Maldivler 🇲🇻
Gördüğüm manzaraysa daha önce gördüklerim ne oluyor anlamış değilim.
Denize karşı kollarımı açmış kucaklar gibi duruyordum. Gerçekten burası harika bi yer elimden gelse burada yaşar asla bir daha dönmezdim hem Savaş da kalırdı yanımda, zaten o olsun yeterdi bana...Savaş'ın arkadan gelip kollarını belime bağlamasıyla iç çektim, boyun girintime yumuşak bir öpücük kondurmasıyla tüylerim ürpermiştim.
"Buraya aşık oldum 😍 bence buradan daha güzel bir yer yoktur.
Baktı yüzüme tekrar bu sefer uzun uzun öptü."sen dedi hiç aynaya bakmıyorsun galiba bu dünya daki en güzel yer senin bu sıcak kolların.
Allahım duyduklarımla sanırım ölücem bu adam harika gerçekten harika ve çok güzel seviyor.
"İç çekerek baktım bence güzel ve harika olan senin kalbin. Bu sefer yüzümü dönüp sıkı sıkı sarıldım."Bu hayatta başıma gelen ikinci güzel şeysin sen biliyorsun dimi.
Bunu duymamla ondan ayrılıp kollarımı göğsümde bağladım." İlki kim bakayım, hemde benden önce tutuyorsun.
Güldü ve ben o gülüşte takılı kaldım ama yok eriyip bittiğimi kesinlikle belli etmeden o ilk kimmiş öğrenmem lazımdı.
"İlki şuan burda değil hatta dünyada değil inşaallah bi sene ye kadar aramızda olur.
Bunu derken elini karnıma koymasıyla gülmeye başladım.
"Ooo bakıyorumda çok hızlısınız Savaş bey."Öyleyimdir Serra hanım hatta bunu odamızda kanıtlaya bilirim.
Elimdem tuttuğu gibi otele doğru ilerledik.Sonrasında burası cennetten bir yer gibi, insanı doğasıyla yeşilliğiyle deniziyle kendine aşık ediyordu. Ama her güzel şeyin sonu olduğu gibi burdan gitmenin vakti de gelmişti.
Eşyalarımı toplarken gözüm yatağa takılınca utancımdan yanaklarım kızardı iki gün burada harika romantik akşamlar yaşamıştık.Savaş inmişti aşağı zaten az bi eşya aldığımız için küçük bir çanta yı toplamak pekde uzun sürmemişti. Hızla odadan çıkıp asansöre bindiğimde yanıma takım elbiseli bir bey binmişti.
Gözüm takıldığında uzun boyu yapılı vücuduyla fazla dikkat çekiyordu, sanırım baktığımı anlamış gibi bakıp yandan bir alaycı gülümseme susunca hızla başımı çevirdim.
Utanmıştım, asansör sonuncu katta durunca ikimiz aynı anda indik tam inerken buyrun Serra hanım demesiyle hızla tekrar baktım."Be be beni tanıyor musunuz ?
Ellerini cebine koyup güldü.
"Tanıyorum Serra Yılmaz şimdi ki soyadıyla Korkmaz.Buyu duymamla kalbim hızla atmaya başlamıştı."kimsiniz ve beni nereden tanıyorsun? Eğer şu şekilde bakmaya devam ederseniz..
Daha ben lafımı bitirmeden." Oysaki akıllı bir bayana benziyorsunuz, akıllı ve fazlasıyla güzel.
Bunu derken kulağıma doğru eğilmesiye hızla geriye çekildim.
"Şunu kesin diyip. İttim, arkama dönüp Savaş'ın nerde olduğunu bulmaya çalışırken kolumdan tutup kendine doğru çekti.
Keşke çektiğiyle kalsaydı öyle bişey dediki bütün bedenim ürperdi.
Şoka girdim adamım yüzüne afallayarak baktığımında bana söylediği şeyleri idrak etmeye çalışıyordum.
Ne saçmalıyordu bu adam böyle, ellerim titriyor soğuk terler döküyordum.YüZüme alayla bakıp tekrar ellerini pantolonunun cebine koyarak.
"Eeee sanırım arkadaşlar kocanla sohbeti bitirmiştir, gitme vakti görüşüceğin elbet çok yakında .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA (DÜZENLENECEK)
RomanceBabası küçük yaşda ölmüş annesi hasta olan Serra' nın hayata sıkı sıkı sarılışı...bir aşk ne kadar acımasız olur.