakıyordu. Tekrar Kerem'e dönüp...
"Oğlum ne tuaf bi adamsın sen ya o kız sana 3 sene baktı ve sen varlığını bile farketmezken şimdi aşık oldum diyorsun.
Bu sefer şoka giren taraf Kerem olmuştu."Yaaa ama yenge yaa sen ciddimisin bunu niye bana söylemedin peki.
Kollarımı göğsümde bağlayıp "neden bunu yapıcakmışım ki biz ler sürekli size bişeyleri iza edip beyninize beyninize sokmaya çalışmaktan bıktık.
Daha Kerem konuşmadan Savaş girdi araya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.