Ailem

201 36 0
                                    

    Bir kafede oturmuş Turan baba ile hasret gideriyorduk. Çok özlemişim onunla sohbet etmeyi sürekli takılıp onu güldürmeyi. Tamam çoğu zaman ufak kızdırırdım ama şuan kızdırmak konusunda pek emin değildim.
Bakışlarımla uzun uzun özlemle baktığım adama dayanamayıp sordum.

"Babam yani bunu nasıl sorucam bilemiyorum ama çok kızdın mı bana.
Bunu sorarken tedirgin ve fazlasıyla gergindim. Çok korkuyordum onlara yaşattıklarımdan sonra benimle eskisi gibi olmazlar diye babam iç çekerek bana baktı ve konuştu o konuştukça ben yerin dibine girmeyi arzuladım. Oysaki ruhen zaten yerin dibindeydim.

"Bak kızım kızgınlık değilde bu hayal kırıklığıydı.. yani seni manevi kızım olarak değil bire bir Betül den ayırt etmedim. Ne aldıysam sanada aldım ona ne öğrettiysem sana daha fazlasını öğrettim.
Derin bir nefes alıp verdikten sonra konuşmaya devam etmişti ben ise başımı eğip masanın altında tuttuğum parmaklarımla oynuyordum. Soğuk soğuk ter atarak...

"Bilmiyor muydum sanıyorsun. Tabiki de biliyordum ben babanın yaptığı hatayı ama yapacağım birşey yoktu.. can dostuyduk biz babanla. Öyle böyle değil kaç kez kendi canını benim için ortaya attı. Ama gel görelimki düştü yanlış bir aşkın peşine herkezi yaktı yıktı. Bana düşen onun emanetlerine gözüm gibi bakmaktı bende öyle yaptım zamanında ölümene koruyup kollayan adamın kızını kızım saydım.

Başımı kaldırıp dolan gözlerle ona baktım. Bu nasıl bir adamdı böyle nasıl bir yüreği vardı. Babamın o yaptıklarına rahmen hala onun için kötü bir laf etmiyordu. Bana karşı da gram değişmemişti yüreğindeki sevgisinden ama ben ona neler yapmıştım.

"Ağlama artık, ağlama kızım sen annesin, anneler güçlüdür annende güçlüydü. Babanın ne yaptığını bilmesine rahmen hiç kötü konuşmadı hep güçlü durdu. Seni sevgi saygıyla büyüttü hep. Sende öyle biri oldun her zaman sevgisi saygısı fazla olan bir kız oldun.
Senin sevgin saygın bizede geçti heleki Betül'üm senin olmadığı aksamlar bile seni anlattı hep yaptıklarını ona öğrettiklerini.
Acıyla gülümsedim ama ağır geliyordu bedenime artık kızsınlar bağırsınlar istiyordum bunu hak etmiştim ama karşımdaki adam kızmak yerine hala övgüyle bahsediyordu benden ve buda beni daha çok bitiriyordu.

"Baba ben size az bile yaptım ne olur artık boyle şeyler deme kız , bağır bana ama ne olur sen böyle konuşma seni böyle konuşunca ben bitiyorum sanki.

Başını hayır dercesine salladı. "Senin yüreğin güzel be kızım güzel olduğu için zaten Masalımızı bize getirdin artık sende kendine işgence etmekten vazgeç. Babanın suçunu hatasını yüklenme toparlan hayatını güzelleştirmekte maf etmekte senin elinde ama bana sorarsan mutlu olmayı en çok sen hakediyorsun.

Akan göz yaşlarımı sildim elimle..uzun uzun baktım Turan baba ya ve bir kez daha şükür ettim Allah'a bu güzel insanlar iyiki hayatımda diye.

"Bi kere yüreğin o kadar güzelki burdan gitmene rağmen her hafta o haylaz Cenk'le kızıma çiçek gönderdiğini biliyorum.
Gülümseyerek söylediği sözlerle şok bir halde baka kaldım.

"Ama bu nasıl yani Cenk çok dikkat ettiğini söylüyordu.

Seslice güldü ." Evet o dikkat ediyordu ama benim kadar değil hee bu arada o Andre olacak adama da soracam bunun hesabını defalarca konuştuk ama bi kere bile Masal dan bahsetmedi bana ben tesadüfen öğrenmesem haberim olmayacaktı.

İşte bunu beklemiyordum. "Beni biliyor muydun? Yani nerde nasıl olduğumu.

"Evet hemde ilk gittiğin günden beri biliyordum , sonuçta o adamlarla iş yapıyorum güzel kızım biliyordum yani ama senin kendini toparlamanı bekledim hep sadece biraz eksik takipletmişim seni, yani biraz eksik aktarılmış bana mesela Masal...

ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin