Aşk güzel şey

272 54 1
                                    

Çiftlik maceram kısa sürmüştü zaten ne olmasını bekliyordum ki Savaş bu elinde sonunda bulurdu beni öyle de oldu, manyak adam hiç olmadık beklenmedik anda karşıma çıktı...
Allahım ona karşı koymaya çalışmak bazen çok zor hele ki o kışkırtıcı bakışları falan beni bitirmeye yeminli sanki. Adam gözleriyle yiyip bitiriyor insanı resmen.. Ama benim adım Serra öyle kolay kolay teslim olmucaktım.

Akşam yemeğini yemiş oturmuş sohbet etmekteydik tabi bu benim için çok zorlu bi görevdi çünkü karşımdaki adam gözünü bile kırpmadan bana bakıyordu..
Tövbe estafullah diye iç geçirmişken Turan baba seslendi..
"Aysel yok mu kızım.

"Yok baba birşey mi oldu.

"Yok be kızım kahve yapmasını isticektim.
Kırgın bakışlarımla ona baktım.
"Aşk olsun ama baba hemen yapıyorum.

Koşarak mutfağa giderken benim öküz kocam seslendi bir orta kahvede ben alıyım karıcığım demesiyle gözlerimle öldüresi bakış attım.
Sadece onun duyaca bir şekilde..."Zıkkım iç dememle gülmemek için kendini zorluyor gibiydi...

"Yok bebeğim yanına bişey istemem sadece kahve olsun. Bunu demesiyle öfkeyle tısladım.

"Öküz hizmetçisi var sanki..
Kahveleri yapmış ikramda bulunmuştum elimde tepsi olacakları kaçırmamak için gözümü Savaş dan ayırmıyordum, işte o sıra beklediğim oldu ve Savaş kahvesinden bir yudum aldığı gib hoppp direk püskürttü..
Gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Allah aşkına kızım ne var bunda böyle öğğ falan yapmasıyla omuz silktim.

"Hiçç sadece pul biber, biraz kara biber he biraz bulaşık deterjanı hatta dolapta gördüğüm şalgam falan dediğimde şoka girmiş gibi bakıyordu . Sanırım gidip kusman lazım yoksa miden sana rahat vermeye bilir ...

Bunu dememle koşarak lavabo olan odaya girdi .
Turan baba resmen kahkaha atıyordu hele ki Ayten annem resmen Savaş'ın durumuna off çekiyordu kaynanamla kayınpederimi çok seviyorum harika insanlar..

Sabah olmuş kendimi restorana atmıştım bol bol yemek yapıp kafamı dağıtmalıydım tabi bu biraz zor oluyordu malum sevgili kocam peşimden bir dakika ayrılmıyordu...

Bi ara resmen tuvalate giderken kaçarım diye peşimden gelmesine isyan ettim ...
"Ama yeter Savaş bi düş peşimden tuvaletede benimle gelmeyi düşünmüyorsun sanırım.

Kışkırtıcı bi sesle "istersen gelirim neden olmasın.
Bunu demesiyle ofladım. İstemem senden hiç bir halt istemem yeterki düş peşimden..

Gün boyu kaçan kovalanır misali koşuşturup durduk günün en güzel günü ansızın gelen kocaman papatya buketiydi , bunlar harikaydı ama yıne de tepkisiz  kaldım sonuçta bi buket çiçeğe affedemezdim yaa..

Gün boyu kaçan kovalanır misali koşuşturup durduk günün en güzel günü ansızın gelen kocaman papatya buketiydi , bunlar harikaydı ama yıne de tepkisiz  kaldım sonuçta bi buket çiçeğe affedemezdim yaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haftasonuna Eda'nın gelmesiyle biraz da olsa ortam yumuşamıştı yine de Savaş'a karşı tavrım devam etmekteydi ...
Oturmuş güzel bir cafe de hem dedikodu yapıyor hemde geleceğe dahil hayaller kuruyorduk.
Bizim Eda ile Kerem baya baya işi ilerletmiş hatta yakın zaman da süprizler olabilirmiş.
Hayat işte öncesi sonrası yok nasibin elinde sonunda karsında oluyor işte Eda ile Kerem de tam olarak öyle oldu.
Önce Eda koştu sonra tam vazgeçtim derken Kerem atağa geçmişti.

ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin