𝟏.

338 14 6
                                    

"Slyšela jsi o tom?" křičela mi kamarádka do ucha v telefonu. Neměla jsem náladu zase řešit nějaké drby o tom, která holka tentokrát o to s kým přišla nebo za kolik si nechala zvětšit prsa. Naše škola takových holek byla plná a moje kamarádka naštěstí nebyla jako jedna z nich. Možná to je i jeden z těch důvodů proč se s ní bavím.. Byla sobota ráno a já stále ležela v posteli, oblečená v béžové saténové noční košilce, ještě napůl spala a oříškově hnědé vlasy mi padaly do obličeje.

"O čem jsem měla slyšet?" zeptala jsem se nenuceně a odhrnula si vlasy z obličeje. Přes oční víčka jsem cítila, jak na mě slunce svítí z okna.

"Ta tvoje kapela bude dnes večer hrát v tom nově otevřeném baru!" řekla nadšeně. V tu chvíli jsem otevřela oči a slunce mi osvětlilo celý pokoj. Sedla jsem si na postel a přitiskla si telefon více k uchu. Vždycky jsem si přála jít na jejich koncert a poznat je naživo, netušila jsem že až teď se mi naskytne příležitost. Škoda že vystupují ale dnes večer... Už jsem měla na večer domluvené rande s jedním klukem v kavárně, které jsem dlouho oddalovala a až dnes jsem se konečně odhodlala se sejít.. Nechci to zase zrušit..

"To je super, ale víš že to nejde... Už mám domluvené rande s Tonym.. Byl by naštvaný kdybych ho zase odmítla." zakoulela jsem očima a hodila sebou zase na postel.

"Já vím... Ale vždyť jsi říkala že se ti nelíbí, nebo snad ano?" zeptala se zvědavě. Zasmála jsem se.

"Jasně že nelíbí, ale nechci ho pořád odmítat... Každý den mě přemlouvá, už na začátku prváku jsem se mu líbila. Možná by bylo fajn s ním konečně někam zajít aby mě pak nechal být.." řekla jsem a zoufale si vzdychla. S Tonym jsem se seznámila na začátku střední školy a on se do mě bezhlavě zamiloval. Někdy bych to nazvala skoro až posedlostí.. On ale není můj typ..

"Jestli se ti nelíbí, nejdi tam.. Pochopí to." 

"Nepochopí.. Naznačuji mu to už od začátku že se mi nelíbí a pořád to nechápe.."

"Takže tam půjdeš?"

"Vůbec nevím.. Radši bych tam nešla.." zakryla jsem si obličej polštářem ve snaze smazat moje večerní rande z hlavy.

"Nejdi tam.. Omluv se že dnes už máš jiné plány a řekni mu pravdu o svých citech.." řekla. V hloubi duše jsem cítila, že má pravdu.

"Asi máš pravdu.. Napíšu mu a večer se sejdeme u baru, co na to říkáš?" řekla jsem a začala si natáčet pramínek vlasů na prst.

"Dobrý nápad! Uvidíme se večer!" nadšeně řekla a zavěsila.

Zvedla jsem se z postele a podívala se na sebe do zrcadla. Lehce jsem si prsty projela vlasy a podívala se na sebe. Mé šedivě zelené oči skvěle ladily ke kontrastu hnědé barvy mých vlasů a lehce načervenalých rtů. Pousmála jsem se na sebe a otočila se naproti posteli. Rychle jsem napsala Tonymu omluvnou zprávu a ustlala si svoji postel. Šla jsem k mému šatníku, ze kterého jsem vytáhla bílé vytahané tílko společně s modrými upnutými džíny, které jsem si později oblékla na sebe. Poté jsem si v koupelně rozčesala vlasy které jsem nechala rozpuštěné a vyčistila si zuby. V kuchyni jsem si udělala kávu společně s cereáliemi s mlékem a vrátila se do pokoje a opřela se o okno s překrásným výhledem na ulici plnou lidí. Čas běžel a večer už jsem si jen nazula černé sametové lodičky, oblíkla koženou bundu, vzala fixu a o půl hodiny už jsme se s kamarádkou prodíraly, se skleničkami s alkoholem, davem v baru abychom co nejlépe viděli na kapelu.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat